AmazFit GTR3 Pro reklamace
Dobrý večer, v pátek jsem pozoroval špatnou reakci hodinek na dotyk – dalo se vše napravit soft restartem přes hodinky.
Dnes dotyk na hodinkách nefunguje už vůbec, hodinky počítají a dělají vše co mají, ale dotyk ne.
Chci se zeptat – mám je zhruba od 11/2022 – tedy jsou v záruce – má to smysl je s touto závadou posílat na reklamaci někam do BERYKO/BRITEX ?
LCD vypadá skoro jako nový, před měsícem se odlepila ochranná folie, na LCD je pár škrábanců – viditelných jen přes lupu. Na zem nespadly a fungují jak mají, předpokládám, že se nějak asi uvolnila dotyková ploška.
Lze skoro předpokládat, že RMA neuznají – budou tvrdit, že někde spadly a že je to nereklamovatelné.
Takže jak to řešit? (hodit do šuplíku a koupit nějaký Samsung Watch 5 pro? )
Děkuji
Dobrý den,
pokud jsou hodinky v záruce, což dle data pořízení jsou, bych to rozhodně řešil reklamací. Jestliže nedošlo k nějakému fyzickému poškození, pak nevidím důvod, proč by prodejce neměl reklamaci uznat. Každopádně reklamaci bych doporučil řešit přímo s prodejcem, u kterého jste hodinky koupil. V Česku totiž není oficiální servis pro veškeré produkty, který by řešil opravy zařízení od všech prodejců. Někteří prodejci si záruční opravy řeší sami.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne,
děkuji za informaci, bohužel z minulosti mám velice špatnou zkušenost ohledně reklamací v Britex / Beryko. V minulosti jsem tam posílal pár telefonů, kde přestal fungovat dotyk, telefon byl bez poškození a tehdy to bylo 50:50, záleželo zda se to poslalo začátkem / koncem měsíce , kdy daná firma měla „zdroje“ pro opravy a koho se tam narazilo.
Ano, jsou zcela bez poškození, vypadají skoro jako nové a měl jsem na nich zhruba rok a něco ochrannou folii, která se před měsícem sloupla.
Nyní pozoruji, že si LCD dělá co chce, občas funguje, občas nefunguje a většinou po restartu (dlouhým podržením tlačítka nahoře). Když nefunguje dotek, nelze to ani resetovat / vypnout.
Myslel jsem, že Amazfit / Zepp zase udělal nějaký update, ale mělo by to být v pořádku.
Kupováno tehdy za akční cenu „3499.-“ u Brněnského Datartu (akce ano, ale hodinky nové, nepoužité, nerozbalené s plnou zárukou)- ten servis nemá, proto píšu o Britex/Beryko.
V každém případě to nafotím ze všech stran a až bude čas tak to na pobočku donesu (ať mám v ruce nějaké potvrzení)
Jsem velice naholdán to nechat být tak jak to je a používat to jen jako hodinky v práci a jako druhé vzít něco co je přesnější a chytřejší ( Amazfit slíbil, že bude update na nový Zepp a rok se nic neděje) – píšu to i protože ty senzory jsou občas velice své (hlavně tepovka v klidu).
Mám na mysli nějaký ten Samsung Watch 5 pro – kde je již deklarována výdrž včetně AOD na 2-3 dny a bez AOD to vydrží skoro týden.
Příjemný den
Dobrý den,
i kvůli těm zkušenostem, které zdaleka nejsou ojedinělé, jsem doporučoval řešit reklamaci přímo přes prodejce. Tedy ve Vašem případě přes Datart. Samozřejmě je možné, že budou závadu řešit přes jeden z uvedených servisů, ale to už je jejich věc.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, díky za upřesnění. Jakmile budu mít čas, zkusím to tam donést, v každém případě hodinky skoro nesundávám (jen na nabíjení), a budu velice zvědav co se bude dít. Co jsem si nějak zjišťoval servisy tuto závadu skoro většinou svedou na vniknutí vody (ano koupu se s nimi, ale žádný bazén či moře)
Děkuji
Příjemný den
Dobrý den,
na reklamaci máte ze zákona nárok. Podle mě by byla chyba ji nevyužít. Pokud by se jednalo o vytopení hodinek, pak si myslím, že by se to projevovalo většími problémy než „jen“ nefunkční dotykovou vrstvou na obrazovce. No, budu držet palce, ať se k tomu prodejce i servis postaví čelem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, předpokládám, že Datart to bral z české dsitribuce (však je jen překupníček ne dovozce, servis na cosi má, ale na Amazfity určitě ne) a tím pádem to bude posílat někam do pryč – proto to Beryko / Britex.
Pošlu , nafotím kompletně jako celem a uvidím co na to řeknou. Dle mne je částečně odlepená dotyková ploška popř. může být poškozen ten Flex co drží to celé dohromady.
Děkuji
Příjemný den
Dobrý den,
ano, myslím, že je to skutečně tak, tedy že Datart nakupuje tyto produkty u českých distributorů. Je tedy docela pravděpodobné, že hodinky nakonec skončí u jedné z výše jmenovaných firem. Přesto bych reklamaci uplatňoval přímo u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, poslal jsem gtr 3 pro po cca roce a půl na reklamaci. Na dotyku je takové místo, jakoby jeden řádek, který nefunguje a problém nastává třeba u použití kalkulačky. Možná už to tak bylo déle a jen jsem si nevšiml. Sám nevěřím, že mi to uznají. Kupoval jsem u CZC i reklamace je tam.
Dobrý den,
budu rád, když se přijdete podělit o to, jak reklamace u CZC proběhla.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak jsem tady s updatem. Reklamace byla uznána, protože to nestihli do 30ti dnů. Peníze vráceny a já se rozhodl zůstat věrný a koupil jsem jiné hodinky stejné značky. Nedopadlo to tak, jak jsem chtěl, ale výsledek je stejný. Nemůžu teda ani potvrdit, ani vyvrátit férové zacházení.
Dobrý den,
tak alespoň, že tak a že máte nové hodinky. Tak ať dobře fungují a vydrží déle než ty původní! A děkuji, že jste dal vědět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne, nestihl jsem reagovat, v týdnu se ozval Datart s tím, že reklamace byla uznána vrácením peněz. Jak jsem si zjišťoval GTR3 s tím mají hodně velký problém – tedy s LCD.
Nakonec jsem šel do Amazfit Balance, protože co jsem měl půjčené Watch5 pro, tak s NonSamsung Telefonem to bylo všechno špatně.
Dobrý den,
je fajn, že se k tomu Datart postavil takto čelem. Poslední dobou jsem začal tuto firmu vnímat dost pozitivně.
Amazfit Balance jsou za mě dobrá volba. Ty mě zaujaly už při uvedení na trh. Bohužel jsem neměl zatím možnost je otestovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, padla na ně volba, protože byla jednak slušná cena a hlavně, protože Zepp začal již lépe komunikovat a již i ty updaty jsou funkční. Přesnost oproti lékařskému přístroji je +- 1-2% což je slušné.
Mají i tu funkci Složení těla, ale zatím se to moc nedaří rozchodit (je to něco jako má Samsung)
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností. Osobně mi aplikace Zepp a její výstupy vždy připadala lepší než například Mi Fitness. Ostatně i z toho důvodu uvažuji o tom, že až se moje stávající hodinky Xiaomi Mi Watch odporoučejí do křemíkového nebe, tak mé další hodinky budou skoro jistě nějaké Amazfit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, hlavně to nové prostředí, které měly dostat ty GTR3-Pro je cekem o poznání rychlejší a hlavně WIFI funguje jak má, jsou tam v základu dokonce i off-line mapy, které jsou zmatečně nastavitelné, ale nakonec fungují s celkem slušnou přesností. Výdrž baterie je určitě mnohem lepší než něco od WearOS.
Bez AOD s plným nastavením všech zdravotních funkcí cca po týdnu 66% (v tom je i GPS) , AOD je myslím možná něco navíc, protože pohyb ruky rozsvítí okamžitě LCD v AOD modu je jiný ciferník a přepnutí trvá
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností. Musím přiznat, že Amazfit Balance jsou jedním z modelů, nad kterým bych uvažoval, až mi umřou moje Xiaomi Mi Watch. Bohužel jsem neměl možnost je osobně otestovat, proto jsem rád, že se o nich něco dozvídám alespoň takto. Každopádně 66 % po týdnu je opravdu hodně slušné.
Přeji hezký den.
Karel Kilián