Amazfit GTR 47 nefunkční notifikace android
Dobrý den mám amazfit gtr 4u mobil redmi note 8 pro
A po aktualizaci aplikace ,,zepp“ mi hodinky nedávají žádné aplikace… Restart hodinek ani reinstalace aplikace nepomohla. V aplikaci jsem vše zkoušel znovu nastavit. Vše bez výsledku.
V tuto chvíli mám tak jen ,, hloupé“ hodinky…
Dobrý den,
odpověděl jsem Vám zde. Tento duplicitní dotaz uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám hodinky Amazfit GTR a mobil Huawei P20 lite, na hodinkách mi nejde nastavit příchozí SMS zprávy a WhatsApp, abych byl takto upozorněn. Pokud mi někdo volá, tak hodinky fungují. V mobilu mám naistalovanou aplikaci ZEPP.
Dobrý den,
aplikaci Zepp je potřeba povolit přístup k notifikacím. Bohužel Vám nedám přesný návod, jak se to dělá na telefonech Huawei – s tím nemám zkušenost. Dále je nutné, aby ty aplikace, které chcete, posílaly oznámení do notifikační lišty. Odnikud jinud si je aplikace Zepp neumí (a ani nemůže) brát.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
u Amazfit GTR 3 PRO mám problém s notifikacemi.Příchozí hovoru v pořádku, ale sms, WhatsApp, Viber, se nezobrazují, např. Instagram, zásilkovna ano. Vlastním iPhone XR, můžete poradit?
Dobrý den,
při řešení tohoto problému postupujte podle následujících pokynů:
A. Povolte upozornění aplikace v aplikaci.
- Otevřete aplikaci Zepp a klepněte na položku „Profil“ v pravém dolním rohu.
- Klepněte na možnost Moje zařízení– Amazfit GTR 3 Pro
- Klepnutím na položku Notifikace a připomínky povolte aplikaci Zepp přístup k upozorněním.
- Zapněte funkci Upozornění aplikací.
- Klepněte na položku Správa aplikací uprostřed dolní části obrazovky a vyberte aplikace, na které chcete být upozorňován.
Poznámka: Pokud zapnete možnost „přijímat upozornění na aplikace pouze při vypnuté obrazovce“, budete dostávat upozornění na aplikace pouze při vypnuté obrazovce telefonu.
B. Zkontrolujte, zda je v mobilním telefonu zapnuta funkce Bluetooth.
C. Zkontrolujte, zda nemáte na hodinkách zapnutý režim DND (tichý režim). Pokud je povolen, vypněte jej.
D. Zkontrolujte, zda je funkční oznamovací lišta telefonu.
F. Přejděte do nastavení telefonu, najděte oznámení aplikací, vypněte a zapněte je, restartujte telefon, znovu spusťte aplikaci Zepp a zkuste to znovu.
G. Přejděte do aplikace Zepp-Profil-Moje zařízení -Amazfit X, klepnutím na Spustit na pozadí zkontrolujte nastavení a ujistěte se, že aplikace Zepp běží na pozadí.
Pokud používáte iPhone, přejděte do Nastavení iPhone > Oznámení > Zprávy/aplikace Zepp >Přepnout všechna upozornění.
Přeji hezký den.
Karel Kilián