Amazfit bip s – nefunkční aplikace Zepp

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Amazfit bip s – nefunkční aplikace Zepp
Tomáš zeptal se před 5 roky

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zakoupil jsem si hodinky xiaomi Amazfit bip S , ale jak koukám tak aplikace , která je k tomu doporučena Zepp, nějak úplně nefunguje, hodinky se neustále odpojují, nechodí notifikace ( mám redmi 7 note) , takže mě zajímá , kde je chyba? Co jsem četl tak to dělá ta aplikace, nevíte někdo co s tím, protože hodinky jsou tím pádem úplně k ničemu, jen měří čas, a bohužel to je málo. A asi teda ať nechci budu hodinky vracet jak nepoužitelné? má někdo taky takový problém? Děkuji za odpověď.

44 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v poslední době v Poradně nikdo takové problémy nehlásil. Když se ale dívám na hodnocení aplikace v Obchodě Play, pak musím konstatovat, že očividně nejste jediný. Doporučil bych zkusit:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud se nezačnou chovat normálně, pak je buď vrátit, nebo reklamovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 5 roky

Také mi aplikace stále nefunguje, padá, nechce se spárovat, vypíná se. Hodinky fungují normálně, ale bez aplikace jsou k ničemu. Co mám dělat? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
pokud aplikace padá, bude nějaký problém v telefonu. Můžete zkusit provést zálohu dat a následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Další možností pak je zkusit jiný telefon. Pokud by i na něm situace vypadala stejně, pak je možné, že je problém v hodinkách. Osobně si to ale nemyslím.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jitka odpověděl před 5 roky

Dobrý den, mám hodinky Amazfit bip. Měla jsem je bez problému připojené k aplikaci MiFit, jenže omylem jsem hodinky dala do továrního nastavení a už mi nejdou připojit zpět. Zkoušela jsem vše – odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci, restartovat mobil (včetně bluetooth). Nevíte, co s tím?
Předem moc děkuji za odpověď a za jakékoliv rady.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
pokud nejde provést na hodinkách obnovu do továrního nastavení, pak je zkuste spárovat z jiného telefonu. Pokud ani to nepůjde, pak se obávám, že to patrně bude zralé na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jitka odpověděl před 5 roky

S jiným telefonem to funguje, ale hodinky potřebuji mít připojený na svůj telefon, nikoliv na cizí. Hodinky mám v továrním nastavení, nechápu jak je možné že se na jeden telefon připojí a na druhý ne. Tudíž doporučujete servis hodinek?

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
no, pokud s jiným telefonem hodinky spárovat jdou, tak to skoro jistě nebude problém hodinek. Čili reklamace by nedávala smysl – hodinky by Vám vrátili s tím, že se závada neprojevila.
Čili bych doporučil:

  1. Spárovat znovu hodinky s tím telefonem, se kterým fungují.
  2. Provést přes nabídku na hodinkách obnovu do továrního nastavení.
  3. Na tom druhém telefonu odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  4. Pak znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš Hájek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Aplikace Zepp nefunguje. Už jsem ji několikrát přeinstaloval, ale jede třeba 1-2 dny, pak přestane fungovat. Naskočí černá obrazovka, a napíše to, že přestala pracovat, a jestli chci ji ukončit, nebo odeslat zpětnou vazbu. A tak stále dokola…. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud to nezabere, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lubos Louda odpověděl před 4 roky

Dobry den, mam s aplikci ZEPP take problem. Hodinky GTS sparovany a funguji par hodin. Pak se sparovani prerusi. Vyzkouseno na telefonech od xiaomi, iget, nokia a samsung. Vsude delaji to same, proste sparovani nefunguje stabilne. Hodinky jsou tim padem k nicemu 😔 Nebylo by lepsi, nez lidem rikat, aby uvadeli do tovarniho nastaveni mobil, hodiny a pak sparovat (prace na cele dopoledne – take vyzkouseno, nepomohlo), tak vyvojarum zepp rict, at s tim neco udelaji? Na googlu play je videt, ze stejny problem resi hodne lidi. Dekuji, Lubos L.    

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste aplikaci Zepp nastavit dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Co se týká provádění továrního nastavení: pokud aplikace padá, tak je špatně něco v telefonu. Tu aplikaci mají nainstalované miliony lidí, včetně mne. Kdyby to byl problém v aplikaci, padala by asi všem.
Hlášení vývojářů ode mne má stejnou váhu, jako když ho pošlete Vy, nebo kdokoli jiný.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aleš odpověděl před 4 roky

Dobrý den, má T-Rex hodinky a aplikaci ZEPP, když jdu dále od telefonu, aplikace se odpojí  a pak musím restartovat telefon, aby se zase vše připojilo. Je možné někde něco nastavit, aniž bych musel pokaždé restartovat telefon?  Předem díky za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
hodinky by se měly připojovat automaticky. Pokud tomu tak není, zkuste je spárovat s jiným telefonem, ať se ukáže, zda je chyba v hodinkách (tj. situace bude stejná), nebo v telefonu (tj. situace se změní v tom smyslu, že se budou automaticky připojovat).
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk Krištof odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
Mám problém s připojením hodinek k telefonu. Již jsem vyzkoušel tovární nastavení telefonu i hodinek. Když zkusím testovací upozornění tak přijde až po 2 minutách. Nefunguje synchronizace, nechodí upozornění. Všechny povolení pro hodinky mám v telefonu zapnutá, přesto aplikace nefunguje. Četl jsem, že podobnou zkušenost má více lidí po poslední aktualizaci. Mám telefon Xiaomi Mi A3 a hodinky Xiaomi Amazfit Nexo. Oboje kupované na Alze.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to je divné – zrovna na telefonech Xiaomi Mi A3 nám uživatelé problémy nehlásili. Chápu to tedy dobře, že se například ani do aplikace nepřenášejí data o krocích, sportovních aktivitách atd.? Pokud ano, pak se obávám, že to bude na reklamaci.
V takovém případě bych zkusil hodinky spárovat s jiným telefonem. Pokud budou fungovat, reklamoval bych telefon. Pokud ne, tak hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jitka odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám hodinky Xiaomi amazfit bip S a používám aplikaci zepp, s telefonem jsem hodinky velmi rychle a snadno spárovala. Vše funguje bez problémů. Zaznamená jsem jsem pouze jeden nedostatek.. postrádám sportovní aktivitu jako běžky, sjezdové lyže a inline brusle. Nechá se aktivita dodatečně nahrát nebo vyměnit za jinou aktivitu jako např. jóga, fotbal, což nevyužiju? Nebo alespoň přepis názvu aktivity? Aplikace zepp nelze spárovat ani s aplikací Runtastic, nebo jsem na to nepřišla. Díky za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
bohužel podporované sportovní aktivity jsou pevně dané a nelze je nijak upravovat, přidávat nebo měnit. Nejde přitom jen o změnu názvu – u každé aktivity hodinky počítají jiný druh pohybu, takže i kdyby šlo přejmenovat třeba jógu na běžky, tak to bude měřit chybně, protože to bude sledovat pohyby odpovídající cvičení jógy.
Co se týká propojení s dalšími platformami na sledování sportovních aktivit, tak v tomto směru je to opravdu chabé. Tuším je podporován Google Fit a možná ještě Strava, ale bohužel nic dalšího. Osobně to řeším tak, že naměřená data z Mi Fit si zapisuji do RunKeeperu ručně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

David odpověděl před 4 roky

Dobrý den, obnovují Zepp opět nefunguje máte to také tak ? několikrát jsem znovu nainstaloval i hodinky i v telefonu a nejde se ani přihlásit.mate to také někdo tak? Díky 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
ne, v poslední době nikdo problémy s přihlášením do aplikace Zepp nehlásil. Zkuste přepnout z Wi-Fi na mobilní data.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jana odpověděl před 4 roky

Dobrý den, také mám hodinky amazfit bip S a aplikaci Zepp. Dokud jsem aplikaci neaktualizovala, vše skvěle fungovalo. Telefon mám Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Hodinky se vypínají a zapinaji, odpojuji, pripojuji, z pestré nabídky sportů mám na výběr nyní pouze tři a to běh, chůzi a jízdu na kole. Často neměří puls a dnes nejde ani předpověď počasí. Zkusím tedy dle rad zde vše odinstalovat a znovu nainstalovat a nebudou li fungovat, budu hodinky reklamovat. Je to škoda, když ze začátku tak pěkně fungovaly, mám je tuším od dubna 2021… cca 4 měsíce. 

Vaše odpověď

4 + 7 =

Samsung Galaxy Buds3

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!