Automatické vypínání

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteAutomatické vypínání
Vašek zeptal se před 7 roky

Dobrý den,
jde nastavit u telefonu  Xiaomi Redmi Note 4 automatické vypínání a zase zapnutí (třeba na noc), Nemohu na to přijít.
Děkuji

15 Odpovědi
Jan Dolejš odpověděl před 7 roky

Dobrý den, zkuste:

  • aplikace Optimalizace – ozubené kolečko v pravém horním rohu – využití baterie – Automatické zap./vyp. napájení
Vašek odpověděl před 7 roky

To by mohlo fungovat. Opět skvělá rada! Nastavil jsem a uvidím. Moc děkuji!!!

Aleš odpověděl před 7 roky

Já bych potřeboval vědět jak to celé deaktivovat. Delajimi problém budiky přestože mají budit při vypnutém stavu. Nastavit čas vypnutí a zapnutí není problém,ale deaktivovat toto nastavení nejsem schopen , . Obří trn v patě ??

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
pokud používáte oficiální aplikaci Hodiny, která je součástí telefonu, mělo by dojít k automatickému spuštění telefonu pár minut před buzením. Pak by se měl ozvat i budík.
Jinak pokud chcete funkci automatického vypnutí/zapnutí deaktivovat, jsou na řádku Čas zapnutíČas vypnutí přepínače, kterými tu volbu deaktivujete. Viz obrázek.
Karel Kilián

marcela odpověděl před 6 roky

Dobré ráno, po zadaní funkcie automatického zapnutia a vypnutia sa mi telefón prestal zapínať a prestal má budiť.Vypne sa vždy no už nezapne.Model xiaomi Redmi 6 pro ďakujem

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
soudě dle toho, že píšete „přestal se zapínat“ soudím, že předtím se zapínal. Pokud se tak děje po aktualizaci, pak rozhodně jako první doporučím provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián

Jan Horák odpověděl před 5 roky

Dobrý den mohl bych se zeptat jak vypnout automatické vyp. Obrazovky na redmi note 7 každých deset sekund mi stmavne obrazovka a po patnácti sekund ách se vypne

bobasso odpověděl před 5 roky

Dobrý den
Nastavení > Zamykací obrazovka > Režim spánku (Doba nečinnosti) > Nikdy

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
přesně, jak píše Bobasso, kterému děkuji za rychlou odpověď.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Nika odpověděl před 5 roky

Dobrý deň, mám problém s vypínaním telefónu. Mám ho asi dva týždne a už tretí deň po sebe sa mi stalo, že sa ráno sám od seba vypne. Kde mám hľadať chybu? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Richard odpověděl před 5 roky

dobry den omlouvam se ze otravuju al epouzivam cas od casu aplikaci ome TV a kdyz ji zapnu tak nahravam cca 2 min a pak se mi sam od sebe vypne mobil nemohl by mi nekdo pomoct dekuju  

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
a ta aplikace běží na telefonu? Pokud ano, může to značit problém s baterií, která neunese zvýšenou zátěž.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Matěj Leskour odpověděl před 3 roky

Dobrý den, chci se zeptat mám rok starý telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro.  Sám od sebe se zapíná a restartuje a když přiložím prst ani nezmáčknu tlačítko tak se telefon samovolně začne rozsvěcovat a zhasínat a někdy se sám i odemkne. Děkuji Matěj

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 14 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!