cesky-manual-pro-xiaomi-mi-airdots-basic
Dobrý den, již od koupě se mi stává, že mi telefon nepřijímá hovory a volat z něj také nejde, do té doby než ho restartuji. Zkoušel jsem obnovu do továrního nastavení,ale závada stále přetrvává. Nevíte co stím? Je to na reklamaci?
Dobrý den,
nějak se nechytám toho rozdílu mezi nadpisem a dotazem. Ale v tomto případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis a uplatnit reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den po spuštění sluchátek mi funguje jen jedno na poslech co mám dělat vše je nabito a připojeno
Dobrý den,
- Vložte obě sluchátka do nabíjecí krabičky.
- V nastavení telefonu zrušte spárování sluchátek.
- Vyjměte obě sluchátka z nabíjecí krabičky.
- Na obou sluchátkách stiskněte a držte tlačítko na boku, dokud se nevypnou (cca 5 sekund) – rozsvítí se a následně zhasne červená LED.
- Poté sluchátka tlačítky zapněte – držte tlačítko po dobu cca 20 sekund, než dvakrát červeně zabliká LED.
- Vložte sluchátka zpět do nabíjecí krabičky.
- Po pěti sekundách je opět vyjměte – nejprve pravé, pak levé – a ona se spojí.
- V nastavení telefonu spárujte sluchátka – měli byste je vidět jako AirDots_R.
Karel Kilián
Dobrý deň riešil som to isté a nakoniec sa mi to podarilo spraviť
Vlastne robíte to isté len pri tom restartovani som to držal asi mi uto obe a vložil do krabičky spet a sami sa už sparovali len treba zrušiť anime akékoľvek parkovanie
Dúfam ze vám to pomôže
Mám od začátku koupě sluchátek problém s párováním, už jsme to zde řešili. Nechci zakládat nové téma. Jaký je přesný postup reklamace? Někam účtenku.
Dobrý den,
bohužel se na poslední stránku nedá přejít z důvodu jakési chyby, ale dotaz mi přišel mailem. Pokud jste přebíral zásilku na Zásilkovně, měl byste mít e-mail, potvrzující, kdo Vám zboží poslal, případně elektronické potvrzení objednávky.
Karel Kilián
Dobrý den,
@Jenda a Ela
Jsem rád, že náš návod pomohl vyřešit problém!
@C0R3
Stránky ČOI uvádějí: „Doklad o koupi potřebujete, abyste prodávajícímu prokázali, že dané zboží jste u něho zakoupili. Pečlivě jej proto uschovejte, zjednodušíte si tak uplatnění reklamace. Doklad o koupi není však jediným způsobem, jak ho o tom přesvědčit. Můžete váš nákup doložit věrohodným svědectvím jiné osoby, která vás doprovázela, výpisem z vašeho bankovního účtu či se lze odvolat na interní údaje spojené se zákaznickou kartou. Někdy už sama značka zboží bude důkazem o jeho nákupu v určitém obchodním řetězci.
Zákon v souvislosti s přijímáním reklamací neklade na spotřebitele žádný požadavek na předložení dokladu o zakoupení jakožto jediného přípustného důkazu o nabytí zboží. Proto ani prodávající vám nemůže uložit tuto povinnost, která nemá zákonnou oporu. Nepřípustným způsobem by totiž prodávající omezil vaši možnost zboží reklamovat, čímž by porušil zákon. Děje-li se tak ustanovením v obchodních podmínkách či reklamačním řádu, nepřihlíží se k němu.
Nelze podmiňovat přijetí zboží do reklamace předáním originálu dokladu o zakoupení. Ten náleží pouze vám a není vaší povinností jej spolu s reklamovaným zbožím prodávajícímu předat. Stačí, pokud jej předložíte. V případě reklamace zboží poštou přiložíte jeho kopii.
Prodávající vás musí řádně informovat o podmínkách a způsobu uplatnění reklamace.“
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Takže když nemám žádný doklad nebo svědka…..nemohu sluchátka reklamovat?
platil jsem hotově a nechával poslat do zásilkovny v Plzni.
Takže když nemám doklad, svědka a platil
jsě hotově nemůžu sluchátka reklamovat?
Objednávka jsem loni kolem Vánoc do zásilkovny v Plzni.
Dobrý den,
již několik dní mi nehraje levé sluchátko a bliká růžovým světýlkem. Pravé sluchátko hraje naprosto v pořádku a nebliká. I když vypnu, zapnu, nově nabiju, nic nefunguje..prosím, co mám dělat?
Na mém levém sluchátku bliká zároveň bílé a červené led svetylko a nespojí se s pravim, kdy se ale spripojim na levé tak normálně hraje.
Předem děkuji za odpověď.
dobrý den lave sluchatko vobec nehra ani sa nechce spárovať co mam urobit?
Chtěl bych se zeptat jestli tyto sluchátka(Xiaomi Mi AirDots Basic) jdou sami zeslabit a zesílit,bez pomoci mobilu ? Chci je využívat k hodinkam na běhání.Děkuji za odp.
Dobrý den, asi po půl roce používání mi začalo levé sluchátko svítit růžově a nechce se spárovat s pravým sluchátkem. V manuálu se o tom nic nepíše a klasické „restartování“ nepomáhá.