Dobrý den, máme kameru xiaomi mj home security 360°. Užíváme jí místo chůvičky skoro rok, většinou bez problémů. Dnes během dne normálně fungovala, teď večer jsem ji chtěla zapnout a v aplikaci na mobilu mi vyskočí tato chyba: Síťové připojení se nezdařilo, zkontrolujte nastavení sítě a znovu jej připojte (-20009)
Wifi funguje normálně na všech ostatních zařízeních, co máme.
Nevěděl by prosím někdo, co s tím?
Děkuji.
Dobrý večer, jen se přidávám se stejným problémem u stejné kamery (Home Security 360), a také stejný problém u dvou dalších kamer (Home Security Camera Basic Magnetic a Home Security Camera 1080p Basic). V aplikaci Xiaomi Home se tváří jako offline, při snahe o připojení chyba (-20009) (Home Security 360), nebo připojení skončí na jisté hodnotě procent u zbylých dvou kamer. Tvrdý restart kamer, telefonu, routeru, ani přeinstalování aplikace nepomáhá. Díky!
Dobrý den,
s ohledem na to, že se problém projevil krátce za sebou najednou na minimálně dvou nezávislých místech, bych předpokládal nějaký výpadek na straně serverů Xiaomi. Zkuste vyčkat – myslím, že by to měli zprovoznit a kamery budou opět fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Díky za odpověď! Po několika hodinách se opravdu spontánně problém vyřešil.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
u mě tedy problém přetrvává už pár měsíců (iOS). Původně pouze na datech ale nyní už i na Wi-Fi a Xiaomi telefonu. Předevčírem jsme aktualizovali telefony, aplikaci, restartovali internet, přeinstalovali kameru a problém je stále. Aplikace často hlásí, že je kamera ve sleep mode i když není, na několikátý pokus se načte třeba do 5% a když se opravdu zadaří tak se načte ale běží tak 2s. Často hlásí, ať zkontroluji připojení mobilních dat ale všude mám všechno povolené a na Wi-Fi dělá to samé. Zpětný záznam se také buď nenačte vůbec nebo to strašně dlouho trvá. Máme ji už 2 roky a problém je až teď poslední měsíce. V Androidu situace o něco lepší, jde o trosku častěji než v iOS ale stejně žádná sláva. Momentálně je kamera nepoužitelná.
Dobrý den,
nechci se mýlit, ale Xiaomi mi home security 360 přece neuměla komunikovat přes mobilní data?
Nebo tu hlášku s mobilními daty zobrazuje telefon? Pokud tak, tak bych hledal problém v něm.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, kamera je samozřejmě připojena na Wi-Fi, ale aplikaci používáme v telefonu přes data. Dřív to problém nebyl, ale teď je bohužel nepoužitelná. Komunikovala jsem přímo s podporou, poradili nám jen to, co už jsme zkoušeli – restartovat, aktualizovat, smazat a znovu nainstalovat aplikaci, snížit kvalitu videa apod. ale výsledek to žádný nepřineslo.
Dobrý den,
aha, už rozumím. No, pokud nepomohlo ani obnovení do továrního nastavení, pak bych se obával, že řešením bude reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián