Amazfit GTS nefunkční notifikace

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Amazfit GTS nefunkční notifikace
Alena Došková zeptal se před 1 týdnem

Dobrý den, po poslední aktualizaci se mi nezobrazují notifikace na displeji hodinek. Kontrolovala jsem nastavení a vše mám, jak má být, aplikace Zepp je spárovaná s hodinkami. Poradíte mi, kde by mohl být problém? Děkuji. 

1 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
zkuste vše nastavit dle našeho návodu jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek? Pokud to nepomůže, pak

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Jestliže ani to nezabere, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

7 + 6 =