Dotaz k Amazfit T REX a aplikaci Zepp
Pořídil jsem si hodinky Amazfit T REX. Při aktivování mne hodinky pomocí nastaveného qr kódu navedly k nainstalování aplikace ZEPP formely ( amazfit ). Vše jsem udělal jak jsem měl. Proběhlo plno aktualizací, aplikace v češtině, super. Po několika dnech krokoměr nereagoval, taktéž aplikace nešla otevřít, prostě vše jako by zamrzlo. Pomohlo až jsem app odinstaloval a nainstaloval. Je to běžné, nebo existuje jiná aplikace, kterou mohu použít? Během týdne 2x. Poradíte mi co dělat?
Dobrý den,
běžné to určitě není. Čemu ale nerozumím:
- Krokoměr nefungoval – máte na mysli to, že se na hodinkách nepočítaly kroky?
- Aplikace zamrzá i po odinstalaci a opětovné instalaci?
Asi bych doporučil:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud budou problémy přetrvávat, tak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, po aktualizácii je apka iba v angličtine, pre mňa sa stávajú hodinky nepoužiteľné. Viete mi poradiť? Ďakujem
Dobrý den,
to je divné – to zatím nikdo nehlásil. Poradit v tomto směru bohužel neumím, ani nikde jinde nepíšou, v jakém jazyce ta aplikace po aktualizaci je. Budu to sledovat a pokud se dozvím nějaké nové informace, dám vědět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, koupil jsem hodinky t rex., nainstaloval ZEPP. Vše zatím spolupracuje, jen hovory a sms mě na hodinkách neinformují! Dal jsem zepp spustit na pozadí a stále to nejde. Díky
Dobrý den,
na Váš dotaz jsem odpovídal zde. Toto vlákno tedy uzavírám, ať neřešíme jeden a ten samý problém paralelně na více místech najednou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
no, pokud nepomohlo ani obnovení do továrního nastavení, tak bych doporučil poslat zpětnou vazbu z aplikace Zepp.
Divné ale je, že ostatní majitelé T-Rexů podobné problémy nehlásí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den chtěl bych poradit nedávno jsem si koupil hodinky Amazfit T-Rex pro a já vlastním mobilní telefon značky Huawei p30 pro a nejdou mi na hodinkách notifikace (zprávy ) hovory jdou ale ty SMS zprávy se mi nezobrazují zobrazí se tohdy až odemknu telefon tak mi zabrni hodinky aplikace běží na pozadí a dál jsme té aplikaci všechna oprávnění a povolení co by k tomu potřebovala.
Budu rád když mi někdo poradí co stim mám dělat aby vše fungovalo jak má.
Dobrý den,
co jsem tak zaznamenal, jedná se o nějakou nekompatibilitu mezi aplikací Zepp a telefony Huawei, které ji prostě nechtějí pustit k SMS zprávám.
Pokud máte v Zepp-Profil-Amazfit T-Rex-Notifikace a připomínky-Příchozí SMS aktivní volbu Upozornění na novou SMS zprávu a notifikace přesto nechodí, pak je to tím.
V podstatě jediná možnost je nainstalovat a používat jako výchozí aplikaci na správu SMS nějaký alternativní program a na něj si pak v Zepp-Profil-Amazfit T-Rex-Notifikace a připomínky-Upozornění aplikací nastavit upozornění.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, neviem si po aktualizácii aplikácie pre Amazfit Trex pro nastaviť v aplikácii češtinu alebo slovenčinu.
Dobrý den,
myslím, že v aplikaci Zepp nelze ručně nastavit jazyk, ve kterém má komunikovat. Řídí se jazykem telefonu. Zkusil jsem si nastavit jazyk telefonu na slovenštinu a aplikace Zepp se mi automaticky přepnula do slovenštiny. Otázka tedy zní: jaký máte na svém telefonu nastavený jazyk?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, jakým způsobem měří hodinky AMAZFIT T-Rex nadmořskou výšku, resp. převýšení na trase (třeba kolo, běh). Mají hodinky barometr nebo ne? Ve specifikaci se uvádí, že mají výškoměr, ale ne barometr. Jde se v menu hodinek podívat na aktuální nadmořskou výšku? Nebo tedy údaje z „výškoměru“ ? Případně v aplikaci ZEPP? Nebo jsou údaje o výšce získávány pouze přes GPS souřadnice? Je možná kalibrace ? Stává se mi, že při porovnání údajů o celkovém převýšení na trase, je hodnota z hodinek a třeba z Mapy.cz (na té samé exportované trase) rozdíl třeba 15%. Která hodnota je tedy věrohodnější ?
Díky,
Karel G
Dobrý den,
výrobce bohužel neuvádí, jakým způsobem hodinky Amazfit T-Rex měří nadmořskou výšku. Předpokládám, že patrně podle GPS – kdyby měly barometr, výrobce by se tím skoro jistě chlubil ve specifikacích.
Novější Amazfit T-Rex 2 mají barometr a v jejich v nabídce najdete možnost zobrazení aktuální výšky a barometrického tlaku. Pokud tuto položku v nabídce hodinek nemáte, patrně je používáno GPS.
Kalibraci výškoměru, pokud vím, nepodporují žádné hodinky Amazfit, tím spíše, pokud k měření používají GPS. Bohužel nemám dostatek informací k tomu, abych dokázal hodnověrně posoudit přesnost měření výšky hodinkami proti Mapám.cz.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den..chci se zeptat..dá se na hodinkách t rex 2 psát text,jako odpověď na SMS třeba?
Dobrý den,
ne, text se na hodinkách Amazfit T-Rex 2 psát bohužel nedá.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
bohužel do hodinek Amazfit ani do aplikace Zepp není možné ručně zadávat kroky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián