amazfit-gts-3

Alča zeptal se před 10 měsíců

Dobrý den, ráda bych se zeptata zda je nějaká možnost opravy a popřípadě kde u hodinek Amazfit GTS 3 mi přestal gungovat displej hodinek bez pomoci nabíječky, po odpojeni hodinky se okamžitě vypnou a nejdou zapnout. Když jsou připojeny na nabíječe fungují menu vše… Restart ani tovární nastaveni nepomohlo. Jsou tři měsíce po záruce 😕 Děkuji za odpověď 

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
dle popisu to vypadá na odcházející baterii. Zkuste kontaktovat náš servisu, zda by Vám byli schopní a ochotní hodinky opravit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Alca odpověděl před 10 měsíců

Moc děkuji za odpověď 

Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Kdyby to v našem servisu neuměli opravit, dejte vědět, doporučím Vám jiný.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Alca odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den, moc děkuji, bohužel váš servis nemůže provést opravu, tak pokud by jste prosím byl tak hodný a doporučil mi jiný. moc děkuji a přeji pěkný den.  

Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
v tom případě doporučím požádat o opravu společnost Beryko, která zajišťuje záruční i pozáruční opravy produktů značky Amazfit. Můžete využít například tento formulář.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Alca odpověděl před 10 měsíců

Ještě jednou moc děkuji za Vaši vstřícnost a ochotu po dlouhé době velmi příjemná komunikace 👍
Moc děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 10 měsíců

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Snažím se, aby tady komunikace byla na normální úrovni a ne jako na jiných diskuzích a poradnách, kde se část uživatelů vytahuje nad ostatními. Jsem rád, pokud se mi to daří.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

13 + 19 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!