Bluetoooth POCO X6 Pro
Prosím o radu pořídil jsem Poco X6 pro problém je v připojení k moto navigaci Garmin Zumo XT telefonse spáruje a vše vypadá ok když chci uskutečnit hovor tak se odpojí a hovor je slišet v telefonu na místo v náhlavní soupravě navigaci mám 3 roky s telefonem Poco F2 pro vše funguje vyzkopušel jsem cca 10 ruzných telefonů a problem je pouze u poco X6 na reklamaci seprý závada neprojevila tak neuznáno v autě vše funguje ok nevím jetli se dá někde upravovat nějaká oprávnění pro bluetoooth je to hodně specifický problém rozhodně nepomohly resety a tov nastavení zatím díky
Dobrý den,
zatím nikdo podobné problémy nehlásil. Zkuste obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth můžete provést následovně:
- Otevřete Nastavení
- Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
- Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
- Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.
Pokud to nepomůže, pak je možné, že jde o nějakou nekompatibilitu. V takovém případě zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Díky za reakci obnovení sítí jsem dělal hnedka na začátku nepomohlo dokonce mám natočené video jak se va telefonu samovolně vypne přepínač Bluetoth a za chvíly se zase zapne na nějakých zahraničních forech jsem narazil na podobný problém a vyřešily to přeinstalací na global Rom jinak tel funguje bezvadně ale toto je pro mně velký problém proto stále jedu na starý Poco F2 podotýká že cca 11 ruzných mobilů fungovalo na první dobrou
Dobrý den,
v takovém případě zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak že si myslíte že přehrátí na global je zbytečný pokus
hezký zbytek dne
Petr Šilar
Dobrý den, Petře,
přehrání ROM na „global“ je samozřejmě možností, která by mohla fungovat. Ale také nemusela. Pokud víte jak postupovat a jste ochotný na vlastní riziko přehrání podstoupit, můžete to zkusit, ale nemějte od toho jisté očekávání, že to zabere na 100%. Je sice pravděpodobné, že jde opravu o problém softwaru, ale přehrání ROM se nedoporučuje provádět méně zkušeným uživatelům. Pokud by v průběhu došlo k chybě, mohl by se systém telefonu zcela poškodit a případnou reklamaci vám v takovém případě nikdo neuzná.
V každém případě držíme v redakci palce. A pokud si na to nakonec opravdu troufnete, dejte vědět zda to pomohlo. Pokud by se v budoucnosti objevil někdo další s podobným problémem, alespoň budeme vědět, zda je to zbytečné nebo ne.
Hezký den
Dobrý den, Petře,
to bohužel netuším, osobně jsem toto hlášení nikdy nemusel využít. Jednoduše jej zahajte a uvidíte, zda vám to formulář umožní.
Hezký den
Dobrý den,
Xiaomi nedávno zpřísnilo bezpečnostní politiku kolem odemykání bootloaderu, takže čekací doba se často prodlužuje. To, že se lhůta posunuje, bývá problém zejména na starších telefonech, kde je proces někdy komplikovanější.
Ohledně toho přehrání – zkuste se poptat v našem v našem servisu (na odkazované stránce je telefonický i e-mailový kontakt).
Přeji hezký den.
Karel Kilián