Chyba v obchode s ciferníkmi

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníChyba v obchode s ciferníkmi
Kristína zeptal se před 2 roky

Dobrý deň, mám hodinky amazfit gtr2 a keď v aplikácii zepp kliknem na kúpiť ciferník, napíše mi: požiadavka zlyhala, skúste to znova(2002).
Viete mi prosím pomôcť ako to spraviť? Píše mi to pri všetkých platených cifernikoch. Ďakujem 
 

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
platba za ciferníky probíhá přes Obchod Google Play. Zatím nikdo další podobný problém v aplikaci Zepp nehlásil. Zásadní otázkou tedy je: funguje Vám možnost nakupovat aplikace v Obchodě Google Play?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Kristína odpověděl před 2 roky

Dobrý deň, teraz som to skúsila nakupovanie aplikácií funguje. Ale v zepp žiadny rozdiel…

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
v tom případě zkuste napsat autorům aplikace Zepp – třeba se s tímto problémem už setkali a budou vědět, co se s ním dá dělat. E-mailová adresa na ně je support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 19 =

Phillips OneBlade

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!