Amazfit GTS 2 – nefungují notifikace z Messengeru a WhatsApp

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Amazfit GTS 2 – nefungují notifikace z Messengeru a WhatsApp
Lucie Sysová zeptal se před 4 roky

Dobrý den, 
 
Prosím o radu, nefunguje mi zobrazování zpráv z Messengeru a WhatsAppu hodinkách Amazfit GTS 2. Zkusila jsem již několikrát vše odparovat, hodinky restartovat, smazat aplikaci a znovu ji nainstalovat (aplikace zepp), znovu naparovat a vše znovu povolit a žádná změna. Přijímání hovorů a SMS zpráv funguje. Děkuji

42 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
a zobrazují ty aplikace WhatsApp a Messenger svá oznámení v oznamovací liště telefonu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucie odpověděl před 4 roky

Dobrý večer,
už jsem záhadu vyřešila, děkuji moc. Pes byl zakopaný zepp -> název zařízení (amazfit…) ->notifikace a připomínky -> upozornění aplikací -> povolit -> dole v kolečku správa aplikací, kde si v seznamu vyberete ty, které chcete. 
 
Návod přikládám, třeba se najde nějaky „hodinkovy začátečník“ jako ja 😀
Nyní vše funguje
 
Děkuji
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucie odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám hodinky amazfit GTS 2 ale nejde mi přes ně přijímat hovory prosím o radu.. děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
a co se na hodinkách zobrazí při příchozím hovoru?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucie odpověděl před 4 roky

Omlouvám se asi jsem se špatně vyjádřila, neukazuje se tam právě nic nelze  přes ně volat ani přijmout hovor.. hodinky s telefonem spárované mám a vše funguje, když mi někdo volá tak se pak jen zobrazí na nich že mám zmeškaný hovor ale že by se dal přes ně přijmout a telefonovat tak to nefunguje zkoušela jsem už úplně všechno jak v normálním nastavení tak i v nastavení aplikace Zepp a stále nic.. děkuji mockrát za pomoc hezký den

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych doporučil:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Janka odpověděl před 4 roky

Dobrý deň,
 
mám ten istý problém. Nedokážem cez hodinky volať a ani prijímať hovory. Dokonca mi ani neukazuje možnosť povoliť hovory. Skúšala som appku aj odinštalovať/naištalovať, resetovať hodinky. Žiadne oprávnenia mi pri inštalácii appky nezobrazuje. Keď dám ,,call on watch“ – naskočí mi not paired – dám ok -potom mi naskočí „,,message: target not found“. Kde by mohol byť problém? Hlavne kvôli volania som si tie hodinky kupovala. 🙁 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
napadlo mě ještě toto: zkuste hodinky připojit kromě aplikace také přes Bluetooth – tedy v telefonu Nastavení-Bluetooth a spárovat hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Janka odpověděl před 4 roky

Supeer, pomohlo. Dakujem velmi pekne 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

tino odpověděl před 4 roky

dobrý den mne nefunguje pripojit hodinky na ,,incoming call,, tiez  mam vsetko sparovane aj reset som robil a nic.. stale pise target not found.. dalej v hudbe moznost upload music mi ovtori priecinky ale hudba ziadna

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
na jakém telefonu s jakou verzí Androidu Vám to hlásí tu hlášku?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
podívejte se do Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Zepp-Oprávnění, zda má aplikace přístup ke kontaktům.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Miroslava odpověděl před 4 roky

Dobry den, vyskusala som vsetko mozne ale bohuzial mi spravy z whatsapp a messengeru neprichadzaju na hodinky Amazfit GTS 2e. Poradte mi co s tym? Vsetko povolene, niekolkokrat odparovane atd dle navodu nahoru… nic nezafungovalo.  Budem musiet vratit ak to nepojde. Dakujem za radu.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste vše nastavit dle našeho článku MIUI 12 – tipy a triky: jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Veronika odpověděl před 4 roky

Dobrý den u hodinek amazfit gts 2 mini. My vše fungovalo. Ale posledni den mi nefunguje oznámení. Když sroluju dolů,tak tam zpráva je ,ale hodinky nezavibruji a neznámí ani hovor. Vše jsem zkusila a nic. Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Eliška odpověděl před 3 roky

Dobrý den, je možné na hodinkách AmazFit odpovídat na zorávy z messengeru a sms? Nějak na to nemohu přijít mohl by mi někdo prosím poradit? Předem děkuji

Vaše odpověď

10 + 16 =

Redmi Watch 5

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!