Hodinky nespolupracují s aplikaci

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíHodinky nespolupracují s aplikaci
Vít Toporčák zeptal se před 6 roky

Dobrý den, od včerejšího dne mám problém s aplikaci amazfit. Hodinky normálně fungují,ale když chci načíst data do mobilní aplikace tak aplikace nenacte data na hodinkách nebo spíše nacte,ale jsou to blbosti které s datama na hodinkách nesouhlasí. Nevíte co s tím může být ? Děkuji za odpověď 

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
asi bych doporučil:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud to bude i poté dělat to, co popisujete, zkusil bych hodinky ještě s jiným telefonem.
Karel Kilián

Vít Toporčák odpověděl před 6 roky

Hodinky jsem zkoušel i s jiným telefonem a dělá to úplně to samé. Když jsem se díval na synchronizaci tak se tam píše úplně jiný čas než je ve skutečnosti 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
to může psát čas v Číně, pokud je to o osm hodin posunuté.
Nicméně pokud to nefunguje se dvěma telefony, viděl bych to na reklamaci.
Karel Kilián

Vít Toporčák odpověděl před 6 roky

Hodinky fungují úplně normálně,akorát v té aplikaci mě to prostě nechce správně načítat údaje. A ano ty hodiny jsou posunuté o 8hodin 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, ano, ale pokud to nefunguje v aplikaci na dvou telefonech, tak bude nějaký problém s hodinkami.
Pokud nepomohla ani odinstalace aplikace, uvedení hodinek do továrního nastavení a opětovné nastavení, viděl bych to jednoznačně na reklamaci.
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 2 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!