Amazfit T.Rex

Petr zeptal se před 2 roky

Při spuštěné činnosti „chůze“, hodinky počítají kroky a kreslí mapu trasy.
Několikrát se mi stalo, že z 5 km mi ukázaly jen poloviční trasu i mapa končila v polovině.
Hodinky správně spočítaly na krokoměru 5 km, ale uložená mapa trasy byla jen 2,5 km.
Kde by mohl být problém?
Hodinky jsou skoro nové.
Máme v rodině dvoje a ty druhé jsou bez problému.
Děkuji. 

1 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
vypadá to na problém s GPS v hodinkách. Může se jednat jen o nějakou softwarovou chybu, ale i hardwarovou poruchu. Zkuste tedy:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud se problémy se záznamem trasy budou projevovat i poté, doporučím servis, nebo reklamaci, pokud jsou hodinky ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

20 + 18 =

Redmi 13C

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!