Mazání emailu

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: DotazMazání emailu
Martin zeptal se před 2 roky

Zdravím, v aplikaci Gmail jsem přidal účet od centrumu. Při smazání emailu z přijaté pošty v aplikaci se mi za chvilku smazané emaily znovu objeví v přijaté poště. Prosím o radu. Nastavení příchozí a odchozí pošty mám dle podpory centrumu správně.
Mobil Xiaomi redmi 12 pro 5g

6 Odpovědi
nemohouci odpověděl před 2 roky

Je to dost zvláštní. Podíval bych se kolem nastavení a hlavně synchronizace gmail úložiště.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
tohle bude těžké řešit na dálku.
Problém se znovuobjevujícími se smazanými e-maily v aplikaci Gmail, když používáte účet od centrum.cz, může být způsoben několika faktory. Zde je několik kroků, které můžete podniknout ke zjištění a vyřešení tohoto problému:

  1. Zkontrolujte nastavení synchronizace:

    • Ujistěte se, že máte v aplikaci Gmail správně nastavenou synchronizaci pro váš účet od centrum.cz. Někdy může být problém v nesprávném nastavení synchronizace.
    • Podívejte se také, zda máte ve vašem telefonu aktualizovanou verzi aplikace Gmail.
  2. Zkontrolujte nastavení serveru IMAP/POP3:

    • Ujistěte se, že máte ve vašem e-mailovém klientu správně nastaveny serverové protokoly IMAP nebo POP3 podle doporučení poskytovatele e-mailové služby.
    • U IMAP se změny prováděné v e-mailovém klientovi obvykle okamžitě projeví na serveru, zatímco POP3 může mít jiné chování v závislosti na konkrétním nastavení.
  3. Odstranění a přidání účtu:

    • Zkuste odstranit e-mailový účet od centrum.cz z aplikace Gmail a poté jej znovu přidat. Tím se obnoví spojení mezi aplikací a e-mailovým serverem.
  4. Kontrola nastavení na webu Centrum.cz:

    • Přihlaste se k vašemu e-mailovému účtu přímo na webu centrum.cz a zkontrolujte nastavení. Někdy mohou být problémy spojeny s nastaveními přímo na e-mailovém serveru.
    •  
  5. Kontaktování Podpory:

    • Pokud problém přetrvává, můžete kontaktovat podporu centrum.cz nebo aplikace Gmail pro další pomoc.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 roky

Většinu bodů jsem zkoušel, stejný stav. Možná existuje nějaké nastavení v mobilu, o kterém nevím a jak se k tomu dostat.
Ohledně podpory Gmail aplikace pro Android, existuje nějaká možnost jak vznést dotaz? Přes zpětnou vazbu? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
lze napsat přímo vývojářům aplikace Gmail. E-mailový kontakt na ně je apps-help@google.com. Osobně ale myslím, že by v tomto směru mohla být více nápomocná podpora Centrum.cz, protože může například zjistit, zda e-mailový klient vůbec vyslal pokyny ke smazání zpráv.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 roky

Odpověď z podpory centrum:
na vině je v tomto případe způsob synchronizace v aplikaci – ten si určuje vždy samotné aplikace, z naší strany to ovlivnit nelze. Také se může jednat o chybu v aplikaci. Doporučujeme se obrátit na její technickou podporu, aby toto prověřila. 
Jenže oficiálně pro G-mail žádná podpora neexistuje, uvedeny meil se vrací, ze již toto neposkytuji.
Už netuším jak to vyřešit. Nějaký tip na jinou kvalitní aplikaci, který by dokázala jednoduché, fungovat a synchronizovat se jako v prostředí e-mailu na webu?

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
s tím e-mailem jste mě překvapil. Teď jsem to zkusil a máte pravdu – skutečně se mi vrátila automatická odpověď s tím, že schránka už není monitorována.
Napadá mě: buď zkuste podporu na https://support.google.com/, nebo jiného poštovního klienta (např. Outlook pro Android). Tím se jednoznačně ukáže, zda je chyba na straně Centra, nebo aplikace Gmail.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 15 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!