Kamera aw300
Dobrý den,
Mám několik kamer XIAOMI a u typu AW300 se mi zablokovala možnost přehrávat videa v sekci „dohled“ a kamera odkazuje na nutnost zaplacení cloudu, o což však nestojím. Takže mi přijde notifikace, ale video z SD si musím přehrát jedině z časově osy.
Přesný popis hlášení je:
Free service reminder
New users will get three month’s free video recording of events. The service expires on 12/26/2023), after which surveilance videos no longer be recorder.
Jak říkám, ostatní typy kamer mi funfují normálně, jen tahle potvora vyžaduje zaplacení cloudu. Žádný z prodejců na tuto nutnost neupozorňuje, takže z mé strany to nejspíš bude důvod k reklamaci.
Proč tedy tento typ kamery vyžaduje cloud a jiné nikoliv? Děkuji za odpověď. Václavík
Dobrý den,
nemám zkušenost s tímto konkrétním modelem, ale co jsem měl možnost vyzkoušet kamery Xiaomi, tak při narušení prostoru ukládaly asi desetisekundové video, které bylo možné přehrát z aplikace Mi Home. Kompletní záznam bylo možné přehrát buď z paměťové karty, nebo z cloudu. Myslím, že by to tak mělo fungovat i u tohoto modelu.
Pokud jde o to, proč tento konkrétní model kamery vyžaduje platbu za cloud, zatímco jiné modely ne, může to být způsobeno rozdíly v obchodní strategii výrobce nebo specifickými funkcemi, které tento model nabízí. Některé modely mohou nabízet více pokročilých funkcí nebo lepší kvalitu služeb spojených s cloudem, což může odůvodňovat nutnost poplatku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpovéď. Ale právě že tato kamera přehrání desetisekundového videa neumožní a odkazuje na placený cloud. Čímž je naprosto odlišná od ostatních kamer Xiaomi a stává se tím téměř nepoužitelnou.
Dobrý den,
bohužel nemám k této kameře další informace a zatím nikdo další podobný problém nehlásil. Rád bych v tomto směru nějak pomohl a poradil, ale bohužel nemám jak. Zkuste se obrátit na oficiální podporu Xiaomi pro Česko republiku – telefon na ni je +420 800 701 541.
Přeji hezký den.
Karel Kilián