GPS amazfit bip S

Xiaomi poradnaGPS amazfit bip S
Mirek Davídek zeptal se před 2 týdny

od pátku mám problém s aktualizací GPS u chytrých hodinek amazfit bip S – viz příloha.
Mohl bych vás poprosit o radu co s tím?
 

Děkuji předem za Vaší ochotu.

S přáním krásného dne

Davídek

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud to nepomůže, zkuste hodinky odpárovat, spárovat s jiným telefonem a provést aktualizaci z něj. Pokud ani to nezabere, pak je patrně v hodinkách nějaký problém a doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

MD odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
a je nějaký způsob, jak uchovat data z aplikace? Aby nedošlo ke ztrátě dat?
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
data z aplikace by měla být uložena v cloudu pod Vaším účtem. Tj. pokud se hodinky s telefonem synchronizují a současně je-li telefon připojen k internetu, pak o data nepřijdete.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Marek odpověděl před 2 týdny

Mám podobný problém už delší čas…. možná hloupá otázka:
jak uvedu tel. do továrního nastavení? v nabídce je jen vypnout a restart a u apky jsem nic též nenašel.
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
mělo by to být v nabídce hodinek v sekci Settings-Factory reset.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Marek odpověděl před 2 týdny

Dobrý den, bohužel jsem tovární nastavení nenašel – pouze vypnout a restartovat…

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
tak ony by se hodinky měly obnovit i tím způsobem, že je odpárujete a znovu spárujete s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

7 + 0 =