Amazfit Pace a načítání dát do aplikace Amazfit Watch

Xiaomi poradnaAmazfit Pace a načítání dát do aplikace Amazfit Watch
Veronika Prokopová zeptal se před 6 roky

Dobrý den, asi měsíc mám hodinky Amazfit Pace a již podruhé se mi stalo, že mi nešlo načtení dat z hodinek do aplikace amazfit watch. Telefon i hodinky jsme restartovala a pak se data načetla jen s tím problémem, že se např. kroky nenačtely všechny. Třeba včera jsem měla přes 8000 kroků a připsaly se jen nějaké 4000. ??‍♀️? Kde je chyba a proč se to děje? Dnes jsem kontrolovala včerejší historii v hodinkách a najednou tam jsou jen ty 4000! přesto, že jsme měla dvojnásobek! Ráda bych se tomu v budoucnu tomuto probelmu vyvarovala.
Děkuji za odpověď. 
 

18 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
funguje při synchronizaci připojení k Internetu?
Karel Kilián

Veronika Prokopová odpověděl před 6 roky

Ano, funguje, nebo jsme si nevšimla, že by s tím byl v tu chvíli problém. Jsme připojená na data i na WiFi. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v tom případě bych doporučil:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit Watch.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit Watch.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Karel Kilián

Denisa odpověděl před 6 roky

Dobrý den mám tentýž problém po aktualizaci telefonu Huawei p20 lite a hodinky amazfit pace černý pásek jsem vše udělala, odinstalovala, dala tovární nastavení a hodinky neumí teď cesky, a nenacitaji mi kroky, buď to nevidí nebo nevím.. Test na volání, SMS, jde, mám tam úplně jiné schéma v hodinkách než dřív.. Mám anglicky psané a už nevím co stim.. Jsou koupené na czc, před to chodilo od začátku super.. Teď to nejde, poradíte mi co mám dělat už jsem bezradna, děkuji. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tak podle toho, jak to celé popisujete, bych asi doporučil zkusit dát hodinky opět do továrního nastavení. Pokud se ani poté nezačnou chovat normálně, viděl bych to na reklamaci.
Karel Kilián

Rami Jaja odpověděl před 6 roky

Dobry den 
Po aktualizacie aplikácie Amazfit mi nejde sparovat hodinky s mobilom. Aký je ďalší postup? Aktualizácia prebehla 16.7.2019 
Prídem o všetky data ktoré som doteraz nazbieral len kvôli zlej aktualizácie? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
odpovídal jsem zde. Pokračujme tedy, prosím, tam.
Karel Kilián

Katka odpověděl před 6 roky
  • Dobrý večer. Mam hodiny amazfit pace a mobil Huawei p 20 lite a nemôžem to nijak prepojiť. Niektoré aplikácie môj android nepodporuje či čo a neviem kde a ako to prepojiť… Všade kde som skúšala je problém… 
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
aplikaci Amazfit momentálně z nějakého důvodu není možné stáhnout z Obchodu Play. Výrobce se k tomu, pokud vím, nijak nevyjádřil, takže nezbývá než čekat, až se tam zase objeví. Není ani na APKMirroru, před stahováním z jiných zdrojů důrazně varuji.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
pokud mám správné informace, tak aplikace Amazfit je již dostupná v Obchodě Play. Stahovat ji můžete zde. Důvody, proč nebyla nějakou dobu k dispozici, bohužel nevíme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jakub odpověděl před 6 roky

Dobrý den,možná mám hloupý dotaz,ale dnes jsem obdržel hodinky. Jsou spárované s mobilem,ale např. když někdo volá,tak píšou neznámé číslo. V aplikace mam povolené zprávy, kontakty, whatsapp, massenger apod.,ale hodinky na to nereagují. Už jsem je i dával do továrního nastavení, ale nepomohlo. Máte nějaké řešení, prosím? Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Karel Kilián

Jumi odpověděl před 6 roky

Dobrý den, v mobilu Huawei P9 lite mám staženou apku Amazfit watch pro hodinky amazfit GTR. Nefungovalo mi par dní přenos z  do mobilu.Nějakým způsobem jsem zřejmě nastartoval update hodinek, ale to se zaseklo a na hodinách se zobrazuje zpráva, že je nutno spustit apku v mobilu a dokončit update. Apku i po odinstalování a novém nainstalování v mobilu nejde spustit a hodinky probudit. Co s tím? Nepomůže ani restart telefonu a do továrního nastavení asi nemá cenu jít. Poradí někdo?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
co znamená, že aplikaci nelze spustit? Hlásí nějakou chybu?
Napadá mě: nemáte hodinky spárované přes Bluetooth v systémovém nastavení? Pokud ano, zkuste párování odstranit a pak párovat z aplikace.
Karel Kilián

Eva odpověděl před 5 roky

Ahoj všem, já mám problém, že po ukončení cvičení se zobrazí jakési údaje v aplikaci, což je super, ale když otevřu aplikaci znovu, např. za půl hodiny, ukazuje to údaje jiné, např.: Hned po cvičení ukáže zónu spal. cal. 56min., po otevření za půl hodiny ukáže spal. cal. pouhých 5 minut, zbytek se přesune do zóny aerobní… Nevím, co dělám špatně, má někdo radu, co s tím nebo podle které tabulky se tedy řídit? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
a nemůže to být následující cvičení? Třeba rychlá chůze, nebo něco podobného?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 4 roky

Dobrý den, vlastním hodinky AmazfitPace, po ukončení cvičení se správně údaje synchronizují s aplikací Zeep, nicmémě při následném propsání do Stravy se vždy ubere vzdálenost i čas. Rozdíl je klidně v řádech kilomoteru a hodin. Tato chyba se objevuje cca poslední měsíc, předtím vždy bez potíží. Rest do továrního nastavení hodinek nepomohl. Neměl někdo stejný problém ? děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to se obávám, že bude problém v aplikaci Zepp. Určitě to není nic, co byste mohl nějak ovlivnit jakýmkoli nastavením. Doporučil bych nahlásit to jako chybu vývojářům na support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

10 + 6 =

Xiaomi Watch 2

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!