Mám takový dotaz, při používání hotspotu, tetheringu se mi přesně po hodině vypne, myšleno stále je vytvořen, jen se vypnout respektive data při přenosu , data na mobilu stále běží
Hotspot je stále využíván a i tak se přeruší tok dat a musím reset hotspotu, tetheringu…
Jednorázové datové limity mám vypnuté, též i automatické vypnutí hotspotu u baterie, display atd mám dané aby data fungovala i při vypnutí displeje atd …
Hledal sem všude možně a absolutně sem nic nenašel …
Jedná se o Redmi Note 11 Pro 5G s MIUMI 13.0.9
Diky všem za nějaké rady 🙂
Dobrý den,
obávám se, že tohle nebude problém v nastavení. Kromě vypnutí hotspotu při jeho nepoužívání nelze nikde nastavit časové omezení, tj. dobu, po kterou bude hotspot fungovat. Může jít o nějaký systémový problém, který by mohlo vyřešit obnovení do továrního nastavení, ale může se jednat i o nějakou chybu na straně signálu, SIM karty či operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
odložím si poznatek… Pokud je hotspot vytvořen na telefonu, který umí 5G a je v síti 5G, ale příjemce signálu na druhém telefonu neumí 5G, tak se signál přeruší. Hotspot musí být v toku stejné kvality jak na vysílači, tak přijímači. Vyzkoušejte nastavení:
Nastavení – SIM karty a mobilní sítě – zvolte kartu, které se nastavení bude týkat, tedy tu s daty pro vytvoření hotspotu – Preferovaný typ sítě – Preferovat LTE.
Při tomto nastavení by mezi telefony již neměl signál vytvořeného hotspotu vypadávat.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den mám stejný problém s redmi note 10 pro. Zkontroloval jsem nastavení podle návodu kde již lte připojení bylo přednastaveno, ale problém přetrvává.
Dobrý den,
a mobilní data na telefonu v tu chvíli fungují, nebo ne?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den ano mobilní data v tu chvíli na telefonu fungují a abych upřesnil problém tak fungují i data pro hotspot, ale ne pro všechny webové stránky kdy například youtube se mi načte normálně a například twitch.tv se nenačte vůbec. Stránek které se přestanou po hodině načítat je většina.
Mno, zkusil sem tovární nastavení, problém byl stále na místě, pak sem zkusil aktualizaci 13.0.10 tam mi to jeden den jelo bez problémů, už sem si říkal heuréka a pak druhý den opět problém a už to jelo ve stejných kolejích … Zkusil sem i preferovat LTE a též nic jen nerozumím tomu kde se mohla vyskytnout chyba, jelikož to fungovalo bez problémů a zničeho nic to začlo vypadávat, aniž by proběhla nějaká aktualizace atd … Co sem sledoval fóra tak vůbec nic o tom nepíší,že by se měla vyskytovat nějaká chyba
Dobrý den,
v tom případě doporučím – zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Otevři nastavení, baterie a výkon. Vpravo nahoře nastavení a podívej se co máš nastaveno ve vypnout mobilní data při zamknutí zařízení = to co chceš je nikdy.
Dobrý den,
děkuji za tip, uvidíme, zda má tazatel tuto funkci aktivní. Osobně si myslím, že zde příčina problému nebude.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
po cca tříletém bezproblémovém používaní mám stejný problém u MI A3.
Po spuštění hotspotu dochází průměrně každou hodinu ke krátkodobému přerušení. Na připojeném zařízení hlásí poté antivir připojení k nové síti. Pokud jsem byl na připojeném zařízení přihlášen v prohlížeči na některých stránkách, nelze se na tyto stránky poté přihlásit, stále se objevuje že připojení bylo přerušeno. Je třeba na telefonu aktivovat režim letadlo a následně znovu zapnout hotspot. Toto se opakuje průměrně jednou za hodinu. Prověřeno u operátora, tam je údajně vše v pořádku…Petr
Dobrý den,
bohužel se obávám, že nejde o věc nějakého nastavení. Buď se jedná o problém se signálem mobilní sítě (tj. mobil se odpojil, ale už se nepřipojil na data), nebo je problém v té vysílané Wi-Fi.
Zkuste obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth, které můžete provést následovně:
- Otevřete Nastavení
- Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
- Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
- Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.
Pokud to nezabere, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak beru asi své tvrzení ohledně 5G sdíleného přes hotspot na telefon s LTE zpět. Ale problém trochu jiný. Signál skvělý, baterie parádní, hotspot zapnutý a na něj dva telefony. Ty telefony se z dosahu hotspotu na nějakou chvíli vzdálili a přihlásili na domácí Wi-Fi, aby se opět po cca čtvrt hodině vrátili a mohli se připojit zpět. Jenže já musím vypnout a zapnout hotspot, aby ho bylo vidět. Nemám SSID skryté a i kdyby, tak i k takové sítí, pokud je uložena, se telefon zvládne připojit automaticky. Tady nic. Kvalita mého přijímaného signálu byla po celou dobu skvělá (nemluvím o čárkách, ale kvalitě – -46 až -53 dBm), data dle NetTestu na příjmu tekly. Tak mě napadá, jestli to přeci jen nebude nějaké skryté nastavení omezení někde v baterii, protože hotspot je náročnější na baterii, jestli to neomezuje ta. Já nic nenašel
Dobrý den,
poslední dobou tento problém hlásí víc uživatelů než obvykle. Obávám se ale, že nejde o žádné nastavení, které by se dalo uživatelsky změnit.
Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vyzkoušet jak sem psal na předchozí straně. Pokud je nastaveno na nikdy, tak změnit třeba na 30min a pak zpět na nikdy + restart telefonu. Jelikož se jedná o pravidelný čas, nebude to náhoda. U MI A3 předpokládám nezpůsobila tento jev aktualizace.
No, mě žádná aktualizace v poslední době nedorazila a předtím jsem s tím problémy neměl. Respektive zaznamenal jsem to jednou, ale to jsem přičítal rozdílnému využití sítě mezi mým telefonem (5G) a příjemcem hotspotu (LTE), což už jsem zkoušel a běhá to i na jejich telefonech.
Na dvou fórech byla diskuze, že operátor omezuje tuto možnost, ale nemám telefon od operátora, mám neomezená data a na dalších místech, kde jsem hledal, ani zmínka. Tudíž vylučuji a u růžového i ověřeno, že to tak není (ale to jsem spíše ověřil pro pocit, že jsem něco udělal, i když odpověď nemusí být úplně pravdivá a můžu si to dál myslet).
Mě to nevypadá po pravidelné době a protože už dva dny laboruji s telefonem, který můj hotspot využívá, zkoušel jsem reset nastavení Wi-Fi, letadlo atd., u jednoho najednou vyskočila plná paměť a tak vymazával hry (už celý den mu hotspot drží) a u druhého k tomu asi dojdeme taky i když ještě není plná interní paměť. Uvidíme doma, nechci, aby se kvůli testům přihlašovali na veřejnou síť.
V mém telefonu laboruji také, zpětná vazba odeslána už včera, než jsem smolil příspěvek zde a rovnou vyzkoušel i radu Honzy. Na jednom z těch dvou to stejně spadne, tudíž to nebude úplně tak v mém telefonu. Ale pokud problém hlásí více lidí, tak tato domněnka zas koliduje. Na zítra jsem domluven s jedním servismanem, co rozumí Linuxu a prý by se pokusil to připojit. Sice netuším, jak a co, ale maximálně zas skončím u továrka a budu blbnout s předchozím telefonem… Který vlastně tento problém vůbec nemá. X12T má, Poco X3 NFC bez potíží.
Tak jsem si v Typu přístupového bodu APN nastavil ještě starší typ připojení (DUN) a zatím všechna připojená zařízení drží. V tuto chvíli jde ještě o test, ale šest zařízení mi tu přehrává video z YouTube přes hotspot a to už přes dvě hodiny. Jde o radu toho servismana. Je možné, že by někdo vyzkoušel také? Důrazně však doporučuji buď zálohovat přístupový bod nebo vytvořit nový. Já to risknul, uložil se změnou a nepřišel o žádné nastavení, ale nevezmu si na triko, že se s tím někomu jinému něco případně stalo nebo změnil něco někde jinde…
Hezký, tak snad vyřešeno. Narazil sem na člověka co to taky řeší a operátor nic, autorizovaný servis bezradný, poradili mu vyzkoušet starší a novější verzi MIUI, beze změny.
Dobrý den,
děkuji Michalovi za tip. Pokud to skutečně bude fungovat, vnímal bych to jako nějakou chybu či záměrné nastavení/omezení na straně operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
U operátora sem to řešil a mobilní internet nemůže nijak omezovat a ani nejde omezovat pokud člověk má neomezená data… Když mám vytvořený Hotspot, tak se přeruší tok mezi mobilem a ntb, data na mobilu stále jedou a využívám je na mobilu, jen se přeruší tok dat mezi mobilem a ntb ..
V Xiaomi mi dělali diagnostiku telefonu příčina neznámá, nástavba MIUI na novější verzi nebo starší ničemu nepomohla, řekli mi že můžu telefon max.reklamovat nebo počkat na update androidu v krajním řešením zkusit si tam dát starší nebo novější verzi androidu abych nemusel čekat na aktualizaci …
Na zpětnou vazbu sem psal 5 dní zpět, zatím bez odezvy 🙂
Zkusil sem i “DUN” a též bez úspěchu
Jinak vše mám povolené na ten Hotspot (myšleno nastavení baterie atd ….)