Kamera Xiaomi mi home security 360 nejde

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: KameryKamera Xiaomi mi home security 360 nejde
Lenka Prokopová zeptal se před 2 týdny

Dobrý den, máme kameru xiaomi mj home security 360°. Užíváme jí místo chůvičky skoro rok, většinou bez problémů. Dnes během dne normálně fungovala, teď večer jsem ji chtěla zapnout a v aplikaci na mobilu mi vyskočí tato chyba:  Síťové připojení se nezdařilo, zkontrolujte nastavení sítě a znovu jej připojte (-20009)
Wifi funguje normálně na všech ostatních zařízeních, co máme. 
Nevěděl by prosím někdo, co s tím? 
 
Děkuji.

10 Odpovědi
Branislav odpověděl před 2 týdny

Dobrý večer, jen se přidávám se stejným problémem u stejné kamery (Home Security 360), a také stejný problém u dvou dalších kamer (Home Security Camera Basic Magnetic a Home Security Camera 1080p Basic). V aplikaci Xiaomi Home se tváří jako offline, při snahe o připojení chyba (-20009) (Home Security 360), nebo připojení skončí na jisté hodnotě procent u zbylých dvou kamer. Tvrdý restart kamer, telefonu, routeru, ani přeinstalování aplikace nepomáhá. Díky!

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
s ohledem na to, že se problém projevil krátce za sebou najednou na minimálně dvou nezávislých místech, bych předpokládal nějaký výpadek na straně serverů Xiaomi. Zkuste vyčkat – myslím, že by to měli zprovoznit a kamery budou opět fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Branislav odpověděl před 2 týdny

Díky za odpověď! Po několika hodinách se opravdu spontánně problém vyřešil.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lenka Prokopová odpověděl před 2 týdny

Také vyřešeno, děkuji! 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Lucie P. odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
u mě tedy problém přetrvává už pár měsíců (iOS). Původně pouze na datech ale nyní už i na Wi-Fi a Xiaomi telefonu. Předevčírem jsme aktualizovali telefony, aplikaci, restartovali internet, přeinstalovali kameru a problém je stále. Aplikace často hlásí, že je kamera ve sleep mode i když není, na několikátý pokus se načte třeba do 5% a když se opravdu zadaří tak se načte ale běží tak 2s. Často hlásí, ať zkontroluji připojení mobilních dat ale všude mám všechno povolené a na Wi-Fi dělá to samé. Zpětný záznam se také buď nenačte vůbec nebo to strašně dlouho trvá. Máme ji už 2 roky a problém je až teď poslední měsíce. V Androidu situace o něco lepší, jde o trosku častěji než v iOS ale stejně žádná sláva. Momentálně je kamera nepoužitelná.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
nechci se mýlit, ale Xiaomi mi home security 360 přece neuměla komunikovat přes mobilní data?
Nebo tu hlášku s mobilními daty zobrazuje telefon? Pokud tak, tak bych hledal problém v něm.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucie P. odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,  kamera je samozřejmě připojena na Wi-Fi, ale aplikaci používáme v telefonu přes data. Dřív to problém nebyl, ale teď je bohužel nepoužitelná. Komunikovala jsem přímo s podporou, poradili nám jen to, co už jsme zkoušeli – restartovat, aktualizovat, smazat a znovu nainstalovat aplikaci, snížit kvalitu videa apod. ale výsledek to žádný nepřineslo. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
aha, už rozumím. No, pokud nepomohlo ani obnovení do továrního nastavení, pak bych se obával, že řešením bude reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

14 + 17 =