Amazfit T Rex – Notifikace a vibrace pri vyzvaneni.
Dobrý den, mám prosím dotaz ohledně hodinek Amazfit T Rex. Dnes mi dorazily a vse funguje dle ocekavani, pouze prichozi hovor ani jine notifikace se neprojevuji vibracemi i pres to, ze v aplikaci je vse nastaveno. Pri budiku nebo testovani vibraci normalne vibruji. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, nyní došlo. Co vidím je fakt, že máte starou verzi MIUI. Pro Váš telefon je poslední dostupná verze 11.0.7 PFGEUXM.
Čili bych doporučil: odpárovat hodinky a provést aktualizaci na poslední dostupnou verzi například pomocí tohoto postupu: Jak aktualizovat na MIUI 11 bez čekání pomocí aplikace Downmi.
Poté, ať máte jistotu, že je vše v nejlepším pořádku, bych telefon obnovil do továrního nastavení. Následně zkuste znovu nainstalovat aplikaci Amazfit a spárovat hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Děkuji za tip. Nejspíš si raději počkám než mi to sám telefon nabídne. Né, že bych si nevěřil, ale ty SMS nějak oželím. Ty nejdůležitější aplikace tam mám takže to nějak vydržím než bude aktualizace.
I tak Vám moc děkuji
Dobrý den. Prosím o radu, jak nastavit u hodinek to, aby se aktivoval displej při pohybu zápěstí, nikde jsem to nenašel. Díky
Dobrý den,
nechci se mýlit, ale myslím, že u T-Rexů tato funkce není k dispozici.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Proč se mi ukazuje u datumu špatný den? Dá se to někde změnit? Děkuji
Dobrý den,
datum a čas by se měl synchronizovat při spuštění aplikace Amazfit na mobilním telefonu. Zkontrolujte tedy, zda máte na telefonu správné datum. Poté spusťte aplikaci Amazfit a vyčkejte na provedení synchronizace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Pane Karel. Děkuji na telefonu jsem to měl špatně. Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den přeji. Po naistalování aplikace Amazfit mi nechodily notofikace při volání. Po aktualizaci na ZEPP se mi objevuje jen číslo ale né jmeno ze seznamu. Dá se nějak načíst seznam jako v Amazfit tools?Děkuji
Dobrý den,
zkuste se podívat, zda má aplikace přístup ke kontaktům. Zjistíte to v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Zepp-Oprávnění.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím Karlos, mám stejný problém se zobrazenim sms zpráv, jako vy. Můžu se zeptat jak jste problém vyřešil? Diky Michal..
Dobrý den,
nejsem si jist, zda se to tazateli povedlo vyřešit. Jaký máte telefon a jakou verzi Androidu/MIUI?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den vse funguje ale kdyz prijde sms tak se neukaze na hodinkach a ani neupozorni
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, po aktualizaci aplikace na iPhone mi přestaly chodit veškeré upozornění, ať už hovor, zprávy, whatsup, messenger atd. Zkoušel jsem snad vše a pořad to stejne. Neví někdo co s tím?
dekuji
Dobrý den,
zkontrolujte v nastavení iPhonu, zda má aplikace Amazfit přístup k oznámením. Mělo by to být v Iphone> Bluetooth> Amazfit> Sdílet systémová oznámení tam zkuste vypnout a zapnout tlačítko pro sdílení systémových oznámení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián