Chyba v obchode s ciferníkmi
Dobrý deň, mám hodinky amazfit gtr2 a keď v aplikácii zepp kliknem na kúpiť ciferník, napíše mi: požiadavka zlyhala, skúste to znova(2002).
Viete mi prosím pomôcť ako to spraviť? Píše mi to pri všetkých platených cifernikoch. Ďakujem
Dobrý den,
platba za ciferníky probíhá přes Obchod Google Play. Zatím nikdo další podobný problém v aplikaci Zepp nehlásil. Zásadní otázkou tedy je: funguje Vám možnost nakupovat aplikace v Obchodě Google Play?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, teraz som to skúsila nakupovanie aplikácií funguje. Ale v zepp žiadny rozdiel…
Dobrý den,
v tom případě zkuste napsat autorům aplikace Zepp – třeba se s tímto problémem už setkali a budou vědět, co se s ním dá dělat. E-mailová adresa na ně je support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián