Kamera mi 360 home security zamrzá
Dobrý den,koupila jsem si kameru mi 360 a chtěla jsem ji používat jako chůvičku,ale už se mi párkrát stalo že zamrzla,zasekl se obraz i čas,poprvé jsem si ani nevšimla že čas neběží a uvědomila si,že kamera nefunguje až v momentě kdy jsem slyšela miminko brečet z pokoje,když jsem obraz vypla a zapla tak zase fungovala,čím to může být? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
může to být celou řadou věcí:
- Nekvalitním internetovým připojením – kamera komunikuje přes cloud, a pokud internetové připojení není stabilní nebo vypadne, pak kamera nemá jak komunikovat s aplikací.
- Nekvalitní Wi-Fi – platí to samé, co v předchozím bodě, tj. pokud není stabilní a kvalitní signál bezdrátové sítě, může se to projevovat výpadky v komunikaci.
- Samozřejmě může být problém i v kameře, nicméně tuto verzi mi lehce vyvrací skutečnost, že stačilo vypnout a znovu zapnout obraz v aplikaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den paní Lucie, podařilo se Vám tento problém vyřešit? Přijde mi, že naše PRO verze dělá to stejné. Připojení máme několik let stejné a předchozí kamera se neodpojovala. Jela ale na 2,4 tahle na 5.
Dobrý den,
zkuste kameru otestovat tak, že vytvoříte na mobilním telefonu hotspot se stejným názvem sítě a přístupovým heslem, jako má Vaše Wi-Fi. Poté vypněte Wi-Fi router a kamera se připojí přes hotspot, a tím pádem přes mobilní připojení.
Pokud problémy ustanou, je nutné hledat příčinu problému v routeru nebo v internetovém připojení. Jestliže budou pokračovat, lze s určitou spolehlivostí předpokládat, že by problém mohl být v kameře – v takovém případě bych doporučil její reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď, vyzkouším ten hotspot,ale myslím,že to bude asi tou WiFi jak píšete,občas mi na tel problikne že je odpojena a vteřinu na to připojena,nevím zda se to stalo zrovna i když jsem měla zaplou kameru,ale je to dost možné
Dobrý den,
uvidíte. Podle mne je to velmi pravděpodobné vysvětlení těch výše popsaných problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián