Amazfit 2

Jiří zeptal se před 5 měsíci

Dobrý den,vlastním hodinky amazfit 2 .Hodinky jsem dal do továrního nastavení a nelze se znova prihlásit na bývalý účet.
Píše mi to něco v tom smyslu ,že nelze spárovat druhé hodinky.Musel jsem použít jiný účet a tudíž moje všechny aktivity jsou na nule.
Lze nějak odebrat ůčet z hodinek? Díky Jirka

9 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíci

Dobrý den,
zkuste hodinky odpárovat ze stávajícího účtu. Poté podle tohoto návodu proveďte tovární reset. Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci. Poté se přihlaste pod svým starým účtem a podívejte se, zda pod ním nejsou spárované hodinky. Pokud jsou, odeberte je a proveďte párování.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 týdny

Dobrý den. Mám nové Amazfit 2 a v aplikaci nelze vytvořit účet ani se přihlásit ke stávajícímu účtu. Nevíte v čem je problém? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
mohu potvrdit, že se patrně jedná o další výpadek na straně Xiaomi, projevující se zejména tím, že se z aplikací nelze přihlásit k účtu Xiaomi, respektive Mi. Podobné potíže hlásí i uživatelé z jiných zemí.
Samotná firma se bohužel nijak oficiálně nevyjádřila, takže nevím, zda se jedná o technické problémy, nebo nějaký útok na serverovou infrastrukturu. Stejně tak není známo, kdy a jak budou potíže vyřešeny a odstraněny.
S ohledem na nulovou komunikaci ze strany Xiaomi bohužel nemohu doporučit nic jiného než trpělivost a prostě občas zkoušet, zda to nezačalo fungovat.
Situaci sledujeme a o dalším vývoji zde budeme informovat.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
aktuální informace: uživatelé hlásí problémy s přihlášením v aplikaci Mi Fit doslova z celého světa. Na oficiálním fóru už je několik vláken na toto téma (např. tady. tady, tady a tady).
Tady ale jeden z uživatelů 8. června po 20. hodině píše: „Pro mne je problém vyřešen. Mohl jsem se před pár minutami přihlásit … Ať už byl důvod jakýkoli, zdá se, že je vyřešený,“
Můžete, prosím, někdo vyzkoušet, zda už vám to funguje? Kdyby to nešlo, odpárujte náramek z aplikace Mi Fit, aplikaci odinstalujte a znovu nainstalujte a náramek spárujte. Pak, prosím, dejte vědět, zda už je to v pořádku!
Každopádně počítejte s tím, že jak se to rozkřikne, budou se přihlašovat stovky, možná tisíce uživatelů, takže bych očekával pomalé reakce ze strany serveru. V krajním případě to samozřejmě může spadnout zase…
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vantuch odpověděl před 4 dny

Dobrý den. Omylem jsem Stratos odpařoval . N musím nyní opravdu přijít o všechny data a hodinky resetovat do továrního nastavení ? Není nějaký logičtější postup jak Stratos opět s originální aplikací naparovat? Díky 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 dny

Dobrý den,
podle mne o data nepřijdete. Ta nezůstávají v hodinkách navždy, ale přenášejí se do aplikace a případně do cloudu. Resetem byste tedy měl přijít jen o ta data, která ještě nebyla synchronizována.
Karel Kilián

Vahtuch odpověděl před 4 dny

Zdravím.no právě o ta data mi jde. Zkoušel jsem ruční párování s bluetooth adresou co hodinky ukazují ale odmítají se spojit.Porad naskakuje ať naskenuju v Amazfit šatech ten QR z hodinek který se ale objeví jediné po resetu

Vantuch odpověděl před 4 dny

Nedají se ta nesesynchronizovana data někam zálohovat? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 dny

Dobrý den,
obávám se, že nedají. To by s hodinkami muselo být spárované nějaké zařízení.
Karel Kilián

Vaše odpověď

17 + 9 =