Bluetooth handsfree, nefunguje mikrofon při hovorech
Mám bluetooth handsfree do helmy na motorku Ejeas V6 pro. Při testech v aplikacích na telefonu vše funguje jak má, jen při hovoru nefunguje mikrofon což je celkem zásadní problém. Děje se tak na dvou zařízeních 10T pro a 14T pro.
Už se s tím někdo setkal a jak jste to popřípadě vyřešili? Díky
Dobrý den,
problém s Bluetooth handsfree v helmě, kdy mikrofon nefunguje při hovorech, ale jinak funguje v aplikacích, se občas může objevit kvůli několika faktorům.
- Otevřete Nastavení > Bluetooth a najděte Vaše zařízení Ejeas V6 Pro.
- Klikněte na ozubené kolečko nebo možnost „Další“ u zařízení a ověřte, zda je povolený profil „Telefonní hovory“.
- Pokud je profil vypnutý, zapněte ho a restartujte telefon i zařízení.
- Během hovoru zkuste přepnout mezi různými výstupy (sluchátko, hlasitý odposlech, Bluetooth) a zkontrolujte, zda se mikrofon aktivuje.
Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, je možné, že se jedná o nekompatibilitu mezi handsfree a telefonem. Doporučuji kontaktovat přímo podporu Ejeas, případně zkusit handsfree na jiném zařízení, abyste ověřil, zda problém není v samotném příslušenství.
Přeji Vám, ať se problém rychle vyřeší!
Karel Kilián
Vše bylo nastavené jak mělo být. Pomohlo až přepínání mezi výstupy. Problém tedy úspěšně vyřešen. Moc Vám děkuji za rady
Dobrý den,
jsem rád, že se Váš problém s Bluetooth handsfree v helmě podařilo vyřešit pomocí přepínání mezi výstupy zvuku. Pro ostatní uživatele, kteří by mohli mít podobný problém s nefunkčním mikrofonem při Bluetooth hovorech, zde shrnu několik užitečných tipů:
Kontrola nastavení
- Ověřte, že je v nastavení Bluetooth povolen profil pro telefonní hovory
- Zkontrolujte, zda není aktivní funkce potlačení šumu, která může ovlivnit mikrofon
- Ujistěte se, že není nastavena příliš nízká hlasitost mikrofonu
Praktické kroky
- Během hovoru přepněte mezi různými audio výstupy (sluchátka, reproduktor, Bluetooth)
- Restartujte obě zařízení – telefon i Bluetooth příslušenství
- Zkuste zařízení odpárovat a znovu spárovat
Pokročilá řešení
- Vypněte režim úspory baterie, který může omezovat Bluetooth funkce
- Aktualizujte firmware Bluetooth zařízení i telefonu
- Ověřte kompatibilitu zařízení s vaším telefonem
Přeji hezký den.
Karel Kilián