cesky-manual-pro-xiaomi-mi-airdots-basic

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Telefonycesky-manual-pro-xiaomi-mi-airdots-basic
Jakub zeptal se před 5 roky

Dobrý den, již od koupě se mi stává, že mi telefon nepřijímá hovory a volat z něj také nejde, do té doby než ho restartuji. Zkoušel jsem obnovu do továrního nastavení,ale závada stále přetrvává. Nevíte co stím? Je to na reklamaci?

18 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
nějak se nechytám toho rozdílu mezi nadpisem a dotazem. Ale v tomto případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis a uplatnit reklamaci.
Karel Kilián

Karel Machek odpověděl před 5 roky

  Dobrý den po spuštění sluchátek mi funguje jen jedno na poslech co mám dělat vše je nabito a připojeno 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,

  1. Vložte obě sluchátka do nabíjecí krabičky.
  2. V nastavení telefonu zrušte spárování sluchátek.
  3. Vyjměte obě sluchátka z nabíjecí krabičky.
  4. Na obou sluchátkách stiskněte a držte tlačítko na boku, dokud se nevypnou (cca 5 sekund) – rozsvítí se a následně zhasne červená LED.
  5. Poté sluchátka tlačítky zapněte – držte tlačítko po dobu cca 20 sekund, než dvakrát červeně zabliká LED.
  6. Vložte sluchátka zpět do nabíjecí krabičky.
  7. Po pěti sekundách je opět vyjměte – nejprve pravé, pak levé – a ona se spojí.
  8. V nastavení telefonu spárujte sluchátka – měli byste je vidět jako AirDots_R.

Karel Kilián

Ladislav Jarý odpověděl před 5 roky

Nefunguje,děkuju moc 🙁

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v tom případě to asi bude na reklamaci.
Karel Kilián

Jakub Peter Bošani odpověděl před 5 roky

Dobrý deň riešil som to isté a nakoniec sa mi to podarilo spraviť 
Vlastne robíte to isté len pri tom restartovani som to držal asi mi uto obe a vložil do krabičky spet a sami sa už sparovali len treba zrušiť anime akékoľvek parkovanie 

Dúfam ze vám to pomôže 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
děkujeme za tip! Třeba pomůže i ostatním.
Karel Kilián

Jenda a Ela odpověděl před 5 roky

Děkujeme Karle za návod na spárování sluchátek, moc nám pomohl. ?

C0R3 odpověděl před 5 roky

Mám od začátku koupě sluchátek problém s párováním, už jsme to zde řešili. Nechci zakládat nové téma. Jaký je přesný postup reklamace? Někam účtenku. 

Karel Kilián Personál odpovězeno před 5 roky

Dobrý den,

bohužel se na poslední stránku nedá přejít z důvodu jakési chyby, ale dotaz mi přišel mailem. Pokud jste přebíral zásilku na Zásilkovně, měl byste mít e-mail, potvrzující, kdo Vám zboží poslal, případně elektronické potvrzení objednávky.

Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
@Jenda a Ela
Jsem rád, že náš návod pomohl vyřešit problém!
@C0R3
Stránky ČOI uvádějí: „Doklad o koupi potřebujete, abyste prodávajícímu prokázali, že dané zboží jste u něho zakoupili. Pečlivě jej proto uschovejte, zjednodušíte si tak uplatnění reklamace. Doklad o koupi není však jediným způsobem, jak ho o tom přesvědčit. Můžete váš nákup doložit věrohodným svědectvím jiné osoby, která vás doprovázela, výpisem z vašeho bankovního účtu či se lze odvolat na interní údaje spojené se zákaznickou kartou. Někdy už sama značka zboží bude důkazem o jeho nákupu v určitém obchodním řetězci.
Zákon v souvislosti s přijímáním reklamací neklade na spotřebitele žádný požadavek na předložení dokladu o zakoupení jakožto jediného přípustného důkazu o nabytí zboží. Proto ani prodávající vám nemůže uložit tuto povinnost, která nemá zákonnou oporu. Nepřípustným způsobem by totiž prodávající omezil vaši možnost zboží reklamovat, čímž by porušil zákon. Děje-li se tak ustanovením v obchodních podmínkách či reklamačním řádu, nepřihlíží se k němu.
Nelze podmiňovat přijetí zboží do reklamace předáním originálu dokladu o zakoupení. Ten náleží pouze vám a není vaší povinností jej spolu s reklamovaným zbožím prodávajícímu předat. Stačí, pokud jej předložíte. V případě reklamace zboží poštou přiložíte jeho kopii.
Prodávající vás musí řádně informovat o podmínkách a způsobu uplatnění reklamace.“
Přeji hezký den.
Karel Kilián

C0R3 odpověděl před 5 roky

Takže když nemám žádný doklad nebo svědka…..nemohu sluchátka reklamovat?
platil jsem hotově a nechával poslat do zásilkovny v Plzni. 

C0R3 odpověděl před 5 roky

Takže když nemám doklad, svědka a platil
jsě hotově nemůžu sluchátka reklamovat?
Objednávka jsem loni kolem Vánoc do zásilkovny v Plzni. 

Addi odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
již několik dní mi nehraje levé sluchátko a bliká růžovým světýlkem. Pravé sluchátko hraje naprosto v pořádku a nebliká. I když vypnu, zapnu, nově nabiju, nic nefunguje..prosím, co mám dělat?

Petr Carda odpověděl před 5 roky

Na mém levém sluchátku bliká zároveň bílé a červené led svetylko a nespojí se s pravim, kdy se ale spripojim na levé tak normálně hraje.
Předem děkuji za odpověď.

Janko kráľ odpověděl před 5 roky

dobrý den lave sluchatko vobec nehra ani sa nechce spárovať co mam urobit? 😀

Filip odpověděl před 5 roky

Chtěl bych se zeptat jestli tyto sluchátka(Xiaomi Mi AirDots Basic) jdou sami zeslabit a zesílit,bez pomoci mobilu ? Chci je využívat k hodinkam na běhání.Děkuji za odp. 

Sebastian odpověděl před 5 roky

Dobrý den, asi po půl roce používání mi začalo levé sluchátko svítit růžově a nechce se spárovat s pravým sluchátkem. V manuálu se o tom nic nepíše a klasické „restartování“ nepomáhá.

Roni odpověděl před 5 roky

Děkuji moc. Minutové podržení sluchátek pomohlo a konečně fungují obě :))

Vaše odpověď

3 + 13 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!