Zdravím všetkých,
mal by som dotaz na nastavenie (zapnutie) slúchadla v mobile, nakoľko pri telefonovaní zvuk vychádza z jedného a to z horného reproduktoru ( v mobile sú dva, stereo reproduktory. Ako si to nastaviť tak, aby zvuk vychádzal normálne iba cez slúchadlo. Tento ,,problém,, je od kúpy mobilu, nič som ohľadom slúchadla nenastavoval.
Vďaka za odpovede.
Dobrý den,
o jaký telefon se, prosím, jedná?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
u tohoto modelu jsem uvedený problém zatím nezaznamenal. Hodně tím trpěla řada 11T. Předpokládám tedy, že se jedná o nějakou hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, vďaka za odpoveď, ale nepotešil ste ma.
Tejto alternatíve som sa chcel vyhnúť (servis-reklamácie).
Čím ďalej viac sa potvrdzuje, že čo je novšie (modelovo) nemusí byť aj lepšie a to tu platí na 100%. Tých malých, možno bezvýznamných mínusov čo odhaľujem pribúda a nepridáva to na kvalite.
Ďalšie (-), napr. pri vypnutom mobile ma môj mobil nezobudí. A pritom to je úplne základná vec čo by mala fungovať a fungovala už aj na starých N-3310.
Už začínam aj ľutovať že som sa rozhodol ísť cestou tejto značky, bohužiaľ…..
pro Peter
Dobrý den
Vstoupím do vaší diskuze, neb taky mám RN10 Pro. EEA (MIUI 14 /A13 [TKFEUXM] )
Ohledně těch připojených sluchátek a hovoru. Zkuste se podívat tu:
Nastavení (telefonu) > Zvuky a vIbrace > Zvukový asistent > Povolit zvuk reproduktoru
A co se týče zvonění budíku při vypnutém mobilu. Na svém RN10Pro mám trvale nastaveno buzení na 03:30hod pro všední dny (Pondělí až pátek) a budík u vypnutého mobilu mě spolehlivě v ten čas budí. Mobil vypínám před 20:30hod.
Při nastavování budíku jsem si všiml hlášky, upozornění na to, že aby budík zvonil při vypnutém mobilu, tak od vypnutí mobilu po čas zvonění budíku musí být miminální, dané časové rozpětí nebo vyšší. Dám příklad. Minimální časové rozpětí dané systémem je třeba 6 hodin. Vy budete mobil vypínat řekněme ve 21:00hod a budík bude mít nastaven na 05:00hod. V tomto případě vám budík zazvoní i na vypnutém nobilu. Od vypnutí mobilu po čas zvonění je časové rozpětí 8hodin.
Pokud vypnete mobil ve 21:00 hod. a zvonění budete mí nastavené na 02:00hod, což je časové rozpětí menší než systémem daných šest hodin, tak vám na vypnutém telefonu budík nezazvoní.
U zaplého mobilu bude zvonit budík vždy.
Dobrý den,
moc děkuji Bobassovi za tip s nastavením zvukového asistenta. Ve výchozím stavu by měla být tato funkce vypnutá, pokud ji uživatel sám nezapne, ale určitě bude dobré podívat se, zda není z nějakého důvodu aktivována.
Jinak na telefonech Xiaomi lze nastavit, aby se automaticky zapnuly v určený čas. Tj. není problém, aby telefon pět minut před buzením nastartoval a následně Vás vzbudil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vďaka za odpovede,
údaje o MIUI14/A13 sedia. Povoliť zvuk reproduktora mám vypnutý, to bolo prvé čo som kontroloval.
Áno budík musí byť nastavený min.-10 min pred budením, čo mám.
Akurát som neupresnil napísať, že mám nastavené časové VYP./ZAP mobilu a v tomto móde ( v čase vypnutia) mi nejde spustenie budíka. Áno dá sa to, posunutím (aut. zapnutia mobilu) pred hodinu budenia, ale aj tak je to vec, čo asi softw. nie je dotiahnutá…
Ešte raz v´daka za pomoc…
Dobrý den,
pokud tedy nemáte zapnutou tu volbu Povolit zvuk reproduktoru a telefon přesto pouští hovory přes hlasitý reproduktor, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vďaka tomuto som sa chcel vyhnúť.
Je to posledná možnosť opravy a ak nie tak RESET.
Potvrdzuje sa čo si začínam myslieť, nie všetko čo je lacnejšie a novšie je aj lepšie….
Ak sa človek chce vyhnúť týmto problémom (možno triviálnym) tak lepšie si priplatiť a investovať do dlhoročnej kvality….???
Dobrý den,
to se takto nedá říci. Dle mého mínění jste prostě narazil na vadný kus. Telefon Redmi Note 10 Pro se prodával fakt ve velkém, ale zatím jste první s tímto modelem, kdo má potíže s tím, že hovory jsou přes hlasitý reproduktor. Naopak výrazně častěji jsem tento problém zaznamenal u modelové řady Xiaomi 11T.
Přeji hezký den.
Karel Kilián