Hlášení ohledně aplikace Gboard

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyHlášení ohledně aplikace Gboard
Alena zeptal se před 5 roky

Dobrý den, dnes se mi začalo objevovat toto hlášení:
Sdílet chybové hlášení se Xiaomi?  Toto hlášení může obsahovat vaše osobní informace.Veškeré informace budou využity pouze pro opravu této chyby a nebudou použity k žádným reklamním účelům.
Zobrazit podrobnosti.
Zrušit   Hlášení
 
Toto je text, který se neustále zobrazuje na displeji. Nelze napsat SMS, prostě nic:-(. Když zadám „zrušit“, objeví se to znova. Nevím kde se to vypíná či nutno zajít do servisu. Děkuji.

19 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
potvrzuji problém s klávesnicí Gboard, ke kterému začalo docházet v posledních hodinách. Očividně je způsoben chybou v poslední verzi. Reportuje to hodně lidí v komentářích v Obchodě Play, čili není to problém na straně telefonu, ale na straně klávesnice.
Do doby, než vyjde nová verze, která problém snad odstraní, doporučím instalaci jiné klávesnice – například SwiftKey.
Karel Kilián

Alena odpověděl před 5 roky

Dobrý den, mooooc Vám děkuji za pomoc!!! Nainstalovala jsem klávesnici SwiftKey a je to OK!!! Děkuji ! Alena

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
mám tu informaci, že k vyřešení problému by mělo stačit následující:

  1. Otevřete Obchod Google Play.
  2. Klepněte na tři čárky v levém horním rohu, čímž otevřete postranní nabídku.
  3. Jděte do sekce Moje aplikace a hry.
  4. Klepněte na tlačítko Aktualizovat vše.

Tím by mělo dojít i k aktualizaci aplikace Gboard na verzi, která údajně funguje bez problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
napadl mě možný způsob, jak vyřešit problém s klávesnicí Gboard na zamčeném telefonu, kde kvůli nefunkční klávesnici nelze zadat heslo nebo PIN.
Vycházím z toho, že na většině telefonů se aplikace automaticky aktualizují při připojení k Wi-Fi a nabíječce. Zkuste tedy v místě, kde je telefon připojený k Wi-Fi, zapojit nabíječku. Pak několik minut počkejte – aktualizace může chvíli trvat.
Je to jen nápad, ale třeba zabere.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 5 roky

Dobrý den, 
mám též problém s klávesnicí Gboard, hlásí to nějakou chybu, klávesnice nefunguje a telefon se po krátké době (30 sekund +-) sám restartuje tedy není šance provést aktualizace přes google store. Prosím poraďte co s tím. Díky Martin

Cofey odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
řešení aktualizaci dle Karel Kilián funguje – díky
Cofey

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
pokud se telefon sám restartuje, zkuste ho nechat připojený k Wi-Fi a připojte ho k nabíječce. Měla by proběhnout aktualizace všech aplikací, včetně zlobivého Gboardu. Může to trvat i několik minut, tak tomu chvilku dejte.
Ostatním díky za zpětnou vazbu – jsem rád, že se povedlo!
Karel Kilián

Martin odpověděl před 5 roky

Bohužel ani tato varianta nefunguje, jak spustím Android tak ať je připojený k nabíječce nebo není a jestli na něm dělám nebo ho nechám jen tak, tak se restartuje. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak to se obávám, že bude zralé na obnovení do továrního nastavení….
Karel Kilián

jana odpověděl před 5 roky

dobrý den, nahlásilo mi to stejný problém s klávesnici jako všem, mě pomohlo toto

  1. Otevřete Obchod Google Play.
  2. Klepněte na tři čárky v levém horním rohu, čímž otevřete postranní nabídku.
  3. Jděte do sekce Moje aplikace a hry.
  4. Klepněte na tlačítko Aktualizovat vše.

moc děkuji za pomoc. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Marie odpověděl před 5 roky

Dobrý den, mám problém s gboard na tabletu Lenovo, nejde se mi do tabletu přihlásit, takže se nedostanu dovnitř. Co mám dělat?

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
zkuste tablet připojit k nabíječce. Pokud je připojený k Wi-Fi, pravděpodobně se spustí aktualizace aplikací a tím i aplikace Gboard. Dejte tomu až několik minut, než aktualizace proběhnou. No a pak se buď klávesnice objeví, nebo to asi bude na tovární nastavení.
Karel Kilián

marie bursikova odpověděl před 5 roky

pane Kilian dekuji i ja mne pomohl vas navod s obchodem Google Play  – !!!! musim do nemocnice a ted tohle !!!!

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tak to jsem rád, že jsem pomohl 🙂 Do nemocnice Vám držím palce, ať všechno dobře dopadne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucka odpověděl před 4 roky

Dobrý den, dnes se mi začalo objevovat toto hlášení:
Sdílet chybové hlášení se Xiaomi? Toto hlášení může obsahovat vaše osobní informace.Veškeré informace budou využity pouze pro opravu této chyby a nebudou použity k žádným reklamním účelům.
Zobrazit podrobnosti.
Zrušit Hlášení
 
Toto je text, který se neustále zobrazuje na displeji. Nelze napsat SMS, prostě nic:-(. Když zadám „zrušit“, objeví se to znova. Nevím kde se to vypíná či nutno zajít do servisu. Děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
velmi pravděpodobně se jedná o problém se systémovou komponentou WebView, který se začal projevovat v noci z pondělí na úterý. Nejde o problém telefonů Xiaomi, ale prakticky všech mobilů s Androidem. Naštěstí na něj existuje poměrně jednoduché řešení – popsali jsme ho v dnes vydaném článku Aplikace msa pravidelně přestává fungovat? Víme, jak problém vyřešit!, na jehož konci najdete podrobný návod.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel Novák odpověděl před 4 roky

Mně pomohlo aktualisovat samotnou aplikaci  Gboard v Google play

Vaše odpověď

6 + 10 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!