Amazfit bip s – nefunkční aplikace Zepp
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zakoupil jsem si hodinky xiaomi Amazfit bip S , ale jak koukám tak aplikace , která je k tomu doporučena Zepp, nějak úplně nefunguje, hodinky se neustále odpojují, nechodí notifikace ( mám redmi 7 note) , takže mě zajímá , kde je chyba? Co jsem četl tak to dělá ta aplikace, nevíte někdo co s tím, protože hodinky jsou tím pádem úplně k ničemu, jen měří čas, a bohužel to je málo. A asi teda ať nechci budu hodinky vracet jak nepoužitelné? má někdo taky takový problém? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v poslední době v Poradně nikdo takové problémy nehlásil. Když se ale dívám na hodnocení aplikace v Obchodě Play, pak musím konstatovat, že očividně nejste jediný. Doporučil bych zkusit:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud se nezačnou chovat normálně, pak je buď vrátit, nebo reklamovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Také mi aplikace stále nefunguje, padá, nechce se spárovat, vypíná se. Hodinky fungují normálně, ale bez aplikace jsou k ničemu. Co mám dělat?
Dobrý den,
pokud aplikace padá, bude nějaký problém v telefonu. Můžete zkusit provést zálohu dat a následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Další možností pak je zkusit jiný telefon. Pokud by i na něm situace vypadala stejně, pak je možné, že je problém v hodinkách. Osobně si to ale nemyslím.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám hodinky Amazfit bip. Měla jsem je bez problému připojené k aplikaci MiFit, jenže omylem jsem hodinky dala do továrního nastavení a už mi nejdou připojit zpět. Zkoušela jsem vše – odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci, restartovat mobil (včetně bluetooth). Nevíte, co s tím?
Předem moc děkuji za odpověď a za jakékoliv rady.
Dobrý den,
pokud nejde provést na hodinkách obnovu do továrního nastavení, pak je zkuste spárovat z jiného telefonu. Pokud ani to nepůjde, pak se obávám, že to patrně bude zralé na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
S jiným telefonem to funguje, ale hodinky potřebuji mít připojený na svůj telefon, nikoliv na cizí. Hodinky mám v továrním nastavení, nechápu jak je možné že se na jeden telefon připojí a na druhý ne. Tudíž doporučujete servis hodinek?
Dobrý den,
no, pokud s jiným telefonem hodinky spárovat jdou, tak to skoro jistě nebude problém hodinek. Čili reklamace by nedávala smysl – hodinky by Vám vrátili s tím, že se závada neprojevila.
Čili bych doporučil:
- Spárovat znovu hodinky s tím telefonem, se kterým fungují.
- Provést přes nabídku na hodinkách obnovu do továrního nastavení.
- Na tom druhém telefonu odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Pak znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Aplikace Zepp nefunguje. Už jsem ji několikrát přeinstaloval, ale jede třeba 1-2 dny, pak přestane fungovat. Naskočí černá obrazovka, a napíše to, že přestala pracovat, a jestli chci ji ukončit, nebo odeslat zpětnou vazbu. A tak stále dokola….
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud to nezabere, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, mam s aplikci ZEPP take problem. Hodinky GTS sparovany a funguji par hodin. Pak se sparovani prerusi. Vyzkouseno na telefonech od xiaomi, iget, nokia a samsung. Vsude delaji to same, proste sparovani nefunguje stabilne. Hodinky jsou tim padem k nicemu Nebylo by lepsi, nez lidem rikat, aby uvadeli do tovarniho nastaveni mobil, hodiny a pak sparovat (prace na cele dopoledne – take vyzkouseno, nepomohlo), tak vyvojarum zepp rict, at s tim neco udelaji? Na googlu play je videt, ze stejny problem resi hodne lidi. Dekuji, Lubos L.
Dobrý den,
zkuste aplikaci Zepp nastavit dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Co se týká provádění továrního nastavení: pokud aplikace padá, tak je špatně něco v telefonu. Tu aplikaci mají nainstalované miliony lidí, včetně mne. Kdyby to byl problém v aplikaci, padala by asi všem.
Hlášení vývojářů ode mne má stejnou váhu, jako když ho pošlete Vy, nebo kdokoli jiný.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, má T-Rex hodinky a aplikaci ZEPP, když jdu dále od telefonu, aplikace se odpojí a pak musím restartovat telefon, aby se zase vše připojilo. Je možné někde něco nastavit, aniž bych musel pokaždé restartovat telefon? Předem díky za odpověď.
Dobrý den,
hodinky by se měly připojovat automaticky. Pokud tomu tak není, zkuste je spárovat s jiným telefonem, ať se ukáže, zda je chyba v hodinkách (tj. situace bude stejná), nebo v telefonu (tj. situace se změní v tom smyslu, že se budou automaticky připojovat).
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Mám problém s připojením hodinek k telefonu. Již jsem vyzkoušel tovární nastavení telefonu i hodinek. Když zkusím testovací upozornění tak přijde až po 2 minutách. Nefunguje synchronizace, nechodí upozornění. Všechny povolení pro hodinky mám v telefonu zapnutá, přesto aplikace nefunguje. Četl jsem, že podobnou zkušenost má více lidí po poslední aktualizaci. Mám telefon Xiaomi Mi A3 a hodinky Xiaomi Amazfit Nexo. Oboje kupované na Alze.
Dobrý den,
to je divné – zrovna na telefonech Xiaomi Mi A3 nám uživatelé problémy nehlásili. Chápu to tedy dobře, že se například ani do aplikace nepřenášejí data o krocích, sportovních aktivitách atd.? Pokud ano, pak se obávám, že to bude na reklamaci.
V takovém případě bych zkusil hodinky spárovat s jiným telefonem. Pokud budou fungovat, reklamoval bych telefon. Pokud ne, tak hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám hodinky Xiaomi amazfit bip S a používám aplikaci zepp, s telefonem jsem hodinky velmi rychle a snadno spárovala. Vše funguje bez problémů. Zaznamená jsem jsem pouze jeden nedostatek.. postrádám sportovní aktivitu jako běžky, sjezdové lyže a inline brusle. Nechá se aktivita dodatečně nahrát nebo vyměnit za jinou aktivitu jako např. jóga, fotbal, což nevyužiju? Nebo alespoň přepis názvu aktivity? Aplikace zepp nelze spárovat ani s aplikací Runtastic, nebo jsem na to nepřišla. Díky za odpověď.
Dobrý den,
bohužel podporované sportovní aktivity jsou pevně dané a nelze je nijak upravovat, přidávat nebo měnit. Nejde přitom jen o změnu názvu – u každé aktivity hodinky počítají jiný druh pohybu, takže i kdyby šlo přejmenovat třeba jógu na běžky, tak to bude měřit chybně, protože to bude sledovat pohyby odpovídající cvičení jógy.
Co se týká propojení s dalšími platformami na sledování sportovních aktivit, tak v tomto směru je to opravdu chabé. Tuším je podporován Google Fit a možná ještě Strava, ale bohužel nic dalšího. Osobně to řeším tak, že naměřená data z Mi Fit si zapisuji do RunKeeperu ručně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, obnovují Zepp opět nefunguje máte to také tak ? několikrát jsem znovu nainstaloval i hodinky i v telefonu a nejde se ani přihlásit.mate to také někdo tak? Díky
Dobrý den,
ne, v poslední době nikdo problémy s přihlášením do aplikace Zepp nehlásil. Zkuste přepnout z Wi-Fi na mobilní data.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, také mám hodinky amazfit bip S a aplikaci Zepp. Dokud jsem aplikaci neaktualizovala, vše skvěle fungovalo. Telefon mám Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Hodinky se vypínají a zapinaji, odpojuji, pripojuji, z pestré nabídky sportů mám na výběr nyní pouze tři a to běh, chůzi a jízdu na kole. Často neměří puls a dnes nejde ani předpověď počasí. Zkusím tedy dle rad zde vše odinstalovat a znovu nainstalovat a nebudou li fungovat, budu hodinky reklamovat. Je to škoda, když ze začátku tak pěkně fungovaly, mám je tuším od dubna 2021… cca 4 měsíce.