Amazfit Bip – samovolné vypínání

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníAmazfit Bip – samovolné vypínání
Pangrác zeptal se před 6 roky

Dobrý den,
mám hodinky Amazfit Bip. Po cca půl roce používání se začaly samovolně vypínat. Poté již nejdou standardně zapnout a je potřeba je připojit na nabíječku, kde se hodinky nastartují. Stane se to klidně i po nabití a baterie hlásí 100%. Zkoušel jsem servis. Ti vrátili hodinky do továrního nastavení a vrátili mi je s tím, že už se to neprojevilo. Bohužel se to po třech dnech začalo dít znovu. Nemáte s tím někdo zkušenost? 
Díky za radu.

14 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tipoval bych buď na vadnou baterii, nebo hardwarovou závadu. Každopádně jediným řešením bude další reklamace.
Karel Kilián

bulm odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
mám stejný problém, podařilo se Vám to nějak vyřešit? nebo reklamace?
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
doporučil bych:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud to nezabere a situace se nezmění, pak rozhodně dalším krokem bude reklamace.
Karel Kilián

Pangrác odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
hodinky jsem reklamoval.
Reklamace byla neuznána s tím, že se jedná o snížení kapacity baterie, na kterou se vlastně uplatňuje záruka 6 měsíců. Bohužel hodinky začaly chybovat cca po 7 měsících. Baterii není možné díky konstrukci vyměnit.
Mé hodinky tedy nejdou používat a ještě jsem zaplatil cca 200,- za poštovné 🙁
Díky.  
Pangrác

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak v tom případě by se nejednalo o „samovolné vypínání“, ale rychlé vybíjení. U samovolného vypínání očekávám, že se hodinky vypnou bez ohledu na stav baterie.
Jinak v našem servise, myslím, umí baterku v těchto hodinkách měnit, ale přijdou tím o svou odolnost proti vodě. Jestli chcete, mohu Vám to zjistit přesněji včetně ceny.
Karel Kilián

Pangrác odpověděl před 5 roky

No mě to taky přišlo divné. I jsem se snažil s nimi o tom jednat, ale neuspěl jsem a reklamace byla neuznána ani na podruhé, protože jsem se nechtěl nechat odbýt.  Každopádně hodinky jsou standardně v záruce dále. Hodinky jsou zakoupeny u Servatechu, reklamováno také u nich. kdyby to někoho zajímalo.
Přes Vás asi reklamaci výrobku Xiaomi, řešit nelze co?
Případně prosím o cenu výměnu baterie.
Děkuji.
Pangrác  

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
takže jsem zjistil, že baterii v hodinkách Amazfit Stratos náš servis vyměnit umí. Cena je 990 Kč včetně práce.
Jinak co se týká reklamací – zatím to bohužel funguje tak, že reklamaci je nutné uplatňovat přímo u prodejce.  Snad se to časem změní na obvyklejší způsob.
Karel Kilián

Pangrác odpověděl před 5 roky

Děkuji, já mám hodinky Amazfit Bip.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
omlouvám se za nedopatření. Baterii Amazfit Bip umí naši technici vyměnit také. Cena v tomto případě je 890 Kč.
Karel Kilián

Miloslav odpověděl před 3 roky

ESte stale robite vymeny baterii na hodinky Amazfit? Mam Amazfit Stratos 2 a uz maju viac ako 2 roky. Obcas sa mi cez noc, alebo pri pokuse o synchronizaciu a cloudom, vypnu, pricom stav baterky je cca 75% … a potom uz bez pripojenia na nabijacku ani nenastartuju.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
zjistím u našich techniků a dám vědět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
tak bohužel, do Amazfit Stratos 2 už prý baterie nemáme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 7 měsíců

Dobrý den, mám hodinky amazfit t rex pro a samovolně se vypínají, poradí někdo co s tím? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 měsíců

Dobrý den,
zkuste

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud se problém bude projevovat dál, lze předpokládat, že jde o hardwarovou závadu. Pokud jsou hodinky ještě v záruce, doporučil bych řešit to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 12 =

Xiaomi Buds 5

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!