amazfit a GTR prestaly ukazovat spanek a srdecni tep

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)amazfit a GTR prestaly ukazovat spanek a srdecni tep
David Matoušek zeptal se před 5 roky

Dobrý den,
od vánoc mám hodinky Xiaomi GTR47 celkem v pohodě fungovaly do dnešního dne. V aplikaci přestaly ukazovat udaje o srdečním tepu a spánku. Třeba kroky a ušlou trasu ukazuji. Aplikaci jsem odinstaloval a naistaloval znovu, telefon i hodinky vypnul a zapnul znovu a stále v aplikaci udaje o spánku ani tepu nejsou.
Díky za radu

13 Odpovědi
David Matoušek odpověděl před 5 roky

Tak ani ušlá vzdálenost se neukazuje pouze kroky

David Matoušek odpověděl před 5 roky

Přestali prostě synchronizovat

David odpověděl před 5 roky

Tak si odpovím sám, kdyby někdo měl stejný problém, musíte v telefonu zrušit párování hodinek a znovu je napárovat sice příjdete o statistiky ale už to jede

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, přesně to bych poradil:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Karel Kilián

David odpověděl před 5 roky

Stačilo odpárovat ale jestli tohle mě čeká každých 14 dní tak potež

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
myslím, že by to nemělo být nutné dělat opakovaně. Alespoň dosud nikdo podobné problémy nehlásil.
Karel Kilián

Ondřej odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
mám nové hodinky Amazfit GTR4 a neměří srdeční tep. V nastavení mám nastaveno automatické měření tepu. Zkoušel jsem hodinky odpařovat a znovu spárovat. Odinstaloval jsem apku a znovu ji nainstalovat. Hodinky stejně tep neměří. Můžete mi poradit s tímto problémem? Díky, Ondra

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,

  1. Opravdu se jedná o Amazfit GTR 4? Mám tu na recenzi Amazfit GTR 3 s tím, že je to novinka.
  2. Sundal jsme ochrannou fólii ze spodní části hodinek?
  3. Svítí zespodu hodinek zelené LED? Pokud ne, může se jednat o hardwarový problém.
  4. Nemáte na zápěstí tetování? Pokud ano, pak bohužel přes to žádné hodinky tep měřit nedokážou.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Ondřej Stupka odpověděl před 3 roky

Dobrý den pane Kilián,
správný typ hodinek je Amazfit GTR 42mm. Omlouvám se za chybu. V aplikaci jsem nastavil automatické měření tepu s intervalem 1 min. Když na hodinkách kliknu na “srdíčko” – měření tepu, tak se hodinky tváří, že tep měří – srdíčko začne “bušit”. Na spodní straně hodinek začnou svítit dvě zelená světýlka. Vypadá to tedy, že hodinky měří, ale nepřenáší žádná naměřená data. Měl bych tedy hodinky raději reklamovat? Děkuji ta názor.
Ondřej Stupka

Ondřej Stupka odpověděl před 3 roky

Tetování nemám 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
a ani na displeji hodinek se Vám, když aktivujete měření tepu manuálně, nezobrazuje hodnota Vašeho tepu?
Pokud je to tak, pak se obávám, že bude něco se snímačem na spodní straně. Zkuste ho vyčistit, ale spíš to vidím na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Radim odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, začínám mít problém s měřením tepu na GTR 2e
a) mám nastavené trvalé měření po minutě a spánkový asistent. Tam se zdá, že je to všechno OK. V aplikaci jsou vidět příslušná měření a odpovídají realitě…
b) pustím aktivitu (běh) na hodinkách a tepovka se nezaznamenává. Hodnota „zamrzne“ na stav při spuštění aktivity.
c) pustím ručně měření tepu na hodinkách a buď se nedokončí, nebo po hodně dlouhé době naběhne nějaké číslo, ale už se neaktualizuje – „zamrzne“
d) pustím v aplikaci třetích stran sportovní aktivitu s měřením tepu, načte se první měření a pak „zamrzne“. špatně.
e) pustím v aplikaci Zepp sportovní aktivitu a tep se zapisuje OK i když se mi už stalo, že tam byly docela výpadky.
 
Nepomáhá reset hodinek, firmware hlásí poslední verzi… Hodinky na ruce senzor najde, senzor normálně bliká. Díky za radu.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
zkuste

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

20 + 5 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!