Hodinky Amazfit GTS 4 mini se "zbláznily"
Dobrý den. Hodinky mi přestaly komunikovat s telefonem. Zkusila jsem restart mobilu, aplikace Zepp. Hodinky vypnout a zapnout. Restartovat je nejde. Po zapnutí a vypnutí mám teď úvodní obrazovku s čínskými znaky, ostatní menu zůstalo v češtině. Zrušila jsem párování, znovu spárovat s telefonem nejdou. Nejde ani převedení do továrního nastavení. Jsem už bezradná Asi to bude na reklamaci, že? Děkuji.
Dobrý den, Michaelo,
přiznám se, že s hodinkami Amazfit nemám vůbec žádné zkušenosti, ale vidím, že jste zkusila snad vše, co bych Vám za jiných okolností radil zkusit. Ale pokud nic nepomohlo a stále se chovají jinak než mají, určitě bych reklamaci podstoupil.
Zkusil jsem Váš problém hledat a před několika měsíci byla vydána aktualizace, která mnoha zákazníkům změnila jazyky a nedaly se opětovně vrátit. Problém byl ale podle všeho rychle opraven a byla vydána opravná aktualizace. Navíc tam nebyl problém s odpojením hodinek od telefonu.
Pokud na to nespěcháte, možná bych počkal den nebo dva, zda Vám zde neodpoví ještě někdo další, kdo zkušenost s těmito hodinkami má. Osobně bych ale volil reklamaci.
Přeji hodně štěstí a hezký den.
Dobrý den,
souhlasím se vším, co napsal kolega Macho. Pokud hodinky nelze spárovat s aplikací ani po jejich uvedení do továrního nastavení, zkusil bych to ještě z jiného telefonu. Pokud ani to nepůjde, pak to skoro jistě bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián