Hodinky amazfit t rex
Dobry den, mam prosbu potreboval bych poradit s instalaci a sparovanim hodinek amazfit t rex s mobilnim telelefon redmi note 8t. Mam s tim velky problem nijak se to nedari. Mel jsem sparovane s redmi 6a a slapalo mi to. Jen poslednich 5 dni se nemuzu prihlasit ani k 6a. Tak nevim jestli nedelam neco spatne,nebo jesli je chyba na strane hodinek. Dekuji za radu Horak
Dobrý den,
základní pravidlo je nepárovat hodinky přes Bluetooth, ale vždy jen z aplikace Amazfit.
Pokud je na hodinkách možné pracovat s nabídkou, otevřete sekci Settings a zvolte Factory reset.
Pak se pokuste párovat z aplikace Amazfit. Jestliže to nejde ze dvou nebo více telefonů, pak patrně v hodinkách došlo k nějakému problému a řešením bude reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kilián, když si zapnu aplikaci amazfit, dám přidat zařízení, vyctu čárový kód z hodinek tak mi to napíše že vyžaduje zapnout Bluetooth. Když ho nepustím tak se o párování ani nepokusí. Je možné to tedy spojit jiným způsobem. Děkuji za odpověď.
Hezky den Horák
Dobrý den,
ano, Bluetooth je nutné zapnout. Měl jsem na mysli, aby telefon nebyl spárovaný s hodinkami přes Nastavení-Bluetooth-připojit, ale výhradně přes aplikaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, potreboval by som poradit…na hodinkach amazfit t rex mi zmrzol software a nedaju sa mi cez aplikaciu restartovat, iba odparovat…a nechce sa mi cakat par dni, pokym sa vybiju…viete mi poradit? Dakujem
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Během tohoto procesu by mělo dojít k obnově hodinek do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
hodinky T-Rex mi fungovaly cca 3 měsíce bez problémů, cca týden zpětně se mi při otevření menu se mi spínají samovolně aplikace jako bych stlačil tlačítko select nebo se neustále dotýkal LCD, další den je zase vše ok.Nasledujici dny se vše opakuje. Zkoušel jsem hodinky odparovat , resetovat , ale nic nepomohlo.
Děkuji za odpověď Standa Horáček
Dobrý den,
pokud nepomohlo uvedení hodinek do továrního nastavení, pak bych doporučil reklamaci. To, co popisujete, rozhodně není v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, zakoupil jsem T-Rex hodinky. Jsem s nima max spokojenej. Jediným problém co s nimi mám je to, že pokud se hodinky odpojí od telefonu, tak se už nepřipojí.
Připojí se az po zapnutí aplikace Zepp.
Díky za info Petr
Dobrý den,
nastavte aplikaci Zepp dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace? Myslím, že by to pak mělo fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, prosím o radu jak spárovat tyto hodinky s druhým ( novým ) telefonem, aniž bych musel hodinky resetovat do továrního nastavení. Nechci přijít o data, které tam jsou uloženy. Spárovat bez QR kódu se mi nedaří. QR kód se zobrazuje pouze u první instalace ( nových hodinek ), či zřejmě po továrním resetu.
Děkuji
Dobrý den,
hodinky nelze párovat se dvěma telefony současně. Každopádně pokud je máte synchronizované s aplikací Zepp na telefonu s připojením k internetu, pak máte naměřená data uložená v cloudu. Tj. nepřijdete o ně – stačí se na novém telefonu přihlásit v aplikaci Zepp stejným účtem, jaký máte na tom starém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, telefon mám pouze jeden – nový. Původní telefon se mi rozbil. Na novém telefonu mám nově nainstalovanou aplikaci Zepp, s novým heslem, jelikož staré jsem zapoměl. Spárovat to nabízí s nebo bez QR kódu, ale hodinky QR kód nenabízí. Spárovat bez QR kódu ani po resetu nejde. Je jiné řešení než tovární nastavení a následné spárování s QR kódem, aniž bych přišel o uložené data více jak rok staré, které doufám zůstaly v hodinkách ? Děkuji
Dobrý den,
v hodinkách ale ta data nejsou – ta se odesílala při spojení s telefonem do cloudu a následně se průběžně mazala. Svá data tedy máte v cloudu pod původním účtem, nikoli v hodinkách.
Tady bych jako řešení viděl:
- Odinstalovat aplikaci Zepp.
- Následně ji znovu nainstalovat.
- Pokud jste zapomněl heslo k původnímu účtu, klepněte na úvodní obrazovce na odkaz Forgot password?
- Zadejte e-mail nebo telefon, ke kterému jste měl účet registrován.
Hlavní je, abyste se dostal do svého původního účtu, protože tam jsou Vaše data. Pak můžete hodinky resetovat do továrního nastavení s tím, že přijdete pouze o data od jejich poslední synchronizace s telefonem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
takto jsem již postupoval. Snad jsem k původnímu účtu přihlášen. Ale předchozí telefon byl Samsung A 50 a registrován v cloud jsem nebyl, až nyní u nového telefonu. Tudíž jsem o data nejspíš přišel. Zkusím tedy restart do továrního nastavení a začnu opět od začátku. Moc děkuji za informace. S pozdravem Radek
Dobrý den,
nemyslím si, že by šlo používat aplikaci Zepp bez přihlášení k účtu. Když ji nainstalujete a spustíte, tak Vás dál nepustí, čili si myslím, že jste možná jen použil jiný způsob přihlášení než nyní.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, u hodinek T Rex se mně nezobrazují upozornění na SMS ani WhatAp , v telefonu vše povoleno. Zobrazují se pouze telefonní hovory. Dále bych se chtěl zeptat , jestli existuje při těchto oznámeních na displeji zvětšit písmo , zobrazuje se to velmi malé. Děkuji Roman Šich
Dobrý den,
zvětšit písmo na obrazovce hodinek bohužel nelze.
Co se týká notifikací – nastavte vše dle našeho návodu jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek? Při dodržení postupu by mělo vše fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň,
Počas cvičenia sa mi hodinky zasekli. Resetoval som ich do firemného nastavenia. Teraz mi ukazujú QR kód. Skúšam ich párovať s telefonom (RedmiNote6). Ten ich nájde, no keď potvrdím párovanie na hodinkách telefón oznámi, že párovanie bolo neúspešné. Telefón som restartoval. Hodinky sa nedaju prepnúť do bežného módu (ciferník), len resetnúť a ostavajú s QR kódom na obrazovke.
Viete mi poradiť ako postupovať? Ďakujem.
Dobrý den,
dle popisu to vypadá, jako by se hodinky obnovily do továrního nastavení. To může naznačovat vážný problém. Doporučil bych zkusit je spárovat z jiného telefonu, a pokud to nepůjde, tak to bohužel bude skoro jistě na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den,
Hodinky t rex se mi obcas samovolne restartuji a kdyz se to stane, tak se mi nezobrazuje jmeno volajiciho a zpravy. Jedine co pomuze je uvest hodinky do tovarniho nastaveni a znovu spojit s telefonem. Dela to posledni cca 2 mesice aleapon jednou tydne. Je to na reklamaci? Do te doby slo vse ok. Dekuji