Vzdálené připojení Mi home security camera
Zdravím Potřeboval bych poradit. Zakoupil jsem Mi home security cam a nejde se mi k ní připojit jinak, než na WiFi, na které je i kamera. Při pokusu o připojení přes jinou wifi nebo data chvíli nabíha inicializace do 5% a pak napíše, že je je zařízení offline.
Snad někdo pořadí.
Díky předem
Dobrý den,
Wi-Fi musí být zabezpečena WPA2-PSK. Zvenku se na kameru není možné připojit, pokud poskytovatel internetu blokuje porty. Zatím jsme několikrát zaznamenali tento problém u poskytovatele StarNet.
Karel Kilián
Zkusím se tedy kouknout na zabezpečení. A zkusit kontaktovat operátora. Ještě jsem četl zkusit přepnout region na Čínu, kde když jsem jí nastavil vyskočila aktualizace firmware. Myslíte že ji mám provést? Jestli aktualizace neovlivní činnost pokud je kamera v Česku, v regionu Česko se aktualizace neukazuje.
Díky! ?
Dobrý den,
s tou aktualizací neumím poradit. Asi bych ji spíše nedělal.
Víte, co můžete použít jako argument při jednání s poskytovatelem?
- Vytvořte na jiném telefonu hotspot a připojte k němu kameru.
- Podle mého názoru pak nebudete mít problém se na ni dostat ze druhého telefonu odkudkoli.
- Pokud ji pak připojíte přes Wi-Fi, připojenou přes poskytovatele, a ono to nepůjde, je jasné, že poskytovatel něco blokuje.
Karel Kilián
To je dobrý nápad ? Vyzkouším ? České Xiaomi mi psalo, pokud jsem to dobře pochopil, že když bych aktualizoval a nechal region Čína, tak by neměl být problém. Ale zkusím napřed co napadlo vás a zavolat poskytovateli ?
Tak jsem vyzkousel postup přes data a funguje to ??, takže budu kontaktovat poskytovatele internetu. ?
Moc díky za pomoc ?
Dobrý den,
rádo se stalo. My to tu řešili už několikrát, až mě jednou napadlo přesvědčit tazatele, ať zkusí připojit kameru přes hotspot. A hle! Najednou vše fungovalo, jak má.
Karel Kilián
Tak to se omlouvám, že jsem dělal nové téma. Asi jsem tu špatně hledal. Vcelku jednoduché ověření funkčnosti, ale člověka to nenápadně. ?
Ještě jednou díky!
S pozdravem Filip
Dobrý den,
to není Vaše chyba. Zdejší fórum prostě funguje tak, že se starší příspěvky propadají. A to vyhledávání tady má upřímně docela velké rezervy. Rád jsem poradil
Karel Kilián
Dobry den, resim stejny problem. Mozna to bude rovnez blokovanim portu mym ISP. Nevite, o jake porty se jedna? Diky
Dobrý den,
bohužel výrobce tuhle informaci nikde neprovádí a ani od našich uživatelů, kterým povedlo poskytovatele přimět ke zrušení blokování, nemáme informace o tom, o jaké porty se jednalo.
Karel Kilián
Dobrý den,
pořád nikdo netuší, jaké porty to používá?
Píše mi pán od poskytovatele, že je potřebuje znát, aby to odblokoval: Může být nastavený libovolný port (třeba 8080) a http port třeba na 80. IP adresa musí být hlavně pevná, tedy nesmí být přidělována pomocí DHCP. Předem díky moc, jestli někdo víte!
Dobrý den,
bohužel které porty se používají výrobce nikde neuvádí. Ale tento provoz blokovalo hned několik poskytovatelů internetu a většinou dokázali přijít na to, kde je u nich problém.
Karel Kilián
dobry den mám také problém se pripojit z jine wifi , dnes to šlo cca2 hodiny a pak už jsem se na kameru nedostal jen to naběhne na 91% a nic .. tak jak se tu píše ze to mohl poskytovatel blokovat. a ještě se chci optat na to příhlašeni wifi hospotu tak stačí jen vytvořit na druhém tel ? nebo je mě nejasné jak je v návodu vytvořit wifi a pripojit na to kameru to nevím jak
Dobrý den,
ano, pro otestování budete potřebovat dva telefony. Na jednom rozjedete Wi-Fi hotspot a postupně k němu připojíte telefon a poté i kameru.
Když pak s tím „ovládacím“ telefon půjdete na mobilní data a obraz z kamery se bude přenášet, pak je jasné, že původní problém je v poskytovateli a jeho nastavení.
Karel Kilián
Dobře takže na druhem telefonu udělam hotspot a musím tedy kameru restartovat a znovu napárovat jestli to chápu dobře?
Napadlo mě ale, že pokud jsou telefony se stejným operátorem, tak je to teoreticky vnitřní síť a vlastně jakoby byly na jedné wifi ne?
Už fakt nevím co stím aby to fungovalo jak má , udělal jsem reset routru ,reset kamery odinstalováni apky a znovu nainstalovat a nastavení a pořád stejný , ze stejné wifi to jde , je fakt že když se doma přípojím na mobilu na data tak to funguje ale pak v prací už to taky nejde ani wifi a data , je to kamera tak na domací sít když všude čtu stejné problemy s připojením na dálku z jiné wifi . A pořád není řešení nebo nějaká oprava od výrobce ,uvažuji dost že ji vrátim a příplatim si za něco lepšího pokud si tedy vubec pomužu , pokud má někdo postup jak to třeba nastavit v aplikaci či jak to zprovoznit aby to fungovala jak píšou popisu vzdálený přístup děkuji za ochotu
Dobrý den,
ano, myslel jsem to takto:
- Kameru uveďte to továrního nastavení.
- Na telefonu 2 spusťte hotspot a připojte se k němu telefonem 1.
- Proveďte nastavení kamery.
- Poté telefon 1 odpojte od hotspotu a zkoušejte připojení ke kameře přes mobilní data, jiné Wi-Fi apod.
Jinak píšete, že Vám nefunguje připojení v práci – to může být dané nastavením firemní sítě. Hodně často je tento typ připojení (tj. video z Číny) blokovaný firewallem.
Karel Kilián
Dobrý den, prosím o radu.Kamera na dom.wifi funguje bez problému.Venku ovšem nešla z důvodu omezení poskytovatele dat.Nyní mi data opravil/doplnil.Ted bych potřebovala někde v nastavení kamery zadat IP adresu.Můžete mi poradit kam kouknout?Děkuji
Dobrý den,
nepotřebujete zadávat IP adresu, protože ta je i tak platná jen v rámci místní sítě. Aplikace a kamera spolu komunikují přes cloud, tj. jediné, co při sledování kamery z venku potřebujete, je přístup k tomu účtu, ke kterému je kamera registrována.
Karel Kilián