Amazfit Stratos II

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníAmazfit Stratos II
miloš zeptal se před 1 měsícem

Dobrý den
skoro po roce bezproblémového provozu , se mi v týdnu přestali přenášet data s hodinek od telefonu a to pouze kroky, a spátek, vše ostatní funguje ,sport , tep… taktéž s telefonu do hodinek vše funguje, aktulizoval jsem aplikaci, restartovat , tefon, i hodinky a stále nic nepomohlo .. nějaký tip? děkuji

4 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
no, napadá mě:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Karel Kilián

milostt odpověděl před 1 měsícem

Děkuji jdu udělat pokus

Tomáš Faltys odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den. Stejný problém. Po restartu, odparovani a znovu instalace problém přetrvává.
 
Tomáš Faltys

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
zřejmě jde tedy o problém aplikace Amazfit. Dívám se na poslední hodnocení v Obchodě Play a podobné potíže tam hlásí mnoho uživatelů. Např.: „Netoužím po kdovíjaké grafice, přehledná data mi stačí – ale to je ten problém – poslední dobou se nenačítají kroky a občas ani spánek nebo cvičení. Někdy až na třetí, čtvrtý pokus. Někdy je třeba zastavit aplikaci, smazat kešku, vypnout BT, restartovat hodinky i mobil, někdy nepomůže vůbec nic.“ či „Proč to po poslední aktualizaci nefunguje??? Nefunguje vůbec nic pořádně. Teď vše skoro fungovalo asi dva měsíce. Dnes jsem asi desetkrát synchronizoval a nic. Když se stáhnou kroky tak se mi nestahne dnešní běh.“
Čili asi nezbývá než počkat, až to vyřeší nějaká aktualizace aplikace.
Karel Kilián

Vaše odpověď

8 + 9 =