Amazfit GTS-odkaz z QR kódu je mrtvý a co s tím?
Dobrý den, koupil jsem hodinky Amazfit GTS. Po zapnutí nahodí QR kód a jsou dvě možnosti-zkusit ho a stránka hlásí („code“:-2001, „message“:Not found“) a nebo restartovat s výsledkem tím, že nabídne ten samý kód. Tedy začarovaný kruh a upřímně, jsem tak zpruzelý, že to nejspíš půjdu vrátit. Dokáže někdo poradit? Díky
Dobrý den, bohužel přes QR kód aplikaci nestáhnete. Jedná se o plikaci Amazfit, která je v Google play. V aplikaci Amazfit spárujte telefon s hodinkami.
Dobrý den,
přesně, jak napsal JobsCZ: přes QR kód to vůbec nedělejte. Stáhněte si aplikaci Amazfit a párujte z ní.
Karel Kilián
Ještě přidám odkaz na aplikaci Amazfit v Obchodě Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.huami.watch.hmwatchmanager
Děkuji za reakce, v mém případě se jedná o iPhone. Ale i tak se mi odařilo app na store najít a telefon spárovat. Už to běží. Přeji pěkný den.
Dobrý den,
o iPhone jsem nevěděl, takže můj odkaz vedl na verzi pro Android. Každopádně jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Karel Kilián
Dobrý den pomůžete mi prosím ?? Hodinky jsem přibližně týden nenosila, poté se aktualizovala aplikace Amazfit. Na hodinkách mi ukazuje že jsou spárované ale nefunguje to. Ztratila jsem QR kod a když dám vyhledat hodinky tak mi je to nenajde. Jde to nějak zpravit ?? Nebo jsem ztracená ?? Děkuji
Dobrý den,
chápu to správně, že tedy hodinky nevidíte v aplikaci?
Pokud je to tak, zkuste je uvést do továrního nastavení. Mělo by to jít přímo na nich – v nabídce Settings přejděte do System a zvolte Factory reset. Pak je zkuste spárovat s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Mohli byste mi prosím poradit? Hodinky používám každý den. Ale jakmile se hodinky dostanou dál od mobilu a nejsou k nim připojené už se mi pak nepodaří je znovu připojit k mobilu. Hodinky píšou, že jsou spárované ale mobil píše, že se hodinky připojují, takže mi nepřicházejí žádné oznámení ani se mi neukládají data do mobilu. Pomůžete mi prosím?
Dobrý den,
nejčastěji se jedná o problém s Bluetooth v daném telefonu. Doporučil bych zkusit odpárovat hodinky od současného telefonu a spárovat je s jiným. Pokud se potíže nebudou opakovat, je problém v původním mobilu. Můžete zkusit provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud se ve spojení s jiným telefonem hodinky budou chovat stejně, je patrně problém v nich. V takovém případě bych doporučil
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Jestliže to nepomůže, řešil bych to reklamací, pokud jsou ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, omylem jsem si zablokovala QR kód hodinek v aplikaci Zeep a nejde mi tam bohužel nahrát. Poradítě prosím někdo co s tím?
Dobrý den,
obávám se, že nerozumím situaci. Co myslíte tím, že jste si „zablokovala QR kód hodinek“. Jak k tomu došlo, co tomu předcházelo a v jakém stavu jsou hodinky nyní?
Do hodinek určitě nelze nahrát žádný QR kód, takže v tom problém nebude.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám problém se spárováním hodinek a mob. zařízení. Přes aplikaci Zepp to hlásí viz. FOTO, dokáže mi někdo poradit? Hodinky Amazfit Stratos 2. hlášku nechápu, když mám požadované zařízení. Dříve bezproblémové propojení, aktuálně jsem dlouho neměl tel. a hodinky propojené. Hodinky jsem dal do továrního nastavení aby se zobrazil QR kód, který mi (i reinstalovaná) aplikace v telefonu nechce naskenovat (spárovat). Aktuálně ani hodinky nejde používát, jelikož se zobrazuje jen QR kód, který aplikace odmítá načíst.
nevím zda se FOTO zobrazí, ale hláška je :
Nebylo možné naskenovat
Aplikace ZEPP podporuje pouze připojení zařízení značek Amazfit a Zepp, pro spárování naskenujte QR kód svého zařízení
Dobrý den,
podle hlášení to vypadá, že se snažíte párovat hodinky s nesprávnou aplikací. O jakou značku a typ/model hodinek se přesně jedná?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak po poslední aktualizaci aplikace ZEPP už opět QR kód byl načten a hodinky se spustili a to jsem i předtím aplikaci odinstaloval a nově nainstaloval a ani to nepomohlo, holt je potřeba někdy počkat. Škoda, že jsem díky tomu nefungujícímu spárování mob. zařízení a hodinek přišel o veškerá data (NESYNCHRONIZOVAL jsem poměrně dlouhou dobu)
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián