Amazfit Verge

Renata Labajová zeptal se před 6 roky

Nelze mi spustit updates.
Vypisuje Updates available for the watch.
Version: 3.2.1.0
Amazfit Verge
-Bud fix double-tap-to-wake does not work. Když zmáčknu Update now nefunguje. Jak to mám opravit? Díky za radu.

13 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zkuste aktualizaci stáhnout na jiné síti (na mobilních datech či jiné Wi-Fi). Je možné, že poskytovatel blokuje připojení k aktualizačnímu serveru.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 6 roky

Dobrý den, když přijmu hovor na hodinkách, tak mě lidé na druhé straně v telefonu nerozumí. Hodinky nedokončí větu někdy slovo, volaní přes hodinky je tedy nepoužitlené. Je to normalní jev? Nebo mám vadný kus a mám hodinky reklamovat. Děkuji Petr

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
normální jev to určitě není – podobný problém nikdo další nehlásil. Doporučil bych hodinky reklamovat.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 6 roky

Děkuji, hodinky reklamuji. 
Petr 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Kristina odpověděl před 6 roky

Dobrý deň mam hodinky xiaomi amazfit verge ale nejdú mi prepojiť s aplikáciou zdravie v iPhone ako to mam vyriešiť ? A v podpisoch bolo písané ze počíta kalórie pri cvičení ale ked cvičím doma neviem ktorý režim mam napísať lebo neni tam nič takeho ako fitness

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
nechci se mýlit, ale obávám se, že s touto aplikací nejsou kompatibilní. Ke spojení hodinek s telefonem je určena aplikace Amazfit Watch.
Pro cvičení doma či v posilovně by měl být nejvhodnější režim Exercise.
Karel Kilián

Vladimír Myslivec odpověděl před 5 roky

Dotaz:
Asi po měsíci používání se nezobrazuje displej…..pouze př
 
i napojení na nabíječku a poklepáním na obrazovku
Nevíte někdo něco o tomto problému…..lze jej odstaranit??
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
doporučuji

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud nezačne svítit, tak bych to viděl na reklamaci.
Karel Kilián

Vladimír Myslivec odpověděl před 5 roky

Díky …vyzkouším
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Dejte pak vědět, zda to zabralo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Petr odpověděl před 4 roky

Dobrý den, 
hodinky fungují dobře, ale když je na večer přepnu do leteckého režimu a nočního režimu, tak se během noci vybijí. (tedy potřebují cca 60-70% na dobu 8h spánku). Když to zapomenu zapnout, vše funguje jak má a přijdu o pár procent baterky. V obou případech mám zapnuté měření tepu. Ostatní nastavení stejná. 
Nevíte co bych měl nastavit, aby se nestávalo? Pravděpodobně se hodinky snaží připojit k BT nebo Wifi. 
Nejsem úplně nadšen z představy, že spím s hodinkami s aktivní BT a Wifi i když by teoreticky v noci nemuseli přenášet data. 
Děkuji za radu. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
tohle vypadá na nějaký softwarový bug. Nikdo další ale nic podobného nehlásil, takže bych tipoval na problém konkrétního kusu. Zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

12 + 7 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!