Aplikace z obchodu Google Play
Zdravím, nevíte někdo nebo nedělá to taky někomu, že nejde v samotné aplikaci koupit nějakou položku? Třeba ve hře chci zaplatit za vylepšení a při potvrzení se mi začne protáčet kolečko a peníze se nestrhnou a nic se nekoupí. Vždycky to fungovalo,ale poslední týden to prostě nejde. Mám Xiaomi 14T a mám i dostatek peněz na účtu
Dobrý den, Jarku,
děkuji za Váš dotaz! Tento problém s nákupy v aplikacích se někdy může objevit z různých důvodů, a tak navrhuji několik kroků, které by mohly pomoci:
- Zkontrolujte připojení k internetu – pokud je připojení nestabilní, může být obtížné dokončit transakci. Doporučuji vyzkoušet Wi-Fi nebo mobilní data a případně přepínat mezi nimi.
- Vymažte mezipaměť a data služby Google Play – otevřete Nastavení – Aplikace – Správa aplikací – Obchod Google Play – Úložiště a mezipaměť a zde vyberte možnost Vymazat mezipaměť a poté Vymazat data. Tímto se obnoví fungování Google Play, což může vyřešit problém.
- Zkontrolujte aktualizace – ujistěte se, že máte aktuální verzi jak Obchodu Google Play, tak i samotné hry nebo aplikace, kde se pokoušíte provést nákup. V Obchodě Google Play najdete dostupné aktualizace v sekci Správa aplikací a zařízení.
- Přihlášení k účtu Google – někdy pomůže odhlásit se z účtu Google a znovu se přihlásit. Uděláte to v Nastavení – Účty a synchronizace – Google. Vyberte svůj účet a zvolte Odstranit účet. Poté se znovu přihlaste.
- Ověřte nastavení plateb na svém účtu Google – na webu pay.google.com se můžete podívat na své platební metody a ujistit se, že jsou všechny informace aktuální.
Pokud by problém přetrvával, může být na vině chyba ze strany Obchodu Google Play nebo konkrétní aplikace. Doporučuji chvíli počkat, protože se tyto problémy obvykle řeší v rámci aktualizací.
Doufám, že Vám některý z těchto kroků pomůže problém vyřešit! Pokud by ne, dejte mi vědět, a pokusíme se najít další řešení.
Přeji hezký den a úspěšné nákupy ve hře!
Karel Kilián
Mě toto dělá aplikace Zepp.Asi deset pokusů o zakoupení ciferníku se podařilo koupit Hodinky Amazfit active.
Dobrý den, Janino,
děkuji za Vaši odpověď! Vidím, že máte podobné potíže s nákupy v aplikaci Zepp. Občas se opravdu stane, že některé aplikace mají problém s platebním procesem, což může být způsobeno dočasnými problémy na straně Obchodu Google Play nebo aplikace samotné. Pokud by problémy přetrvávaly, můžete zkusit postupy, které jsem popsal Jarkovi – tyto kroky mohou pomoci i u aplikace Zepp.
Přeji Vám, aby se nákupy ciferníků podařily bez dalších potíží! Kdyby bylo třeba s něčím pomoci, jsem k dispozici.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den Jarku,
děkuji za zpětnou vazbu! Jsem rád, že se problém nakonec vyřešil aktualizací Google Play. Občas se stává, že právě aktualizace aplikací nebo samotného systému Google Play opraví různé chyby, které mohou ovlivňovat platební procesy a další funkce.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji bezproblémové užívání aplikací a úspěšné nákupy!
S pozdravem,
Karel Kilián