Aktualizace MIUI u Redmi Note 9 Pro a chybně fungují WiFi
Dobrý den,
mám telefon Redmi Note 9 Pro a po poslední aktualizaci MIUI Global 13.0.5.0 mám problém s připojením na WiFi. Stávající aplikace např. eshopů hlásí že není připojená WiFi a fungují pouze při datovém připojení. Pokud je spustím pod datovém připojení, někdy můžu pokračovat i po přepnutí na WiFi. Stejný problém s připojením mi to hlásí i při aktualizaci systémových aplikací. Tento problém se vyskytuje i u jiných WiFi připojení nejen u té co máme doma.
Manžel má Redmi Note 11 Pro 5G a po poslední velké aktualizaci na MIUI Global 13.0.4.0 má stejné potíže.
Tovární nastavení jsme zatím nezkoušeli.
Děkuji za odpověď
A. Sigmundová
Dobrý den,
zatím nikdo další podobné problémy po aktualizacích nehlásil, čili je otázkou, zda není problém spíše ve Vaší domácí Wi-Fi. Doporučil bych tedy vyzkoušet, jak se telefony budou chovat v jiných Wi-Fi sítích – například v obchodním centru, v restauracích či zaměstnání.
Pokud by stejné problémy nastávaly i jinde, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Jestliže se potíže v jiných sítích nevyskytnou, pak budou takřka jistě způsobené nějakým problémem v domácí síti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Můžu potvrdit zkušenost se špatně/vůbec nefungující WiFi na Poco F3. Také po aktualizaci na 13.0.5. a nepomohla ani následující aktualizace na MIUI 14. Zkoušel jsem i tovární nastavení nic se nezměnilo. Telefon vůbec neumí zapnout wifi a sám od sebe se vypíná či restartuje spoustu krát za den.
Máme redmi note 9 pro a taky nejde WiFi. Každému doma funguje normálně, ale tomuhle telefonu ne, přitom ještě před pár týdny jel úplně v pohodě.
Bohužel i já mám stejné problémy a přidali další. Při přecházení do ,,druhého prostoru“systém nabíhá jakoby dvakát.Při startu trvá několik vteřin než do objeví ikony u tu chvíli ta běhaj u prostřed čtverečky.
Tuhle se mi také stalo, byl jsem připojený jak na data tak i na Wi-Fi a přitom mi to napsalo že nejsem připojený k internetu. Také mám Xiaomi Redmi Note 9 PRO.
Dobrý den,
pokud uvedené problémy nastaly po aktualizaci, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Jestliže potíže nezmizí, doporučuji nahlásit je výrobci formou zpětné vazby. Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
právě. Obecně to nebude problém tohoto modelu a verze MIUI. Chybu je nutné hledat někde jinde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián