Amazfit balance

Miloslav Krätschmer zeptal se před 4 měsíce

Dobrý den, můžu se zeptat také na amazfit balance. Chtěl jsem si nastavit vlastní vibraci na příchozí hovory (v aplikaci Zepp), ale nefunguje mi to. U přichozích hovorů mi funguje upozornění, které je nastavené u aplikací. Za mě to není úplně ideální, protože mi to pak vibruje neustále:-(. Pro volání používám google. Dá se s tím něco udělat? Díky. M.K.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den, pane Krätschmere,
děkuji za Váš dotaz ohledně nastavení vlastních vibrací pro příchozí hovory na hodinkách Amazfit Balance. Chápu, že současná situace, kdy hodinky používají stejné vibrace pro hovory i notifikace z aplikací, není ideální.
Nastavení vlastních vibrací pro příchozí hovory:

  1. Otevřete aplikaci Zepp na Vašem telefonu.
  2. Přejděte na kartu „Profil“ v pravém dolním rohu.
  3. Vyberte Vaše hodinky Amazfit Balance ze seznamu zařízení.
  4. Klepněte na „Vibrace“.
  5. V seznamu najděte „Příchozí hovor“ a klepněte na něj.
  6. Zde můžete nastavit vlastní vibrační vzor:
    • Klepněte na „Vytvořit nový vzor“.
    • Na obrazovce ťukáním vytvořte požadovaný vzor vibrací.
    • Po dokončení klepněte na „Uložit“ a pojmenujte nový vzor.
    • Vyberte tento vzor jako výchozí pro příchozí hovory.

Tímto způsobem by měly hodinky používat Vámi nastavený vibrační vzor pro příchozí hovory, odlišný od notifikací z aplikací.
Pokud i po tomto nastavení hodinky stále používají stejný vibrační vzor pro hovory i notifikace, může se jednat o omezení aktuální verze firmwaru nebo aplikace Zepp. V takovém případě doporučuji:

Doufám, že Vám tyto kroky pomohou vyřešit Váš problém s nastavením vibrací pro příchozí hovory.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Miloslav Krätschmer odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den, moc díky za odpověď. Vše jsem právě udělal, přesně tak, jak jste napsal a právě to nefungovalo, resp. začalo to fungovat až jsem stejný vzor dal i na ty notifikace. Každopádně cca 2 hodiny jsem to nechal být a najednou to začalo fungovat. Každopádně mockrát díky za ochotu. Mějte pěkný den. M.K.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Marek Musil odpověděl před 2 měsíce

Dobry den.Poridil jsem si hodinky Amazfit balance.Jsou super,vsechno funguje jak ma,krome jedne veci.Nejde prijmout hovor.Pro hovoru se objevuje jen tlacitko odmitnout hovor.Je to jedna z funkci kvuli ktere jsem si hodinky porozoval.Muzete mi,prosim,poradit,jak na to?Hodinky jsou sparovane s telefonem pres bloutooth

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, pane Musile,
pro správné fungování hovorů na Vašich hodinkách je potřeba provést následující kroky:
První metoda:

  1. Spusťte aplikaci Zepp
  2. Přejděte do sekce „Profil > Amazfit Balance > Nastavení aplikace“
  3. Na stránce Telefon zapněte volbu „Hovor na hodinkách“

Druhá metoda (pokud první nefunguje):

  1. Na telefonu přejděte do Nastavení > Bluetooth a ujistěte se, že je telefon viditelný
  2. V hodinkách jděte do Nastavení > Síť a spojení > Bluetooth
  3. Proveďte nové párování mezi hodinkami a telefonem
  • Hodinky Amazfit Balance jsou vybaveny mikrofonem i reproduktorem pro kvalitní telefonování
  • Po správném nastavení můžete nejen přijímat, ale i uskutečňovat hovory přímo z hodinek
  • Kvalita zvuku by měla být dostatečná – protistranu byste měl dobře slyšet a ona Vás také

Pokud by problémy přetrvávaly i po provedení těchto kroků, doporučuji:

  1. Zkontrolovat aktualizace aplikace Zepp a firmwaru hodinek
  2. Zkusit hodinky odpárovat a znovu spárovat
  3. Ověřit, zda má aplikace Zepp všechna potřebná oprávnění v nastavení telefonu

Přeji Vám úspěšné nastavení a v případě dalších dotazů jsem Vám k dispozici.
S přátelským pozdravem,
Karel Kilián

Vaše odpověď

15 + 8 =

Redmi 13

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!