70mai Dash Cam Pro Plus _ červená led svítí
Dobrý den,
po cca 14 dnech užívání se mi kamera přepla na červenou ledku.
Vlastně nyní nereaguje na nic.
Zkusil jsem vyndat paměťovou kartu a znovu naformátovat(v PC) a nic.
Stále svítí červená led dioda. Stejně reaguje i při připojení na PC.
Přitom ze začátku(cca 14 dní) vše fungovalo jak mělo.
(v autě připojení na zapalovač)
Prosím má kamerka nějakou možnost resetu?
Popřípadě co mi doporučíte?
Děkuji
V.Ščudla
Dobrý den,
obnovení této kamery do továrního nastavení lze provést pouze z funkčního uživatelského rozhraní. Pokud je situace taková, jak ji popisujete, tak to bohužel nepůjde. Doporučím tedy jít cestou reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ještě mě napadlo, jestli by to mohlo souviset s SD kartou?
Mám 4 roky starou kartu, dříve byla v telefonu na foto a video… 64GB Kingston, C10
Není tedy úplně nová. Je Class10, v PC funguje normálně.
Kamera si ji naformátovala, vše bylo OK.
Myslíte, že by to mohlo souviset?
Jakou máte zkušenost ze staršími kartami?
Ideálně asi koupit novou a zkusit to?
Děkuji, pěkný den
V. Ščudla
Dobrý den,
no, s ohledem na to, že mám osobně s kartami této značky velmi špatné zkušenost, a to i po mnohem kratší době používání, bych se spíše divil, kdyby ta karta po čtyřech letech takto náročného provozu byla ještě v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pořídil jsem novou SD kartu a vše zase funguje jak má. Tak se omlouvám, měl jsem ji tam koupit rovnou. Nemusel jsem Vás zbytečně zdržovat. Děkuji, hezký den. V. Š.
Dobrý den,
já jsem si to myslel Jak vidím paměťové karty této značky, mohu skoro vždycky vsadit krk na to, že případné problémy spočívají právě s nimi.
Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián