Amazfit Bip + huawei P30 Lite – po aktualizaci na Anroid 10 se nepřipojí
Přes rok používám hodinky Amazfit Bip společně s aplikací Notify and fitness for amazfit – vše fungovalo bez problémů, před pár dny jsem aktualizoval telefon Huawei P30 Lite na novější Android 10 a poté hodinky asi den fungovali normálně a od té doby se mi je nedaří připojit.
zkoušel jsem i reinstalaci aplikace, kdy po startu aplikace hodinky najde a vidí je, avšak nedaří se připojit – při pokusu o připojení je pak zobrazeno upozornění, že Amazfit odmítl spojení. Hodinky jsem i zkoušel vypnout (pomocí nabídky v menu), avšak nepomohlo to.
Má někdo podobnou zkušenost a ideálně i řešení?
díky
Dobrý den,
pokud to přestalo fungovat po aktualizaci, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Ve hře je samozřejmě varianta, že jde o nějakou chybu v té aktualizaci, což ale nyní nemohu potvrdit ani vyvrátit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, díky za radu, nicméně je mi divné, že to cca dva dny fungovalo a pak už ne…
Dobrý den,
pokud aktualizace neproběhne tak, jak by měla, mohou se potíže projevit prakticky kdykoli.
Druhá věc je obecně nepříliš dobrá kompatibilita telefonů Xiaomi s Bluetooth zařízeními Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián