Amazfit smart scale

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníAmazfit smart scale
David Kučera. zeptal se před 3 roky

Dobrý den, mám novou váhu Amazfit smart scale, dle návodu jsem si instaloval do mobilu Xiaomi aplikaci Zepp, propojil váhu s telefonem. Váha váží a analyzuje, ale nikdy mi nespočítá skóre těla. Prosím o radu. Děkuji, David. 

12 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
stoupáte si na váhu bos? Který model váhy přesně máte?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

David Kučera odpověděl před 3 roky

Dobrý den, 
jak je uvedeno v popisku, Amazfit smart scale (https://www.czc.cz/amazfit-smart-scale/316190/produkt). Na váhu stoupám bosý. Dnes to bylo to samé, váha zváží, ukáže kostní hmotu atd., ale skóre těla nespočítá. 
Děkuji, David Kučera. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
ano, tato váha by skutečně měla měřit šestnáct tělesných parametrů a v aplikace Zepp zobrazovat skóre těla.
Pokud to nedělá, je podle všeho něco špatně. Ještě bych doporučil vyzkoušet ji na nějaké jiné osobě. Pokud bude situace stejná, patrně to bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Terka O. odpověděl před 3 roky

Dobrý den, já mám poslední měsíc s váhou to samé 🙁 mám ji asi rok, vždycky počítala. Zkoušela jsem ji několikrát resetovat, odpárovat a spárovat znova. Na váze se mi ukáží hodnoty, které mám nastavené, že je na ní zobrazovat chci (jenže tam se vejde jen 8 položek z xx), do aplikace se přenese váha, ale skore těla ne, takže se např. nedozvím spoustu hodnot, které nevidím na displayi. Napadlo mě, že je to wifi, protože tato data se přenáší přes wifi, ale signál mám dobrý, spárování s wifi vždycky klapne na první dobou, ale všimla jsem si, že při vážně se s wifi nepropojí (jako to bylo dřív když fungovala). Tak mi hlava nebere kde může být chyba…

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
v poslední době jste asi třetí, kdo hlásí tento problém a stěžují si na to i uživatelé aplikace Zepp v Obchodě Play. Zkuste počkat na další aktualizaci aplikace Zepp – ta poslední byla 22. ledna, takže pokud se Vám neměří skóre těla zhruba od té doby, bude patrně problém v aplikaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

David Kučera odpověděl před 3 roky

Dobrý den, 
děkuji za odpovědi. Pane Kiliáne, troufnete si odhadnout možný termín aktualizace? Nechce se mi čekat „týdny“. 
David Kučera. 

Terka O. odpověděl před 3 roky

Dobrý den, 
děkuji za reakci, ja jsem zjistila, že vaha zaznamenala poslední skore 3.1., ale pak jsem se nějakou dobu nevážila, dokonce jsem ani neměla tu lednovou aktualizaci (to jsem zjistila až dnes v Google Play), takže to musí mít rozbité delší dobu. Štve mě to, ale i mě to trosku uklidnilo, že se to snad spraví.
Pana Davida chápu, koupit si novou váhu a nemoct hned využívat její funkce, tak ji asi vrátím… 
Doufám, že novou aktualizací to opraví, jinak ani nevím, zda by mi ji případně vzali na reklamaci. „Hloupou“ vahu mám doma taky, takže je mi takhle k ničemu. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
s ohledem na skutečnost, že to dle dalších příspěvků patrně není problém verze aplikace, když se chyba projevuje i ve starší verzu, bych patrně jako další postup doporučil reklamaci u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

honza odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
stejný problém…poslední načtené skóre těla z 31/01 …nedala by se nějak vrátit ta předchozí verze Zeppu?

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
patrně dala – starší verze aplikací lze nalézt například na APKMirroru. Patrně ale nepůjde nainstalovat starší verzi přes novou – bude nutné stávající verzi úplně odinstalovat a pak nainstalovat starší. Neručím ale za to, že toto povede ke kýženému výsledku. Spíše bych doporučil nahlásit to jako chybu přes zpětnou vazbu v aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martina Valtrová odpověděl před 3 týdny

Dobrý den,
koupila jsem si Amazfit váhu Scala.
Váhu jsem spárovala,ale jen mě zvážila a změřila tep srdce. Na displeji váhy se objevila ikona s otazníkem a vypla se. Do appky mi jen načetla váhu a žádné jiné nutrienty. Můze být problém,že mám telefon samsung a ne xiaomi, ale hodinky mi funguji.
Můžete mi poradit jak na to??

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 týdny

Dobrý den, Martino,
váha Amazfit Smart Scale by měla fungovat bez problémů i s telefony jiných značek, včetně Samsungu. Podle Vašeho popisu to vypadá, že se váha z nějakého důvodu nedokáže správně připojit nebo provést kompletní analýzu.
Zkuste nejprve vyměnit baterie – slabé baterie mohou způsobit nestabilní provoz nebo výpadky funkcí. Pokud problém přetrvá, zkuste tyto kroky:
1️⃣ Restartujte váhu

  • Vyjměte baterie, počkejte 30 sekund a vložte je zpět.
  • Zkuste znovu provést vážení.

2️⃣ Zkontrolujte připojení Bluetooth a Wi-Fi

  • Otevřete aplikaci Zepp a ujistěte se, že je váha správně spárovaná.
  • Váha přenáší některá data přes Wi-Fi, takže ověřte, zda je připojená k síti.

3️⃣ Stoupněte si bosými chodidly

  • Váha měří složení těla pomocí bioelektrické impedance – pokud máte mokré nebo velmi suché nohy, nemusí fungovat správně.

4️⃣ Resetujte váhu a znovu ji spárujte

  • V aplikaci Zepp odeberte váhu ze seznamu zařízení.
  • Restartujte aplikaci a znovu ji přidejte.

Pokud ani po těchto krocích váha neukazuje tělesné parametry, může být vadná a doporučil bych ji reklamovat.
Dejte vědět, zda něco z toho pomohlo!
Přeji hezký den,
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 0 =

Bezplatná poradna Xiaomi

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!