Jak se zbavit neodbytné hlášky – Redmi Note 13 Pro

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiJak se zbavit neodbytné hlášky – Redmi Note 13 Pro
Eda zeptal se před 2 týdny

Zdravim,
Mam sparovany telefon s autem pro poslech hudby, telefon. Občas, není to pravidelně, mi po vystoupeni z auta vyskočí tato hláška. „Zvýšit hlasitost nad doporucenou úroveň ?“ Nic s telefonem a ani v autě nedělám, prostě se objeví sama od sebe..Nejde odsouhlasit ani zrušit, neustále se obnovuje. Někdy tam je minutu, někdy déle. Je to nepříjemné, protože nemuzu v tu dobu normálně telefon používat, nejde s nim platit a podobně. Prošlo už nekolik aktualizaci a stale se obcas objevuje.
Nevi nekdo jak se toho trvale zbavit?
Děkuji

6 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den Edo,
tahle neodbytná hláška „Zvýšit hlasitost nad doporučenou úroveň?“ se objevuje kvůli ochraně sluchu, kterou Android zavádí u Bluetooth zařízení. Bohužel se někdy může zobrazovat i nepravidelně a bez zjevného důvodu, zvlášť pokud se telefon připojuje k autu nebo jinému Bluetooth zařízení.
🔧 Jak se jí zbavit?
Vyzkoušejte následující kroky:
1️⃣ Vypnutí upozornění na vysokou hlasitost

  • Otevřete Nastavení → Zvuk a vibrace
  • Najděte Hlasitost médií a zkuste zde snížit hlasitost a opět zvýšit (někdy to problém vyresetuje)

2️⃣ Odpojení a nové spárování auta

  • Otevřete Nastavení → Bluetooth
  • Najděte připojené auto, klepněte na něj a zvolte Zapomenout zařízení
  • Poté znovu spárujte

3️⃣ Vymazání mezipaměti Bluetooth

  • Otevřete Nastavení → Aplikace → Správa aplikací
  • Najděte Bluetooth (může být třeba zapnout zobrazení systémových aplikací)
  • Klepněte na Úložiště a vymazání dat a vyberte Vymazat mezipaměť

4️⃣ Zakázání omezení hlasitosti přes vývojářské možnosti

  • Otevřete Nastavení → O telefonu
  • Klepejte 7× na Verze MIUI/HyperOS, dokud se nezapnou Vývojářské možnosti
  • Vraťte se do Nastavení → Další nastavení → Vývojářské možnosti
  • Najděte Zakázat absolutní hlasitost Bluetooth a aktivujte

5️⃣ Vyzkoušejte jinou aplikaci pro správu zvuku

  • V Google Play existují aplikace jako „Bluetooth Volume Control“, které umožňují spravovat hlasitost Bluetooth zařízení ručně

Pokud by problém přetrvával i po těchto krocích, může jít o chybu v systému HyperOS a mohlo by pomoci čekat na další aktualizaci.
Vyzkoušejte a dejte vědět, zda něco pomohlo! 😊
Přeji hezký den!
Karel Kilián

RS odpověděl před 2 týdny

Mám přesně ten samý problém u tohoto telefonu. Řeším to restartem, ale je to otravné.

zamalo odpověděl před 2 týdny

Zkusil bych změnit oblast mimo EU (třeba Švýcarsko). Je dost možné, že to přinese i několik dalších výhod (přístup k poloze u počasí apod.).😎

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že se stejný problém objevuje u více uživatelů, je pravděpodobné, že se jedná o chybu v systému HyperOS nebo jeho nastavení. Doporučuji nejen vyzkoušet uvedené postupy (například změnu oblasti mimo EU, jak navrhuje zamalo), ale také odeslat zpětnou vazbu přímo Xiaomi.
Čím více uživatelů problém nahlásí, tím větší šance je, že ho Xiaomi v budoucí aktualizaci opraví. Pokud někdo z Vás objeví trvalé řešení, určitě dejte vědět!
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 2 týdny

První bych zkontroloval jaká je vlastně nastavena hlasitost připojeného zařízení Bluetooth v telefonu. Tato vlastnost je implementována přímo v systému jak bylo výše zmíněno kvůli ochraně sluchu. Ovšem nevylučuji chybu v HyperOS protože vím že systém má problém s připojením sluchátek. Sluchátka jsou připojená ale stejně nehrají. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den Jirko,
děkuji za doplnění! Zkontrolování hlasitosti připojeného Bluetooth zařízení je určitě dobrý první krok, protože systém může vnímat změny hlasitosti jako překročení bezpečné úrovně.
Souhlasím, že HyperOS má některé nedostatky v oblasti Bluetooth připojení – nejen s hlasitostí, ale i s připojením sluchátek, jak zmiňujete. U některých modelů se stává, že sluchátka sice telefon vidí jako připojená, ale zvuk do nich nejde. To naznačuje, že by mohla být potřeba oprava v budoucích aktualizacích.
Pokud by někdo narazil na jiný způsob, jak tuto hlášku odstranit natrvalo, určitě dejte vědět – a pokud se bude problém často opakovat, doporučuji nahlásit chybu přímo Xiaomi přes zpětnou vazbu v nastavení telefonu.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

2 + 8 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!