Kamery v Mi home nezobrazují obraz na Iphono 12 pro max
Po zakoupení a zprovoznění kamer C 300 a CW 300 v aplikaci nejde live obraz. Aplikace když běží na mobilních datech a není schopná zobrazovat obraz kamer. Z 30 pokusů o načtení obrazů se stěží chytne jedna kamera, poté již jde v rámci možností. Mobilní data od operátora jsou bez problému. Telefon kde je apka naistalována je Iphone 12 pro max (IOS 17.4.1).
Dobrý den,
s největší pravděpodobností se jedná o problém u poskytovatele internetového připojení, který nepouští ven data z kamer.
Můžete to celkem jednoduše ověřit: vytvořte na jiném telefonu hotspot se stejným názvem Wi-Fi a heslem. Poté vypněte router a zapněte hotspot. Pokud bude ke kamerám možné přistupovat z venku, pak je jasné, že jejich provoz blokuje poskytovatel. Většinou stačilo požádat o odblokování portu 10001.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za odpověď a radu. Router data ven pouští. Když si telefon připojím na hotspot od kolegy nebo wifi v práci tak s obrazem není problém a normálně funguje. Taktéž manželce která je v aplikaci jako člen domácnosti to jde bez problému na datech.
Dobrý den,
čili jestli to chápu správně, tak při připojení toho iPhonu přes jakoukoli Wi-Fi přenos obrazu normálně funguje?
Pokud to v jiných telefonech funguje i přes jiné Wi-Fi a mobilní data, pak bych hledal problém v nastavení toho iPhonu. Vypadá to, jako by aplikace ke kamerám neměla přístup k mobilním datům.
Zkuste jít do Nastavení a vyberte položku Mobilní data. Když sjedete trochu dolů, uvidíte sekci všech aplikací, které máte nainstalované a u nich zaškrtávací tlačítko. Zapněte přístup aplikace přes mobilní data aplikaci ke kamerám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano přes jakoukoliv wifi, hotspot z jiného telefonu to funguje. V nastavení telefonu jsou data normálně zapnutá. V aplikaci mám dále i čističky vzduchu, které mi zobrazují data jako teplota atd., a jdou normalně ovládat. Jen ty kamery mi nezobrazí obraz.
Dobrý den,
přiznám se, že mě nic víc, co by se ještě dalo zkusit, nenapadá. Bohužel ani nikde jinde podobný problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce. Třeba se ozve někdo další, kdo na tento problém narazil a vyřešil ho. Každopádně je takřka jisté, že problém není v těch kamerách. To by nejelo na žádném telefonu.
Zkuste to odreportovat jako chybu v aplikaci Mi Home přes Zpětnou vazbu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
na zpětnou vazbu čekám již týden a stále nic. Na technické podpoře Xiaomi si také nevěděli rady. Takže počkám ještě týden a kamery půjdou do kontíku. Děkuji Vám za snahu pomoci a přeji hezký zbytek víkendu.
Dobrý den,
rád bych poradil něco víc, ale zatím ani nikdo další tento problém nehlásil. Napadá mě možná ještě zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Mi Home, ale tomu dává malou šanci na úspěch.
Přeji hezký den.
Karel Kilián