Hlášení ohledně aplikace Gboard
Dobrý den, dnes se mi začalo objevovat toto hlášení:
Sdílet chybové hlášení se Xiaomi? Toto hlášení může obsahovat vaše osobní informace.Veškeré informace budou využity pouze pro opravu této chyby a nebudou použity k žádným reklamním účelům.
Zobrazit podrobnosti.
Zrušit Hlášení
Toto je text, který se neustále zobrazuje na displeji. Nelze napsat SMS, prostě nic:-(. Když zadám „zrušit“, objeví se to znova. Nevím kde se to vypíná či nutno zajít do servisu. Děkuji.
Dobrý den,
potvrzuji problém s klávesnicí Gboard, ke kterému začalo docházet v posledních hodinách. Očividně je způsoben chybou v poslední verzi. Reportuje to hodně lidí v komentářích v Obchodě Play, čili není to problém na straně telefonu, ale na straně klávesnice.
Do doby, než vyjde nová verze, která problém snad odstraní, doporučím instalaci jiné klávesnice – například SwiftKey.
Karel Kilián
Dobrý den, mooooc Vám děkuji za pomoc!!! Nainstalovala jsem klávesnici SwiftKey a je to OK!!! Děkuji ! Alena
Dobrý den,
mám tu informaci, že k vyřešení problému by mělo stačit následující:
- Otevřete Obchod Google Play.
- Klepněte na tři čárky v levém horním rohu, čímž otevřete postranní nabídku.
- Jděte do sekce Moje aplikace a hry.
- Klepněte na tlačítko Aktualizovat vše.
Tím by mělo dojít i k aktualizaci aplikace Gboard na verzi, která údajně funguje bez problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
napadl mě možný způsob, jak vyřešit problém s klávesnicí Gboard na zamčeném telefonu, kde kvůli nefunkční klávesnici nelze zadat heslo nebo PIN.
Vycházím z toho, že na většině telefonů se aplikace automaticky aktualizují při připojení k Wi-Fi a nabíječce. Zkuste tedy v místě, kde je telefon připojený k Wi-Fi, zapojit nabíječku. Pak několik minut počkejte – aktualizace může chvíli trvat.
Je to jen nápad, ale třeba zabere.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám též problém s klávesnicí Gboard, hlásí to nějakou chybu, klávesnice nefunguje a telefon se po krátké době (30 sekund +-) sám restartuje tedy není šance provést aktualizace přes google store. Prosím poraďte co s tím. Díky Martin
Dobrý den,
pokud se telefon sám restartuje, zkuste ho nechat připojený k Wi-Fi a připojte ho k nabíječce. Měla by proběhnout aktualizace všech aplikací, včetně zlobivého Gboardu. Může to trvat i několik minut, tak tomu chvilku dejte.
Ostatním díky za zpětnou vazbu – jsem rád, že se povedlo!
Karel Kilián
Bohužel ani tato varianta nefunguje, jak spustím Android tak ať je připojený k nabíječce nebo není a jestli na něm dělám nebo ho nechám jen tak, tak se restartuje.
Dobrý den,
tak to se obávám, že bude zralé na obnovení do továrního nastavení….
Karel Kilián
dobrý den, nahlásilo mi to stejný problém s klávesnici jako všem, mě pomohlo toto
- Otevřete Obchod Google Play.
- Klepněte na tři čárky v levém horním rohu, čímž otevřete postranní nabídku.
- Jděte do sekce Moje aplikace a hry.
- Klepněte na tlačítko Aktualizovat vše.
moc děkuji za pomoc.
Dobrý den, mám problém s gboard na tabletu Lenovo, nejde se mi do tabletu přihlásit, takže se nedostanu dovnitř. Co mám dělat?
Dobrý den,
zkuste tablet připojit k nabíječce. Pokud je připojený k Wi-Fi, pravděpodobně se spustí aktualizace aplikací a tím i aplikace Gboard. Dejte tomu až několik minut, než aktualizace proběhnou. No a pak se buď klávesnice objeví, nebo to asi bude na tovární nastavení.
Karel Kilián
pane Kilian dekuji i ja mne pomohl vas navod s obchodem Google Play – !!!! musim do nemocnice a ted tohle !!!!
Dobrý den,
tak to jsem rád, že jsem pomohl Do nemocnice Vám držím palce, ať všechno dobře dopadne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dnes se mi začalo objevovat toto hlášení:
Sdílet chybové hlášení se Xiaomi? Toto hlášení může obsahovat vaše osobní informace.Veškeré informace budou využity pouze pro opravu této chyby a nebudou použity k žádným reklamním účelům.
Zobrazit podrobnosti.
Zrušit Hlášení
Toto je text, který se neustále zobrazuje na displeji. Nelze napsat SMS, prostě nic:-(. Když zadám „zrušit“, objeví se to znova. Nevím kde se to vypíná či nutno zajít do servisu. Děkuji.
Dobrý den,
velmi pravděpodobně se jedná o problém se systémovou komponentou WebView, který se začal projevovat v noci z pondělí na úterý. Nejde o problém telefonů Xiaomi, ale prakticky všech mobilů s Androidem. Naštěstí na něj existuje poměrně jednoduché řešení – popsali jsme ho v dnes vydaném článku Aplikace msa pravidelně přestává fungovat? Víme, jak problém vyřešit!, na jehož konci najdete podrobný návod.
Přeji hezký den.
Karel Kilián