Google Pay – Xiaomi mi9
Zdravím,
ačkoli si nemyslím, že je to problém Xiaomi, ale spíše služby Pay, rád bych se tu optal, zda tam není návaznost na Mi9. Využívám aplikaci Google Pay a vždy si do ní nastavím dvě karty – různé banky – Č. spořitelna a Equa. Po cca týdnu se mi smaže nastavení karet a opět to chce registraci karty. Možná to souvisí s tím, že jsem ještě platbu přes NFC v Mi9 neuskutečnil. Nemá někdo podobný problém?
Děkuji.
Dobrý den,
používám Google Pay taktéž se dvěma kartami na Xiaomi Mi 9 a nic podobného jsem nezaznamenal. Ale je pravda, že jsem jednou z těch karet platil ještě ten den, kdy jsem si ji registroval.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám ten samý problém s GPay s tím rozdílem, že tam nemám dvě karty.
Kontaktoval jsem banku i podporu Google a u nich problém prý není. Z Google mi napsali, že to bude problém u Xiaomi (cosi s certifikací).
Já osobně netuším, co s tím.
Mi9T pro
Našel jsem v jiném vlákně odpověď jakéhosi Matese.
Pokud to pomůže, křemíkový bůh mu žehnej!?
“ řešil jsem stejný problém přímo s Googlem a tam mi poradili následující postup, který u mě problém vyřešil. Snad nemusím překládat:
1) Navigate to Device Settings.
2) Scroll down and tap on „Dual apps“.
3) Check if Dual apps is switched off. In the same window, tap on settings button (gear icon) in the top right corner.
4) Tap on dual app accounts > Delete data of dual app accounts.
5) Restart device and open Google Pay.
If needed, add the card(s) and check if the issue was solved.
Snad to někomu pomůže.“
Dobrý den,
díky! Je pravda, že jsem někde narazil na to, že problémy s Google Pay mohou způsobovat Duální aplikace. Mohl by to první tazatel vyzkoušet a případě potvrdit, nebo vyvrátit?
Karel Kilián
DD,
chápu to dobře, že se jedná o nastavení telefonu. V Android 10 tedy najdu nastavení duálních aplikací a zde jsou všechny přepínače u aplikací vypnuty. V nastavení mohu kliknout na vymazaní údajů v duálních nastaveních. Tato funkce se sama provede za 4 sekundy. Nevím zda to odkliknout, když mám vlastně vypnuty duální aplikace.
Dobrý den,
rozumím tomu takto:
- Otevřete Nastavení.
- Pokračujte do sekce Aplikace-Duální aplikace.
- Přesvědčte se, že jsou všechny přepínače vypnuté, případně je vypněte.
- Pak klepněte na ozubené kolečko v pravém horním rohu.
- Pokud je zde položka Odstranění účtů duálních aplikací, klepněte na ni.
- Potvrďte, že chcete data duálních aplikací odstranit.
Karel Kilián
Dobrý den,
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Karel Kilian, dakujem! Tymto sa vyriesil problem nie len G Pay, ale aj s naramkom, na ktory mi nechodili spravove notifikacie, telefonne ano.
Velmi pekne dakujem!
Iveta
Dobrý den,
jsem rád, že Vám naše poradna pomohla vyřešit problém
Přeji hezký den.
Karel Kilián