Aktualizace na android 9

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyAktualizace na android 9
Michal Fiala zeptal se před 6 roky

Dobrý den, mám xiaomi Black Shark 128G a včera mi proběhla aktualizace na android 9.
Nemám ho ale v češtině a nemám češtinu ani v nabídce. Je možnost někde doinstalovat nebo není
dostupná? Je možné že bude v budoucnu? Díky

31 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
vypadá to, že jste patrně koupil telefon určený pro jiný region. Pokud není čeština v nabídce pro nastavení jazyků, doporučím obrátit se na prodejce s tím, ať situaci nějak vyřeší.
Karel Kilián

Michal Fiala odpověděl před 6 roky

Telefon jsem koupil v alze a puvodne s Android 8 byl v cestine. Az po update na 9 pie cestina zmizela

Tomáš odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám stejný problém a bylo mi řečeno že mám počkat až bude dodatečná další aktualizace ? 

Tomas odpověděl před 6 roky

Tohle mi bylo napsáno:
Dobrý den přeji,
děkujeme Vám za dotaz.
V tomto případě doporučuji vyčkat
do další nové aktualizace, která by to měla
napravit.
Také je možné udělat tovární nastavení,
to ale maže veškerá data.
Děkuji
🙂
S pozdravem
Tým Xiaomi

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tak to je zvláštní. Oba máte telefony koupené v Alze?
Upřímně si nemyslím, že by toto vyřešila další aktualizace….
Karel Kilián

Michal Fiala odpověděl před 6 roky

 
Já z alzy jak jsem psal a byl lokalizovaný pro ČR.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
to je právě otázka, zda se jednalo o globální verzi, nebo jestli to byla verze určená pro jiný trh, kam prodejce flashnul nějakou českou ROM.
Asi bych doporučil to reklamovat a trvat si na tom, že jste telefon koupil s češtinou, takže ho chcete dál v češtině.
Karel Kilián

Michal Fiala odpověděl před 6 roky

Dobře, pokusím se. Diky

Jan H. odpověděl před 6 roky

Dobrý den, 
Já koupil telefon na mall.cz určený pro evropský trh. Před aktualizací byla čeština ve výběru. Bohužel bylo to spíše tak na půl s angličtinou. Po aktualizaci mám pouze angličtinu. Navíc mám problém s tím, že s telefonu nemohou nikomu volat… Naopak já dostupný jsem ovšem jen pro některé. 
Telefon sem do továrního nastavení dál ale předešlá aktualizace nezmizela. 

Také mi bylo řečeno, že mám čekat do další aktualizace která nápravy chyby v té předešlé.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, ač bych Vám to přál, tak si osobně nemyslím, že tohle vyřeší další aktualizace….
Karel Kilián

Michal Fiala odpověděl před 6 roky

To že nemůžete volat jsem měl taky. Vyřešil jsem to vypnutím volání přes LTE. Dejte domku do jiného telefonu a s operátorem si nechte vypnout volání přes LTE

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
ano, na některých telefonech s některými operátory aktivní VoLTE způsobuje nemožnost volání a nedoručování SMS.
Karel Kilián

Jan H. odpověděl před 6 roky

Dobrý den, 
Všem děkuji za rady. Vypnutí VoLTE pomohlo. Teď už jen počkat na tu češtinu… ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se podařilo vyřešit problém s voláním 🙂
Ohledně té češtiny jsem se snažil dohledat, zda má ještě někdo další podobný problém a zatím to tak nevypadá.
Karel Kilián

Michal Fiala odpověděl před 6 roky

Tomáš, vyzkousel jste tovární nastavení? Já čekám jestli to někdo zkusí než se do toho pustim. Jinak jsem se koukal na historii koupě a je tam napsáno přímo ze je telefon v češtině ,lokalizovaný pro cz. Psal jsem na alzu a v pondělí půjdu reklamovat. Anglicky sice mluvím ale v telefonu mě to nebaví. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
továrním nastavením bych rozhodně doporučil začít. V servise to stejně bude první, co udělají. A pokud byl telefon deklarován jako CZ, tak bych neváhal a šel to reklamovat.
Karel Kilián

Jiří odpověděl před 6 roky
  1. Taky mam problem s Xiaomi Black Shark po aktualizaci na android 9 taky mam na půl češtinu s angličtinou telefon kupovan v Alze.
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
stejně, jako výše, i Vám doporučím buď vyčkat na další update, nebo telefon reklamovat.
Karel Kilián

Karlíček odpověděl před 6 roky

Má už někdo nějaké (jakékoli) řešení?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
bohužel nikoli. Osobně stále doporučuji reklamaci u prodejce.
Karel Kilián

Vaše odpověď

16 + 4 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!