Chyba v nastavení hotspot ?

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteChyba v nastavení hotspot ?
Thomas zeptal se před 3 měsíce

Mám takový dotaz, při používání hotspotu, tetheringu se mi přesně po hodině vypne, myšleno stále je vytvořen, jen se vypnout respektive data při přenosu , data na mobilu stále běží 
Hotspot je stále využíván a i tak se přeruší tok dat a musím reset hotspotu, tetheringu…
Jednorázové datové limity mám vypnuté, též i automatické vypnutí hotspotu u baterie, display atd mám dané aby data fungovala i při vypnutí displeje atd …
Hledal sem všude možně a absolutně sem nic nenašel …
Jedná se o Redmi Note 11 Pro 5G s MIUMI 13.0.9
Diky všem za nějaké rady 🙂

78 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den,
obávám se, že tohle nebude problém v nastavení. Kromě vypnutí hotspotu při jeho nepoužívání nelze nikde nastavit časové omezení, tj. dobu, po kterou bude hotspot fungovat. Může jít o nějaký systémový problém, který by mohlo vyřešit obnovení do továrního nastavení, ale může se jednat i o nějakou chybu na straně signálu, SIM karty či operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den, 
odložím si poznatek… Pokud je hotspot vytvořen na telefonu, který umí 5G a je v síti 5G, ale příjemce signálu na druhém telefonu neumí 5G, tak se signál přeruší. Hotspot musí být v toku stejné kvality jak na vysílači, tak přijímači. Vyzkoušejte nastavení:
Nastavení – SIM karty a mobilní sítě – zvolte kartu, které se nastavení bude týkat, tedy tu s daty pro vytvoření hotspotu – Preferovaný typ sítě – Preferovat LTE. 
Při tomto nastavení by mezi telefony již neměl signál vytvořeného hotspotu vypadávat.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den mám stejný problém s redmi note 10 pro. Zkontroloval jsem nastavení podle návodu kde již lte připojení bylo přednastaveno, ale problém přetrvává.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
a mobilní data na telefonu v tu chvíli fungují, nebo ne?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den ano mobilní data v tu chvíli na telefonu fungují a abych upřesnil problém tak fungují i data pro hotspot, ale ne pro všechny  webové stránky kdy například youtube se mi načte normálně a například twitch.tv se nenačte vůbec. Stránek které se přestanou po hodině načítat je většina.

Thomas odpověděl před 2 měsíce

Mno, zkusil sem tovární nastavení, problém byl stále na místě, pak sem zkusil aktualizaci 13.0.10 tam mi to jeden den jelo bez problémů, už sem si říkal heuréka a pak druhý den opět problém a už to jelo ve stejných kolejích … Zkusil sem i preferovat LTE a též nic jen nerozumím tomu kde se mohla vyskytnout chyba, jelikož to fungovalo bez problémů a zničeho nic to začlo vypadávat, aniž by proběhla nějaká aktualizace atd …   Co sem sledoval fóra tak vůbec nic o tom nepíší,že by se měla vyskytovat nějaká chyba 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
v tom případě doporučím – zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

HonzaŠ. odpověděl před 2 měsíce

Otevři nastavení, baterie a výkon. Vpravo nahoře nastavení a podívej se co máš nastaveno ve vypnout mobilní data při zamknutí zařízení = to co chceš je nikdy.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
děkuji za tip, uvidíme, zda má tazatel tuto funkci aktivní. Osobně si myslím, že zde příčina problému nebude.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
po cca tříletém bezproblémovém používaní mám stejný problém u MI A3.
Po spuštění hotspotu dochází průměrně každou hodinu ke krátkodobému přerušení. Na připojeném zařízení hlásí poté antivir připojení k nové síti. Pokud jsem byl na připojeném zařízení přihlášen v prohlížeči na některých stránkách, nelze se na tyto stránky poté přihlásit, stále se objevuje že připojení bylo přerušeno. Je třeba na telefonu aktivovat režim letadlo a následně znovu zapnout hotspot. Toto se opakuje průměrně jednou za hodinu. Prověřeno u operátora, tam je údajně vše v pořádku…Petr

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
bohužel se obávám, že nejde o věc nějakého nastavení. Buď se jedná o problém se signálem mobilní sítě (tj. mobil se odpojil, ale už se nepřipojil na data), nebo je problém v té vysílané Wi-Fi.
Zkuste obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth, které můžete provést následovně:

  1. Otevřete Nastavení
  2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
  3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
  4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.

Pokud to nezabere, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal odpověděl před 2 měsíce

Tak beru asi své tvrzení ohledně 5G sdíleného přes hotspot na telefon s LTE zpět. Ale problém trochu jiný. Signál skvělý, baterie parádní, hotspot zapnutý a na něj dva telefony. Ty telefony se z dosahu hotspotu na nějakou chvíli vzdálili a přihlásili na domácí Wi-Fi, aby se opět po cca čtvrt hodině vrátili a mohli se připojit zpět. Jenže já musím vypnout a zapnout hotspot, aby ho bylo vidět. Nemám SSID skryté a i kdyby, tak i k takové sítí, pokud je uložena, se telefon zvládne připojit automaticky. Tady nic. Kvalita mého přijímaného signálu byla po celou dobu skvělá (nemluvím o čárkách, ale kvalitě – -46 až -53 dBm), data dle NetTestu na příjmu tekly. Tak mě napadá, jestli to přeci jen nebude nějaké skryté nastavení omezení někde v baterii, protože hotspot je náročnější na baterii, jestli to neomezuje ta. Já nic nenašel
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
poslední dobou tento problém hlásí víc uživatelů než obvykle. Obávám se ale, že nejde o žádné nastavení, které by se dalo uživatelsky změnit.
Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

HonzaŠ. odpověděl před 2 měsíce

Vyzkoušet jak sem psal na předchozí straně. Pokud je nastaveno na nikdy, tak změnit třeba na 30min a pak zpět na nikdy + restart telefonu. Jelikož se jedná o pravidelný čas, nebude to náhoda. U MI A3 předpokládám nezpůsobila tento jev aktualizace.

Michal odpověděl před 2 měsíce

No, mě žádná aktualizace v poslední době nedorazila a předtím jsem s tím problémy neměl. Respektive zaznamenal jsem to jednou, ale to jsem přičítal rozdílnému využití sítě mezi mým telefonem (5G) a příjemcem hotspotu (LTE), což už jsem zkoušel a běhá to i na jejich telefonech. 
Na dvou fórech byla diskuze, že operátor omezuje tuto možnost, ale nemám telefon od operátora, mám neomezená data a na dalších místech, kde jsem hledal, ani zmínka. Tudíž vylučuji a u růžového i ověřeno, že to tak není (ale to jsem spíše ověřil pro pocit, že jsem něco udělal, i když odpověď nemusí být úplně pravdivá a můžu si to dál myslet).
Mě to nevypadá po pravidelné době a protože už dva dny laboruji s telefonem, který můj hotspot využívá, zkoušel jsem reset nastavení Wi-Fi, letadlo atd., u jednoho najednou vyskočila plná paměť a tak vymazával hry (už celý den mu hotspot drží) a u druhého k tomu asi dojdeme taky i když ještě není plná interní paměť. Uvidíme doma, nechci, aby se kvůli testům přihlašovali na veřejnou síť. 
V mém telefonu laboruji také, zpětná vazba odeslána už včera, než jsem smolil příspěvek zde a rovnou vyzkoušel i radu Honzy. Na jednom z těch dvou to stejně spadne, tudíž to nebude úplně tak v mém telefonu. Ale pokud problém hlásí více lidí, tak tato domněnka zas koliduje. Na zítra jsem domluven s jedním servismanem, co rozumí Linuxu a prý by se pokusil to připojit. Sice netuším, jak a co, ale maximálně zas skončím u továrka a budu blbnout s předchozím telefonem… Který vlastně tento problém vůbec nemá. X12T má, Poco X3 NFC bez potíží. 

Michal odpověděl před 2 měsíce

Tak jsem si v Typu přístupového bodu APN nastavil ještě starší typ připojení (DUN) a zatím všechna připojená zařízení drží. V tuto chvíli jde ještě o test, ale šest zařízení mi tu přehrává video z YouTube přes hotspot a to už přes dvě hodiny. Jde o radu toho servismana. Je možné, že by někdo vyzkoušel také? Důrazně však doporučuji buď zálohovat přístupový bod nebo vytvořit nový. Já to risknul, uložil se změnou a nepřišel o žádné nastavení, ale nevezmu si na triko, že se s tím někomu jinému něco případně stalo nebo změnil něco někde jinde…

HonzaŠ. odpověděl před 2 měsíce

Hezký, tak snad vyřešeno. Narazil sem na člověka co to taky řeší a operátor nic, autorizovaný servis bezradný, poradili mu vyzkoušet starší a novější verzi MIUI, beze změny.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
děkuji Michalovi za tip. Pokud to skutečně bude fungovat, vnímal bych to jako nějakou chybu či záměrné nastavení/omezení na straně operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Thomas odpověděl před 2 měsíce

U operátora sem to řešil a mobilní internet nemůže nijak omezovat a ani nejde omezovat pokud člověk má neomezená data… Když mám vytvořený Hotspot, tak se přeruší tok  mezi mobilem a ntb, data na mobilu stále jedou a využívám je na mobilu, jen se přeruší tok dat mezi mobilem a ntb ..
V Xiaomi mi dělali diagnostiku telefonu příčina neznámá, nástavba MIUI na novější verzi nebo starší ničemu nepomohla, řekli mi že můžu telefon max.reklamovat nebo počkat na update androidu v krajním řešením zkusit si tam dát starší nebo novější verzi androidu abych nemusel čekat na aktualizaci …
Na zpětnou vazbu sem psal 5 dní zpět, zatím bez odezvy 🙂 
Zkusil sem i “DUN” a též bez úspěchu 
Jinak vše mám povolené na ten Hotspot (myšleno nastavení baterie atd ….) 

Vaše odpověď

19 + 18 =

Sledujte nás na Telegramu!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!