haylou-ls02-nelze-pripojit-k-app-haylou-fit

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Ostatníhaylou-ls02-nelze-pripojit-k-app-haylou-fit
Martin zeptal se před 2 týdny

Dobrý den, prosím o radu. Jsem už bezradný. Koupil jsem hodinky haylou LS02 a nejdou mi vůbec spojit s aplikací haylou fit. S aplikacemi haylou fun a haylou spojit jdou. Posílal jsem hodinky i na reklamaci prodejci a ten mi je vrátil s tím, že hodinky jsou v pořádku a že jim to normálně funguje.  Ale mě bohužel ne. Zkoušel jsem i na jiném telefonu ,ale stále bez úspěchu. Mám telefom samsung galaxy A21s a galaxy J6. Ani jeden nejde. Aplikace přes QR kód stále píše \\\“dostupné zařízení nenalezena\\\“ a pres Bluetooth vůbec nenajde. Prodejce už nekomunikuje! Prosím pomozte. Děkuji 

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
hodinky by se měly párovat s aplikací Haylou – tedy touto. Pro ty je aplikace určena. Aplikace Haylou Fit je určena pro hodinky Solar, proto Vám s LS-02 nejde spárovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 týdny

Aha, tak to vše vysvětluje. Prodejce mi právě doporučil aplikaci haylou fit. Asi o hodinkách toho moc neví. Každopádně Vám moc děkuji za odpověď.
Přeji hezký den. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
ano, vypadá to tak, že prodejce nemá přehled, která aplikace patří ke kterým hodinkám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin9 odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,  měl bych na Vás ještě jeden dotaz. Hodinky jsem spojil bez problémů s app Haylou i Haylou fun, ale jakmile se oddálím od telefonu, hodinky se odpojí a už nepripoji automaticky. V aplikaci mi radí, že mám v telefonu nastavit automatické párování. Jenže návod v app je asi na starší android, protože to v nastavení telefonu nemohu najít. Mám nový Samsung galaxy A21s, s 11 androidem. Nevěděl by jste jak to nastavit? Jsem z toho už na nervy. Děkuji moc. Martin 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
bohužel s telefony Samsung nemám zkušenosti (respektive mám, ale z doby, kdy na nich byl ještě Android 4). Obávám se, že tady – na Poradně Xiaomi – se asi řešení nenajde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 1 týdnem

Dobře, děkuji za odpověď. Zkusím to přímo v Samsung prodejně. Snad budou vědět. Ještě jednou děkuji. Pěkný den. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 3 =

Poco X3 Pro