Messenger biela obrazovka
Zdravím používam mobil RN8P a mám problém v aplikácii messenger po každom otvorení sa aplikácia spustí ale ostane biela obrazovka a nevidím žiadne správy musím vždy vymazať vyrovnávaciu pamäť aby sa všetko zobrazilo máte niekto rovnaký problém ??
Dobrý den,
nikdo další podobný problém zatím nehlásil. Zkuste odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Messenger.
Pokud to nepomůže, pak s ohledem na to, že Redmi Note 8 Pro dostal nedávno velkou aktualizaci, bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Áno viem mobil bol aktualizovaný aj hodený do továrenských nastavení a stále sa to ukazuje ale zistil som že to robí iba v tom prípade ak je v samotnom messengeru nastavený tmavý režim.
Krásný večer přeji.
Vlastním také telefon Redmi Note 8 Pro a tento problém nezaznamenávám. Jediné, co mě napadlo je, jestli se Vám Messenger neaktualizoval a nenastala nějaká chyba. Napadá mě vlézt do Obchod Play, vedle vyhledávacího pole se nachází obrázek Vašeho účtu Google. Na něj kliknout a přejít do Nastavení. Zde rozkliknout sekci Možnosti sítě a kliknout na Automatická aktualizace aplikací a dát Neaktualizovat aplikace automaticky.
Poté vlézt do Nastavení, Aplikace, Správa aplikací, Řadit podle názvu si nastavit, vyhledat Messenger a nachází se zde Vynutit ukončení, Odinstalovat / Odinstalovat aktualizace (pokud proběhla) a Vymazat data. Pokud zde uvidíte jen Odinstalovat, aktualizace neproběhla. Pokud je zde Odinstalovat aktualizace, tuto aktualizaci odinstalujte Poté vlezte do Messengeru, bude se načítat a možná i spadne, bude se jakoby ta aplikace ,, restartovat“.. Pokud toto nezabere, doporučuji popřemýšlet o alternativě s názvem Messenger Lite, má jiný vzhled, ale měla by fungovat na stejné bázi, je odlehčenější verzí Messengeru, někdo jí chválí, někdo naopak nadává, názor si musí každý udělat sám. Popřípadě ještě zkuste Vynutit ukončení, Vymazat data či zrušit ten tmavý režim, jak píšete, že to dělá on..
Pěkný večer přeji
Dobrý den,
děkuji za rychlou odezvu. Lze tedy předpokládat, že tento problém nastává při nastavení Messengeru do tmavého režimu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián