Amazfit T-Rex pro – nefunguje Cvičení
Dobrý den,
posledni dvě cvičení (jízda na kole) se mi po ukončení aktivity ukladal záznam cvičení asi 5 minut, takže jsem hodinky restartoval a zjistil jsem, ze se vše uložilo, takže OK. Tedy az na to dlouhé ukládání a nutný restart. Nyní se zase záznam cvičení ukládal velmi dlouho, hodinky jsem restartoval, ale aktivita se asi neulozila a co je nejhorší, když chci najet v hodinkách na Záznam cvičení, tak se vypne obrazovka hodinek. Jako by tam ta kategorie vůbec nebyla. Zkoušel jsem restarty, synchronizace, SW mám aktuální, ale nic. Přitom z poslední aktivity se mi započítaly nějaké PAI, takže minimálně nějaký záznam asi existuje. Ale proste aktivita se do mobilu z hodinek nepřenesla a Záznamy cvičení neexistuji, obrazovka se vypne a nic se neděje.
Víte, prosim, co by mohlo pomoct?
Dekuji.
Z. Pavlik
Dobrý den,
to vypadá na nějaký dost možná hardwarový problém v hodinkách. Zatím nikdo podobné problémy s ukládáním aktivit nehlásil, takže můžeme takřka s jistotou soudit, že nejde o chybu ve firmwaru.
Zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud se budou chovat stále stejně, pak doporučím servis, nebo reklamaci, pokud jsou hodinky ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
dekuji za radu. Hodinky jsem uvedl do továrního nastavení a zatím vše funguje, tak snad to vydrží.
Díky a preji hezky den.
Z. Pavlik
Dobrý den,
předpokládám, že by to vydržet mohlo. Přeci jen kdyby se problém projevoval na více hodinkách stejného typu, bylo by možné předpokládat nějakou chybu ve firmwaru. Nicméně to se nedělo, takže se patrně jednalo o problém jen jednoho konkrétního kusu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry večer existuje dáky hard reset ? po odpojenii z nabijačky 100% hodinky zhasnu a nejdu spustit žiadnym dotykom a ani tlačidlom máte pre mna radu ako dalej alebo niekam poslať do servisu
s pozdravom majo
Dobrý den,
podle mě v tomto případě žádný hard reset nepomůže. Pokud hodinky zhasnou po odpojení z nabíječky a následně nejdou zapnout, pak je to takřka jistě závada baterie. Tu bude nutné řešit jedině servisem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pokud jsou hodinky v záruce, řešil bych to s prodejcem. Jinak třeba servis TadySpravíšMobil nabízí takové služby. Ale asi bych doporučil dohodnout se nejprve s nimi, zda mají náhradní díl.
Přeji hezký den.
Karel Kilián