Amazfit Verge – bluetooth

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníAmazfit Verge – bluetooth
Linda zeptal se před 2 měsíce

Dobrý den, rok a půl bezproblémově funguji s hodinkami Amazfit Verge a telefonem Redmi 8. Od včerejška hodinky „nevidí“ telefon, ani žádné další zařízení s bluetooth, začnou vyhledávat a nevidí nic. Zkoušla jsem tovární nastavení, problém zůstává. V používané aplikaci Zeppp po dlouhé době hledání hodinek vyskočí hláška „nelze synchronizovat data A-GPS“

3 Odpovědi
Daniel Macho Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, Lindo,
zdá se, že zde bude problém s konektivitou obecně. Píšete, že jste zkoušela reset do továrního nastavení. Předpokládám na hodinkách. Zkusila jste i restartovat telefon? Pokud ano, zkuste nejprve hodinky z aplikace Zepp odpárovat a poté aplikaci Zepp odinstalovat a znovu nainstalovat. 
Pokud ani tak hodinky telefon neuvidí, zkuste je spárovat s telefon někoho jiného, například někoho z rodiny. Nainstalujte aplikaci Zepp a zkuste hodinky propojit s dalším telefonem. Tím dokážeme s poměrně jasnou přesností určit zda mají problém hodinky nebo telefon.
Držím palce a přeji hezký den,
Daniel

Linda odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, zkusila jsem Zepp naintalovat do jiného telefonu se stejným výsledkem, telefon hodinky nenačte. Chápu dobře že asi poslední možností je reklamace hodinek?  

Daniel Macho Personál odpověděl před 2 měsíce

Bohužel, vypadá to tak. Pokud nezabral reset do továrního nastavení a k jinému telefonu se hodinky nepřipojí, bude to problém, který zřejmě jinak řešit nepůjde.
Držím palce a přeji hezký den,
Daniel

Vaše odpověď

8 + 15 =

Výprodej, slevy až 64 %!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!