Dobrý den,
Dostal jsem nové hodinky Amazfit Bip. Plně jsem je nabil, stáhnul appku, ale když chci přes appku spárovat s telefonem (Redmi Note 7), tak mi appka napíše: nelze párovat, resetuje hodinky a zkuste znovu.
Zkoušel jsem přeinstalovat appku, resetovat telefon. Na displeji hodinek pořád stojí: Connect APP to update. Klidně bych hodinky resetoval, ale v tomhle stavu nevím jak.
Díky za případné odpovědi.
Jiří T.
Hodinky spárujte JEN a POUZE s aplikací Mi Fit, pokud jsou spárovány s telefonem, tak je odpárujte, smažte ze známých zařízení, restartujte telefon a následně nechat spárovat jen s aplikací. Telefon jako takový nepotřebuje mít hodinky spárované.
Edit: V aplikaci jste korektně přihlášen? Mám takový pocit, že je třeba mít kromě internetu aktivní polohu, tzn. zapnuto GPS.
Dobrý den,
děkuji RomanoviGC za rychlou reakci. Je to přesně tak, jak píše – hodinky nepárujte přes Bluetooth, ale výhradně z aplikace Mi Fit! Pokud je již máte spárované přes Bluetooth, tak párování zrušte.
S tím zapnutým GPS jsem to slyšel také – zkuste se podívat, zda máte povolený přístup k poloze.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Hodinky jsem přes bluetooth samotný nikdy nepřipojil, vždy jen přes appku Mi Fit, kde jsem připojen přes Xiaomi účet. GPS mám taky zapnutou. Jak jsem již zmiňoval, telefon jsem restartoval i appku jsem zkoušel reinstalovat, bohužel nic nepomohlo.
Ještě mě napadá, v nějaké diskusi jsem se dočetl, že se podařilo spárovat přes aplikaci Notify & Fitness for Amazfit. Následně se podařilo spárovat i s Mi Fitem. Osobně nevyzkoušeno.
Jen pro upřesnění, má aplikace všechna potřebná oprávnění? Já to sice neřeším, mám Mi A3, ale telefony s MIUI jsou na oprávnění háklivá 🙂
Dobrý den,
také jsem někde zaznamenal, že se někomu povedlo spárovat přes jinou aplikaci a následně pak přes Mi Fit.
Určitě zkontrolujte ta oprávnění aplikace Mi Fit, jak radí RomanGC.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za rady a odpovědi. Problém vyřešen.
Spároval jsem hodinky přes jinou aplikaci, konkrétně Gadgetbridge. Poté jsem přes aplikaci Notify & Fitness for Amazfit updatoval firmware. Tento návod jsem našel v jiných diskuzích. Hodinky pak přešly do běžného menu, kde jsem je snadno zresetoval do továrního nastavení a poté se již bez problémů připojily k aplikaci Mi Fit.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Na Gadgetbridge jsem slyšel hodně pochvalných komentářů a očividně na nich něco je.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, potřebuji poradit. Hodinky jsou spárované s aplikací, Alena hodinkách mám pořád napsané connect APP to update. Nevíte náhodou co s tím?
Předem děkuji za odpověď