Hodinky Xiaomi mi watch neustále se odpojuje bluetooth

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Hodinky Xiaomi mi watch neustále se odpojuje bluetooth
Veronika zeptal se před 4 roky

dobry den mám hodinky Xiaomi mi watch a telefonu Xiaomi note 8 a neustále se odpojuje Bluetooth na hodinkách. A přitom telefon mi leží pár metrů někde jinde a když mi někdo vola,tak se to na hodinkách  neukáže.Mám hodinky vrátit prodejci,mám je zatím týden . Děkuji za odpověď
 

10 Odpovědi
Vojtěch odpověděl před 4 roky

Dobrý den
Hodinky Xiaomi Mi Watch mám, takže mohu poradit.
Zkuste nejdříve hodinky připojit, pokud máte možnost k jinému zařízení. Pokud to bude fungovat bez problémů, tak se jedná o problém v telefonu Xiaomi
 
Pokud toto nepomůže, tak tady je postup
 
Běžte do nastavení v hodinkách, je to takový čtvereček a zkuste tovární nastavení hodinek, mělo by se to nacházet v položce systém a dejte resetovat, hodinky budou v továrním nastavení, rychlejší cesta je podržet tlačítko home a to stejné
 
Pokud by tohle nepomohlo, tak se jedná o problém v telefonu.
Ale zkuste pak dát telefon do továrního nastavení, přijdete o všechny soubory, ale předtím odstraňte z telefonu účet Xiaomi nebo ten účet, který používáte u hodinek v aplikaci Xiaomi Wear.
 
 
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vojtěch

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
děkuji Vojtěchovi za reakci i za tipy. Osobně bych doporučil ještě zkusit nastavit aplikaci k hodinkám, tj. Xiaomi Wear, dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Fleischmann odpověděl před 4 roky

Dobrý den, nejdou mi spárovat hodinky Mi Watch, protože telefon nevidí bluetooth. Dříve to fungovalo a nyní nenajdou hodinky ani jiné telefony, takže předpokládám, že se jedná o závadu hodinek. Lze přehrát třeba jen software?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
nepárujte hodinky přes Bluetooth, ale z aplikace Xiaomi Wear. Pokud to nepůjde z více než jednoho telefonu, pak je poměrně možné, že je s hodinkami něco špatně. Co svítí na jejich obrazovce? Nejsou spárované s nějakým jiným telefonem?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aneta odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Paní Veroniko, mohu se zeptat, vrátila jste hodinky nebo jste problém vyřešila?
Mám je druhý den a mám úplně ten samý problém. Naštěstí objednávka z webu, takže budu vracet.
 
Děkuji 
 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
doporučil bych ještě zkusit nastavit aplikaci k hodinkám, tj. Xiaomi Wear, dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

M. odpověděl před 1 rokem

Pěkný den,
aktuálně jsem čerstvý majitel hodinek Xiaomi Watch 2 (bez Pro). Bohužel mohu potvrdit, že připojení k internetu přes bluetooth stále a stále vypadává. Pomůže vypnutí a opětovné zapnutí bluetooth na hodinkách…! O problémech s výpadky připojení se dokonce hovoří v jedné video recenzi na YouTube (již nevím kde).
Firmware hodinek je nejnovější (zřejmě 2024-03). Spárovaný mobil je Redmi Note 9 (Android 12). Čili půjde o výrobní vadu (možná i na hardwarové neopravitelné úrovni chipsetu). Nezbývá tak než sáhnout k osvědčené cenově náročnější konkurenci nebo počkat na novější model cenově agresivního Xiaomi a doufat, že příští model hodinek již bude odladěný a za slušnou cenu opět uspokojí veškeré uživatelovi požadavky, ale již bez frustrace z neodladěných chyb.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
ano, je to problém, který jsem také zachytil, nicméně neřekl bych, že jde o výrobní vadu. To by se to projevovalo na všech hodinkách bez výjimky, což se neděje. Rozhodně bych tedy situaci řešil buď vrácením hodinek ve 14denní lhůtě, pokud ještě neuplynula, nebo reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jiřin odpověděl před 9 měsíců

Dobrý den.Vyřešil někdo tento problém? Máme Xiaomi Smart Band 8 Active a neustále se odpojují a už se nespárují.Aplikace nastavena podle návodu a nic.Připojeny i na druhý telefon a ten stejný problém.

Karel Kilián Personál odpověděl před 9 měsíců

Dobrý den,
pokud se hodinky odpojují od dvou různých telefonů, pak v nich může být nějaký problém. Například s Bluetooth modulem. V takovém případě bych doporučil zkusit to řešit jako reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

2 + 17 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!