Aplikace Amazfit změnila název na Zepp. Co to znamená?
Koncem srpna proběhla aktualizace mobilní aplikace Amazfit pro Android a iOS. Jejím výsledkem byla změna ikony/loga a názvu – Amazfit od té doby není Amazfit, ale Zepp. Zdaleka přitom nejde jen o aplikaci – změny se podle prvních zpráv měly dotknou celé značky.
Amazfit byla a je značka, kterou čínská firma Huami používá pro část svých produktů, určených pro segment nositelné elektroniky. Zejména se jednalo o chytré hodinky, počínaje nejlevnějšími Amazfit Bip, přes Amazfit Verge, až po Amazfit Stratos 3 či Amazfit GTR.
Jak je to s Amazfit a Zepp
O tom, že by se značka Amazfit měla změnit, se v kuloárech šuškalo již několik týdnů. Pro zasvěcené se tedy nejednalo o žádné velké překvapení. Otázkou bylo především to, zda značka Amazfit tímto krokem zcela zmizí, nebo jestli bude v nějaké formě existovat dál.
Nakonec situace vykrystalizovala tak, že Amazfit a Zepp budou fungovat jako dvě značky, což oficiálně potvrdilo i samotné Huami. Každá bude zaměřená na jinou část zákazníků a každá má mít své vlastní odlišné produkty. Zepp tedy nenahrazuje Amazfit, ale obě značky budou společně koexistovat.
Zatímco Amazfit se nadále bude zaměřovat na širokou zákaznickou obec, nová značka bude cílit do sportovního segmentu. To vyplývá ze skutečnosti, že původní firma Zepp, kterou Huami koupilo, vlastní celou řadu patentů na sportovní technologie, které jsou nepochybně vyspělejší než stávající technologie Huami.
Huami a Xiaomi
Na tomto místě je vhodné připomenout, že ačkoli se hodinky Amazfit často prodávaly pod označením „Xiaomi Amazfit“, ve skutečnosti se jedná o produkty firmy Huami, která s Xiaomi spolupracuje. Asi nejznámějším produktem tohoto čínského výrobce je náramek Mi Band, který Xiaomi prodává pod svou značkou.

Huami již představilo pod novou značkou dvojici nových chytrých hodinek – Zepp E Circle a Zepp E Square. Vedle obvyklých funkcí nabídnou také měření hladiny kyslíku v krvi, díky čemuž poskytnou sportovcům podrobnější údaje o jejich aktivitách. V budoucnu budou pod značkou Zepp vyráběny další nové nositelné produkty společnosti Huami.
Zepp je zcela nová produktová řada vytvořená nově založeným týmem. Dle oficiálního vyjádření míří primárně na běžné spotřebitele, kteří se starají o své zdraví a pohodu, zatímco Amazfit se zaměřuje na mladší demografické skupiny tím, že „představuje image značky, která kombinuje trendy s proaktivitou k osobnímu zdraví“.
Co říkáte na tento krok Huami?
Zdroje: xiaomist.com, gizmochina.com, portaltele.com.ua.
Po vyfocení snímku se mi v galerii ukazují fotky rozmazané, nebo mi píše že je soubor poškozen a vůbec se nezobrazí.. Takhle mi to začlo blbnout s novou aktualizaci, nevíte prosím co s tím…
Děkuji
Petr
Dobrý den,
pokud se to děje po aktualizaci, pak rozhodně v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Já tomu říkám, že v tom dělají bordel. Mám Amazfit Pace, je to starší model, ale jsem s nimi spokojen. Bylo to hezky Amazfit hodinky – Amazfit aplikace. Teď je to Zepp, což je navíc úplně de*ilní název. A pro jistotu tomu v rámci přechodu přidali bug, že v notifikační liště na telefonu se mi píše neustále „Hodinky nejsou připojeny“, i když korektně jsou. Vím to jistě, chodí mi notifikace. Dřív to bylo v pohodě.
Dobrý den,
v mnohém s Vámi souhlasím. Také mi nedává smysl, že k hodinkám Zepp bude aplikace Zepp a k hodinkám Amazfit bude také aplikace Zepp. Ale když to tak vymysleli, nedá se nic dělat.
Tu chybu doporučuji řešit takto:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po změně aplikace Amazfit na Zepp a po aktualizaci stále nic nefunguje. Hodinky Amazfit T-Rex. Stále se zobrazuje QR Kód a nelze hodinky spárovat a ani aplikace hodinky nevidí. Vše bylo opakovaně zkoušeno i restart????
Dobrý den,
ten QR kód nepotřebujete. Slouží jen ke stažení aplikace. Každopádně pokud aplikace hodinky nevidí a současně není možné se na nich dostat do Settings-Factory reset, tak to není chyba aktualizace aplikace, ale problém hodinek. Patrně bude nutný servis, respektive reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, řeším identický problém ( bohužel nejsem sám ).
Jedná se o to že se hodinky mají dvě verze China a Global. Většina lidí má ze zahraničí verzi Chinese a tam nelze nahrát Global FW!!!
https://forum.xda-developers.com/smartwatch/amazfit/amazfit-t-rex-current-firmware-t4089957/page3#post83498835
Aktuálně řeším se servisem v ČR XM.cz
Uvidíme jestli se jim podaří dohrát alespoň Anglický jazyk, jinak je to na vyhození!!!
Mirek Horák
Dobrý den,
bohužel, to je jedna z nevýhod zboží koupeného v Číně. Ano, opravdu to nejde.
Jediná šance, kterou máte: pokud to prodejce deklaroval jako globální verzi, tak to reklamovat na dané platformě (AliExpressu, nebo kde jste produkt koupil) s tím, že zboží nemá deklarované parametry.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po změně aplikace z Amazfitu na Zepp, hodinky místo cca standardních 27 dní výdrže, se vybíjejí daleko rychleji a to se stejným nastavením. Takže jeden z důvodů proč jsem hodinky kupoval je pryč.
Dobrý den,
to bude spíš souviset s aktualizací firmwaru hodinek. Přeci jen aplikace jako taková nemá na spotřebu baterie v hodinkách žádný vliv.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím já jen mám telefon Huawei P40 lite a teď jsem si koupil xiaomi t Rex hodinky při zapnutí mi na hodinkách naskočí qr code při vyfocení lze aplikaci stáhnout jen z Google play a to telefon nepodporuje prosím o radu dekuji
Dobrý den,
ano, to je nevýhoda telefonů bez služeb Google. Prostě nefungují základní věci. Zkuste si aplikaci Zepp stáhnout z alternativního zdroje APKMirror – https://www.apkmirror.com/apk/huami/amazfit-watch/amazfit-watch-5-2-0-play-release/
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dostal ajsem Amazfit GS a mám iphone 6S spárováno vše ale řádné notifikace mi nejdou na telefon, kromě vyzvánění. všude to mám puštěné, hodinky i mobil mnohokrát restartovaný. někdo nějaký nápad prosím? fungují vubec ty notifikace s iphonem?
Dobrý den,
ano, notifikace s iPhonem fungují. A iPhone 6S by měl být kompatibilní.
Zkuste vše nastavit dle návodu na oficiálních stránkách: https://support.amazfit.com/en/faq/734
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po změně aplikace z Amazfitu na Zepp, hodinky místo cca standardních 27 dní výdrže, se vybíjejí daleko rychleji a to se stejným nastavením. Také se mi na hodinkách při příchozím hovoru většinou zobrazí jen číslo volajícího. Je pár vyjímek z celého mého seznamu kontaktů, že se objeví i jméno a to cca v poměru 450/5. Příchozí SMSky se vyjma Komerční banky nezobrazují vůbec a hodinky ani nevibrují.
Děkuji za radu, co mám pro to udělat, aby to chodilo jako dříve.
Roman
Dobrý den,
v tomto případě, kdy se kumuluje více problémů najednou, bych doporučil:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
dle Vaší rady, po vykonání všech doporučených operací, vše fungovalo, jak má, ale pouze 24 hodin. Nyní se mi zobrazuje příchozí hovor vč. kontaktu, dle seznamu v telefonu, ale SMSky se stále nezobrazují. Zkusil jsem hodinky odpárovat a znovu spárovat, ale to nepomohlo.
Dobrý den,
těžko říci, v čem je problém. Doporučím tedy: zkuste kontaktovat podporu Amazfitu na https://support.amazfit.com/en/ a nahlašte to jako chybu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, jak plně využít vse, co mi na hodinky GTR nabízí aplikace Zepp? Mam tam třeba EKG, glukoza v krvi, svalova hmota, hodnota stresu atd a nefunguje mi to. Děkuji
Dobrý den,
hodinky Amazfit GTR umí měřit srdeční tep, absolvovanou trasu a spánek.
Zcela jistě neumí měřit EKG, glukózu v krvi, svalovou hmotu ani hladinu stresu.
Pokud to v aplikaci je, tak patrně pouze pro zařízení, která to podporují.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
vlastním hodinky Amazfit Pace, dokud nesla aplikace jméno Amazfit, bylo vše v pořádku. Po tom, co se aktualizovala a přejmenovala na Zepp, párování trvá a nakonec se ani nespárují. Aktivity musím exportovat z hodinek ručně, kroky, spánek apod. se mi ani nesynchronizují. Aplikace je svým způsobem tedy k ničemu.
Myslíte, že pomůže viz návody níže dát hodinky do továrního nastavení, nebo bude problém jinde? Případně je nějaká jiná aplikace, se kterou se budu moct spojit?
Děkuji za odpověď a s pozdravem
Michaela
Dobrý den,
ano, myslím, že uvedení hodinek do továrního nastavení by v tomto případě mohlo pomoci.
Následně zkuste odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Zepp.
Jiná aplikace pro hodinky Amazfit, která by uměla vše, co oficiální, bohužel neexistuje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,prosím vás,přečetla jsem si všechny možné rady ohledně nastaveni.mam aplikaci zepp,telefon Samsung A51,hodinky xiaomi amazfit gtr42mm,na hodinky mi chodí upozornění jen prichozi hovory.zadne SMS,messenger,whatsapp.zkusila jsem odinstalovat,dat tovární nastaveni,povolila jsem vše.ale nic.dekuji za radu.
Dobrý den,
no, upozornění na SMS a zprávy v aplikacích je nutné nastavit v aplikaci Zepp. Pokud si tam nevyberete, ze kterých aplikací Vám mají chodit oznámení na hodinky, tak na ně bude chodit jen upozornění na hovor.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,nemáte tušení jak v aplikaci zepp změním údaje pro PAI ? Zadal jsem špatně údaje a nevím jak je změnit .díky
Dobrý den,
jaké údaje máte na mysli? PAI se počítá na základě naměřené tepové frekvence.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Na začátku to po vás chce údaje, věk pak info o tréninku atd .a z toho to vypočítalo kondiční věk a ty počáteční údaje jsem žádal spatne .
Dobrý den,
aha, už rozumím. V aplikaci Zepp jděte na záložku Profil. Zde klepněte na kruh v pravém horním rohu (písmenko nebo fotka) a zde můžete měnit zadané hodnoty.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nene to ne,jedná se vyloženě o ikonu PAI v aplikaci když na ni kliknete poprvé co ji chcete používat chce to po vás nějaké vstupní údaje ohledně věku a jak se zadychate při cvičení atd. které výplnite a poté vám napíše vás kondiční věk je…. .tak hledám jak změnit ty vstupní údaje
Dobrý den,
tak to se přiznám, že netuším. Bohužel jsem ani nikde jinde nic takového nenašel. Takže bych asi doporučil:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mohu se zeptat, jaký je rozdíl mezi aplikací Mi fit a Zepp? Děkuji, Žižková
Dobrý den,
v podporovaných zařízeních. Mi Fit je určena pro náramky Mi Band a první generace hodinek Mi Bip.
Aplikace Zepp je určena pro všechny chytré hodinky Amazfit a Zepp.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mockrát děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián